کاشت مو MicroFIT در تهران

کاشت مو میکروفیت در تهران

آیا به دنبال آگاهی از نحوه انجام کاشت مو هستید و نسبت به نحوه انجام آن، اثربخشی و اینکه آیا واجد شرایط پیوند مو طبیعی هستید، بی اطلاع هستید؟


پس به جای مناسب مراجعه کرده اید. ریزش مو مسئله ایست که دغدغه بسیاری از مردم است و با روش ها ی مختلف به مقابله با آن می ‌پردازند. خوشبختانه، فناوری و پیشرفت های پزشکی این امکان را فراهم آورده که بدون هزینه هنگفت یا دردسر خاصی، یک عمل کاشت مو طبیعی انجام شود. کاشت مو میکروفیت در تهران را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم، با ما همراه باشید.


دوران نقاهت و بهبودی کاشت مو میکروفیت

دوران نقاهت و عوارض جانبی در کاشت مو طبیعی به شیوه میکروفیت برخلاف سایر روش های کاشت مو - مانند FUE و FUT- کمتر است؛ زیرا با کاشت مستقیم مو، هیچگونه بریدگی یا سوراخی در ناحیه گیرنده ایجاد نمی شود. فولیکول های مو با استفاده از  Implanter مستقیماً وارد منطقه مورد نظر برای کاشت می شوند. این وسیله امکان کنترل کامل از نظر عمق کاشت، جهت و زاویه قرارگیری هر پیوند را فراهم می کند.

دوران نقاهت و بهبودی کاشت مو میکروفیت


برخلاف سایر روش های کاشت مو، روش MicoFIT یا مستقیم شامل پوست سر، دریافت برش یا بخیه نمی باشد و برای همین دوران نقاهت طولانی مدتی نیز نخواهد داشت تا بخیه یا برش بهبود پیدا کنند. نکته مثبت در این روش پیوند طبیعی و مستقیم این است که بلافاصله بعد از کاشت مو روند بهبودی آغاز می شود و مدت زمانی که برای ریکاوری این روش نیاز است بین حدود ۴ تا ۷ روز بسته به شرایط جسمی بیمار می باشد. در این مدت روند بهبودی را با رعایت نکاتی که پزشک با توجه به شرایط فرد توصیه می کند می توان تسریع بخشید. بعد از این مدت شرایط حضور فرد در محیط اجتماعی و کار فراهم می شود.


کاشت مو میکروفیت چه امتیازهایی خواهد داشت؟

اگر عمل زیبایی کاشت مو میکروفیت را انتخاب کرده اید، فارغ از اینکه چه منطقه ای را برای کاشت انتخاب کرده اید ابتدا باید ببینید که جز افرادی هستید که برای این عمل زیبایی صلاحیت دارید یا خیر؟


برخی از عواملی که صلاحیت را تعیین می کنند عبارتند از؛

• علل ریزش مو؛ اگر از طاسی کامل آندروژنی رنج می برید (یک اختلال خود ایمنی یا آلوپسی توتالیس) پس شما واجد شرایط برای این کار نیستید. البته باید گفت این شرایط بسیار نادر است.

• سن؛ بیماران بالای ۲۱ سال نامزد مناسب پیوند مو طبیعی هستند.

• بانک مناسب برای اهدای مو؛ اگر تراکم موی اهدا کننده در ناحیه مدنظر کم باشد، کاندید مناسبی برای جراحی نیستند.


بعد از اینکه فرد مطمئن شد شرایط این کار را دارد نوبت به انتخاب روش است. همانگونه که اشاره شد کاشت مو مستقیم (MicroFIT) یکی از نوین ترین و موثر ترین روش هاست. میکروفیت دقیقاً مانند روش FUE شامل دو مرحله برش و کاشت است، با این تفاوت که از یک سوزن توخالی مانند قلم، معروف به قلم کاشت چوی استفاده می کند. بعد ار آنکه موها از محل اهدا کننده در این قلم یا سوزن تو خالی قرار می گیرند بعد از مدت کوتاهی پیوند داده می شوند. مهمترین ویژگی‌های کاشت مستقیم مو میکروفیت این است که یک روش طبیعی و نزدیک به ۱۰۰٪ با نتایج طبیعی و موفقیت آمیز همراه است. به دلیل استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای استخراج و کاشت با قطر ۱ میلی متر دوران نقاهت کوتاه تر شده و بهبودی سریع تر اتفاق می افتد. کاشت مو مستقیم روشی است که در مقایسه با سایر شیوه های پیوند مو طبیعی کمتر تهاجمی بوده و فولیکول های مو تنها چند دقیقه کوتاه بیرون از پوست قرار دارند و سریع کاشته می شوند.


بهترین کلینیک کاشت مو میکروفیت در تهران

پیدا کردن بهترین کلینیک از دل تبلیغات بیرون نمی آید در واقع اگر فردی تصمیم جدی خود را برای کاشت مو طبیعی گرفته آگاهی و سنجش شرایط باعث شناخت بهترین کلینیک کاشت مو میکروفیت در تهران می شود. در واقع انجام این کار در شرایط نامناسب ممکن است بیش از سود ضرر داشته باشد.


کاشت طبیعی مو و مستقیم همان گونه که گفته شد از متدهای نوین و با نهایت دقت و ظرافت همراه است و به تیمی حرفه ای و کلینیکی معتبر برای انجام آن باید اعتماد کرد. پزشکی که دارای مهارت در این کار باشد و کلینیکی که استانداردهای لازم را در کاشت مو میکروفیت داشته باشد قطعا نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت.

بهترین کلینیک کاشت مو میکروفیت در تهران


یکی از مصداق های این کار افرادی هستند که برای این عمل زیبایی اقدام کرده و نتایج مطلوب را به دست آورده اند. در واقع تجربه موفق بیماران یکی از راه های قابل توجه برای شناخت و مراجعه به بهترین کلینیک پیوند مو MicroFIT در تهران است. این روش امروزه به صورت گسترده در اکثر کلینیک ها و مراکز درمانی برای متقاضیان انجام می شود. در واقع شرط موفقیت این کار مراجعه به پزشکی و کلینیکی است که بعد از گرفتن شرح حال کامل، معاینه و آگاهی از انتظارات بیمار توصیه های واقع بینانه را در این جهت به بیمار ارائه می دهند و منفعت خود را در اولویت قرار ندهند.


ویژگی های انجام کاشت مو MicroFIT در تهران

سالانه تعدادی زیادی از بیماران چه در داخل کشور و چه از خارج برای ترمیم وضعیت موها و ظاهر خود به ایران و به ویژه تهران مراجعه می کنند تا از مزایای و ویژگی های منحصر به فرد کاشت مو بهره ببرند. ویژگی های انجام کاشت مو میکروفیت در تهران عبارتند از:

1. با پیوند مو طبیعی میکروفیت، بیماران در صورت تمایل مجبور نیستند قبل از عمل، سر خود را به طور کامل بتراشند.

2. در مورد این روش باید گفت که برای بیماران چه مرد و چه زن که از کم مویی، کم بودن تراکم آن یا کچلی رنج می برند بسیار مناسب است.

3. در اکثر موارد، بیماران در صورت لزوم می توانند روز بعد از جلسه به سرکار خود بروند.

4. در موارد ریزش بیش از حد مو و هنگامی که موهای پشت سر برای پوشاندن ناحیه گیرنده کافی نیست، می توان از موهای صورت و بدن استفاده کرد.

5. از آنجا که موهای کاشته شده از بین نمی روند و ریزش شدیدی را تجربه نخواهید کرد، به مصرف داروی طولانی مدت برای تثبیت روند درمان نیاز نیست. با این حال، داروها برای جلوگیری از نازک شدن و ریزش موهای موجود توصیه می شود.

6. برای دیدن نتایج کامل و رشد کامل مو ۱۲ ماه زمان نیاز است گرچه از ماه سوم به بعد رشد مو محسوس است و البته نتایج آن برای برخی موارد از جمله درمان خط قدامی مو در طی دو ماه قابل مشاهده می باشد.


در واقع در انتها باید گفت که انتخاب بهترین مرکز پیوند مو در تهران فارغ از هزینه کاشت مو مستقیم نتایجی دائمی و قابل توجه را به همراه خواهد داشت که بسیار قابل توجه است.

ویژگی های انجام کاشت مو میکروفیت در تهران


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
اسماعیل شامحمدی
کاشت مو با روشDhi
021-79958