کاشت ابرو پهن در بهترین مرکز زیبایی ایران

تاثیر کاشت ابرو بر زیبایی صورت

یکی از نقاطی که می تواند بسیار مورد توجه واقع شود و در زیبایی افراد نقش موثری داشته باشد را می توان ابرو دانست. افرادی که دارای ابروهایی پرپشت نیستند می توانند با کاشت ابرو پهن به نتیجه مورد نظر خود برسند. کاشت ابرو می تواند برای افرادی که دچار ریزش ابرو هستند و یا به هر طریقی از فرم ابروهای خود راضی نیستند انجام گیرد. ابروهایی که از طریق کاشت ابرو طبیعی ایجاد می شوند می توانند در مدت زمان تقریبا یک سال دارای رشد طبیعی خود شوند. در واقع با پیوند ابرو می توانید دارای ابروهایی پرپشت تر و ضخیم تر از قبل شوید.


کاشت ابروی پهن چگونه انجام می شود؟

در بسیاری از مواقع بیماری های خاصی می تواند باعث ریزش موی افراد و ابروهای آنها شود. شرایط ارثی و مادرزادی نیز یکی دیگر از عوامل ریزش ابرو ها می تواند عنوان شود. ریزش ابرو را می توان از طریق مختلف درمان کرد اما ممکن است این درمان ها دارای نتایج کاملا ماندگاری نباشند و بعد از مدتی ریزش در ابروها دوباره ایجاد شود. برای این منظور می توان از پیوند ابرو به عنوان روشی دائمی برای ایجاد زیبایی استفاده کرد. روش های مختلفی وجود دارد که می توان از آنها برای کاشت ابرو طبیعی استفاده کرد.

کاشت ابرو


روش های جدید برای پیوند ابرو می تواند عوارض کمتری را برای مراجعه کنندگان به همراه داشته باشد.


روش FUE در کاشت ابرو را می توان یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین روش ها دانست. در این روش می توان فولیکول های مو را از مناطقی که دارای ضخامت در مو هستند استخراج کرد و در مناطقی از ابرو که دچار ریزش هستند مورد استفاده قرار داد. موهایی که در ابرو رشد می کنند دارای زاویه های مشخص و یک دست هستند به همین دلیل نمی توان از هر قسمت از بانک مو برای این روش استفاده کرد. موهایی که در پشت گوش افراد وجود دارد می تواند به عنوان بهترین گزینه برای پیوند ابرو در نظر گرفته شود. این نواحی دارای نرمی و زاویه مناسبی است و میتواند به عنوان موهای پیوندی استفاده شود. در این روش از بریدگی در قسمت بانک موی افراد خبری نیست و برداشت موها به صورت دانه ای و بدون بریدگی انجام می شود. موهای برداشته شده توسط دستگاه پانچ می تواند محافظت شود و در زمان مناسب در قسمت هایی که مورد نیاز است پیوند زده شود. این روش دارای درد و خونریزی نیست و به راحتی و بدون بیهوشی در مدت زمان چند ساعت انجام می شود.


نوع دیگری از روش کاشت ابرو را می توان روش FUT نامید. این روش نسبت به روش قبلی دارای متدهای قدیمی تری است که می تواند با خونریزی و بخیه همراه باشد. موهای مورد نیاز برای پیوند ابرو به صورت نواری از بانک موی افراد برداشته می شوند و بعد از برداشت مو در آن قسمت بخیه هایی انجام می شود تا خونریزی های احتمالی را متوقف کند. امکان از بین رفتن فولیکول های مو در این روش بسیار زیاد است. علاوه بر این درد و عوارض جانبی در روش FUT می تواند زیاد باشد. به همین دلیل اکثر پزشکان متخصص در زمینه کاشت ابرو طبیعی و مو از این روش استفاده نمی کنند.


کاشت ابروی پهن مناسب چه کسانی است؟

داشتن ابروهایی پرپشت و پهن می تواند در هر فردی باعث ایجاد جذابیت شود. افرادی که از ریزش ابرو رنج می برند و یا می خواهند در فرم ابروهای خود تفاوت ایجاد کنند می توانند با کاشت ابروی پهن به هدف خود دست پیدا کنند. در واقع با پیوند ابرو می توان هر فرم و رنگی که مد نظر شماست را از پزشک مربوطه درخواست کرد. امروزه داشتن ابروهایی پهن و پرپشت جزء یکی از مدهای زیبایی محسوب می شود؛ به همین دلیل تقاضا برای این نوع از ابرو ها به واسطه کاشت ابرو طبیعی زیاد است. به طور حتم تعداد موهایی که باید در کاشت ابرو پهن از این طریق استفاده شود بیشتر می شود. تارهای موی استخراج شده با توجه به زاویه مورد نظر ابرو کاشته می شود؛ بعد از گذشت دو هفته این موهای کاشته شده شروع به ریزش می کنند، در واقع پیوند ابرو در این مرحله دارای حساسیت بسیار بالایی است. رعایت نکردن توصیه های پزشک مربوطه می تواند در بسیاری از مواقع کاشت ابرو شما را بی نتیجه بگذارد.


فولیکول های پیوندی بعد از پیوند ابرو دارای مقاومت کافی نیستند بنابراین با ماساژ و یا دستکاری امکان ریزش آنها وجود دارد. باید برای دیدن نتایج ماندگار کاشت ابرو طبیعی تا مدت زمان یک سال به طور میانگین منتظر بمانید تا نتایج پایدار کاشت ابرو را مشاهده کنید.


هزینه های کاشت ابرو پهن چقدر است؟

با توجه به اینکه کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد هزینه های پیوند ابرو نیز می تواند در هر فردی با یکدیگر متفاوت باشد.


یکی از این عوامل را می توان در تعداد موهای پیوندی دانست. هر چقدر تارهای مویی که مورد پیوند قرار می گیرد بیشتر باشد کاشت ابرو طبیعی می تواند هزینه بیشتری را برای شما ایجاد کند. فرمی که برای ابروهای خود انتخاب می کنید نیز تا حد زیادی در قیمت ها و هزینه های کاشت ابرو موثر واقع می شود.

هزینه کاشت ابرو


اگر مدل ابرو پهن را انتخاب می کنید باید تعداد موهای بیشتری برای پیوند استفاده شود همین امر می تواند برای تغییر هزینه ها نقش مهمی داشته باشد. نوع روشی که پزشک برای کاشت ابرو پهن استفاده می کند نیز می تواند یکی دیگر از عواملی باشد که در هزینه های پیوند ابرو در نظر گرفته می شود.


مراقبت های بعد از کاشت ابرو پهن

بعد از پیوند ابرو می توانید مراقبت های زیر را انجام دهید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید بهترین نتیجه را از کاشت ابروی خود بگیرید. در واقع کاشت ابرو می تواند به واسطه این مراقبت ها تا حدود بسیار زیبای نتیجه بخش باشد.

1. بعد از پیوند ابرو تا مدت زمان یک هفته از آب داغ، سونا و جکوزی استفاده نکنید.

2. از ماساژ دادن ابروهای پیوند شده خود بعد از کاشت اجتناب کنید.

3. هفته های اول بعد از پیوند ابرو از بلند کردن وسایل و تجهیزات سنگین خودداری کنید.

4. ورزش های سنگین و تعریق می تواند به فولیکول های کاشته شده مو آسیب بزند. بعد از کاشت ابرو تا حد امکان چند ماه از انجام حرکاتی که باعث بالا رفتن فشار خون و ایجاد تعریق می شود خودداری کنید.

5. از داروهای آنتی بیوتیک برای جلوگیری از ایجاد عفونت بعد از کاشت ابرو حتما استفاده کنید.

کاشت ابرو طبیعی


با رعایت نکات فوق می توانید مطمئن باشید که کاشت ابرو شما می تواند نتایج مفیدی را برای شما به همراه داشته باشد.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958