تزریق چربی به گونه و جوانسازی صورت

تزریق چربی و راز زیباسازی پوست

بی شک می توان گفت که یکی از مهمترین نقاطی که در صورت میتواند زیبایی بی نظیری را ایجاد کند گونه ها هستند. تزریق چربی Fat Injection را می توان یکی از مواردی دانست که در گونه ها می تواند برجستگی ایجاد کند. قالبا انتقال چربی یک روش طبیعی است که برخلاف پرکننده های دیگر دارای ماده خارجی برای تزریق نیست، این بدین معناست که چربی مورد نظر برای تزریق از اندام های دیگر خود فرد گرفته می شود.

تزریق چربی به گونه چگونه انجام می شود ؟

می توان تزریق چربی را در گونه ها به عنوان پرکننده مورد استفاده قرار داد. برجسته کردن گونه ها در واقع روشیست که می تواند زیبایی افراد را دو چندان کند و آنها را در هر جمعی جذاب تر نشان دهد. در روش انتقال چربی ماده خارجی به بدن تزریق نمی شود. در نتیجه نتایج می تواند در انتقال چربی با سایر پرکننده های پوستی متفاوت باشد. نیمی از چربی که به بدن تزریق می شود می تواند در مدت کمی جذب شود، به همین دلیل برای ماندگاری نیاز دارید که مجددا تزریق را انجام دهید. البته این تکرار تزریق در هر پر کننده ای باید انجام شود، زیرا همه این روش های تزریق دارای اثرات ماندگاری موقتی هستند. برای این منظور هر چند ماه یکبار انتقال چربی را باید توسط پزشک متخصصی انجام دهید که در زمینه تزریق چربی دارای تجارب فراوانی باشد و بداند که زمان بعدی و یا مقادیری که برای تزریق در گونه ها در نظر گرفته می شود تا چه اندازه دارای ماندگاری است.

تزریق چربی صورت


زیباسازی چهره با تزریق چربی به گونه

از آنجایی که تزریق چربی نسبت به مواد دیگر مانند اسید هیالورونیک و دیگر ژل های تزریقی دارای ماندگارتر است، تقاضا برای انجام انتقال چربی سیر صعودی خود را طی می کند. همه ما امروزه می دانیم که چربی برای اندام هایی نظیر گونه ها تزریق می شود، می تواند دارای عوارض کمتری نسبت به سایر مواد دیگر باشد، به همین دلیل می تواند تا مدت زمانی بیشتر در گونه ها باقی بماند بدون اینکه عوارضی را در خود مشاهده کنید.


می توان گفت که تزریق چربی در اکثر مواقع می تواند تا نیمی در بدن و گونه ها باقی بماند، در هر بار انتقال ، این چربی ها می توانند دارای ماندگاری طولانی در گونه ها شوند.


معمولا بعد از برداشت چربی از بدن و جداسازی و پاکسازی آن می تواند در گونه ها تزریق شود. در هر گونه ده تا پانزده سی سی چربی تزریق می شود که ممکن است این مقادیر برای افراد مختلف با توجه به سن و نوع پوستی که دارند متفاوت باشد. معمولا پزشک مورد نظر ممکن است چربی بیشتری را در هر گونه تزریق کند تا در صورت جذب سریع چربی توسط پوست بتواند جایگزین آن شود. در واقع تزریق چربی در گونه هایی که دچار افتادگی شده اند و یا برجستگی مشخصی ندارند مورد استفاده قرار می گیرد تا بتواند زیبایی افراد را دو چندان کند و به آنها ظاهری جذاب و بدور از چروک های پوستی ببخشد.

تزریق چربی


مراقبت های قبل از تزریق چربی به گونه

تزریق چربی را می توان در گونه ها برای ایجاد زیبایی و حجم سازی انجام داد. مواد مختلفی می توانند در ایجاد حجم گونه ها مورد استفاده قرار گیرند، به همین دلیل باید در انتخاب بهترین روش برای ایجاد برجستگی در گونه ها کمال دقت را داشته باشید. اگر تزریق چربی را برای پر کردن گونه های خود انتخاب کرده اید باید توجه داشته باشید که قبل از تزریق چربی مراقبت هایی را انجام دهید تا بعد از تزریق دچار عوارض احتمالی زیادی نشوید. برای این منظور می توانید از پزشک مورد نظر خود در مورد این مراقبت ها سوال کنید و به طور قطع مطمئن شوید که این توصیه ها را عملی می کنید. انجام مراقبت های قبل از تزریق چربی می تواند تا حدود زیادی در نتیجه ای که بعد از انتقال چربی با آن مواجه می شوید تاثیر گذار باشد.


در این مقاله تعدادی از مراقبت های قبل از تزریق چربی را به شما معرفی می کنیم:

1. از استعمال دخانیات و مواد الکلی تا یک هفته قبل از انتقال چربی جلوگیری کنید.

2. اگر از داروهایی خاص استفاده می کنید که موجب افزایش فشار خون در شما می شود با توصیه پزشک مصرف آنها را تا یک هفته قطع کنید.

3. استراحت و خواب کافی می تواند پوست گونه شما را برای تزریق چربی آماده تر کند.

4. رژیم غذایی مناسب و نوشیدن آب به مقدار زیاد را قبل از تزریق چربی فراموش نکنید.

5. از داروهایی مانند آسپرین تا حد امکان قبل از تزریق چربی استفاده نکنید.

6. از انجام انواع روش هایی که باعث آسیب های پوستی می شود جلوگیری کنید.

7. اگر مبتلا به بیماری خاصی هستید حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.

با رعایت این نکات می توانید تا حدود زیادی از ایجاد عوارضی که ممکن است بعد از تزریق چربی در شما مشاهده شود، جلوگیری کنید.


تزریق چربی به گونه دائمی است؟

نمی توان گفت که تزریق چربی به صورت و گونه ها دارای اثرات دائمی است؛ زیرا در زمان تزریق چربی امکان جذب چربی ها توسط بدن بسیار زیاد است. انتقال چربی از آنجایی که می تواند حجم از دست رفته صورت و گونه ها را بازسازی کند می تواند به عنوان روشی مناسب برای ایجاد زیبایی و حجیم کردن گونه ها مطرح شود. به واسطه تزریق چربی می توانید تا مدت طولانی از فواید تزریق چربی در گونه های خود کمال استفاده را ببرید. تزریق چربی راهی بسیار مناسب و غیر تهاجمی است که می تواند توسط بافت های چربی بدن خود افراد انجام شود. می توان گفت که تزریق چربی نسبت به روشهای دیگر عمل های زیبایی دارای ماندگاری طولانی تری است. به دلیل اینکه در هر بار تزریق چربی حدود نیمی از آن در بدن و گونه ها باقی می ماند و در تزریق های بعد این مقادیر بیشتر می شود؛ به همین دلیل استفاده از تزریق چربی در مدت زمان طولانی می تواند دارای اثرات ماندگاری باشد.


برای اینکه انتقال چربی را بتوانید ماندگارتر کنید باید به توصیه های پزشک مربوطه در خصوص مراقبت های بعد از تزریق چربی توجه کنید و مراقبت های ویژه ای را بعد از انتقال چربی انجام دهید تا ماندگاری تزریق چربی را بیشتر کنید. با این وجود هنوز هم نمی توان گفت که تزریق چربی روشی دائمی برای بازسازی حجم از دست رفته گونه است. همه روشهای تزریق در واقع روش هایی موقتی هستند که در صورت رعایت نکاتی می توانند کمی بیشتر ماندگاری داشته باشند و برای اینکه بتوانید نتایج دلخواه خود را بگیرید در هر دوره 6 ماهه باید تزریق چربی را دوباره انجام دهید.

تزریق چربی گونه


هزینه های تزریق چربی به گونه

هزینه های تزریق چربی که برای شما در نظر گرفته می شود ممکن است با فرد دیگری تفاوت داشته باشد؛ این تفاوت به دلیل فاکتورهایی است که در انتقال چربی اعمال می شود. به طور کلی تزریق چربی می تواند هزینه های متفاوتی داشته باشد؛ با توجه به مقدار برداشت چربی مورد نظر و تزریق آن در نواحی مختلف می توان تفاوت قیمت چشمگیری را مشاهده کرد. در برخی از مواقع ممکن است هزینه هایی که پزشک برای دستمزد کار خود از شما دریافت می کند بسیار بالا باشد، در این صورت شما باید دارای بودجه کافی برای پرداخت این هزینه ها باشید. ممکن است چربی تزریق شده خیلی زود توسط پوست شما جذب شود برای این منظور نیاز به تزریق مجدد دارید؛ این امر نیز به خودی خود هزینه های بیشتری را برای شما ایجاد خواهد کرد.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958