تزریق چربی به پیشانی

تزریق چربی و نحوه ی انجام آن

تزریق چربی Fat Injection را می توان در مناطقی از صورت انجام داد که دچار چروک های پوستی و افتادگی شده اند؛ خط اخم و خنده نیز می تواند توسط تزریق چربی به صورت از بین برود. امروزه افراد بسیاری هستند که با استفاده از روش های جدید در تزریق می خواهند که چین و چروک های پوستی خود را از بین ببرند و جای اسکار و فرورفتگی های پوستی خود را درمان کنند.


برای اینکه این افراد بتوانند به راحتی را انجام دهند می توانند به پزشکانی متخصص و ماهر در این زمینه مراجعه کنند.


تزریق چربی در چه محل هایی انجام می شود؟

معمولا در هر ناحیه ای از بدن که دچار افتادگی پوست باشید و یا فرورفتگی های پوستی را داشته باشید می توانید از تزریق چربی برای رفع این مشکل استفاده کنید. چین و چروک های پوستی می تواند به راحتی با انتقال چربی از بین برود؛ از آنجایی که چربی از بافت های بدن خود افراد برداشته می شود و مورد پیوند قرار می گیرد می تواند دارای نتایج موثرتر و عوارض کمتری نسبت به بقیه تزریق ها با مواد دیگر باشد. به همین دلیل تزریق چربی را می توان در هر ناحیه از بدن به راحتی انجام داد بدون اینکه نگران ایجاد عوارض احتمالی آن بود.

تزریق چربی


معمولا در نواحی از صورت که نیاز به برجستگی داشته باشد مانند گونه ها، فک، چانه نیز می توان تزریق چربی را انجام داد. در نواحی از بدن مانند باسن و سینه ها نیز بافت های چربی تزریق می شود تا بتواند نتایج موثر را در اندام های افراد بگذارد. افرادی که می خواهند انتقال چربی را انجام دهند باید به این نکته توجه کنند که چربی تزریق شده ممکن است سریع تر از سایر مواد تزریقی جذب بدن شود. به همین دلیل احتمال ماندگاری چربی می تواند کمتر از سایر روش ها باشد و نیاز به تزریق مجدد در فواصل زمانی کوتاه تری می باشد.


تزریق چربی به پیشانی چگونه انجام می شود؟

چروک هایی که در پیشانی افراد ایجاد می شود می تواند ناشی از فعالیت بیش از حد عضلات فرونتال در قسمت پیشانی باشد. در صورتی که سن افراد بیشتر می شود این عضلات در زیر پوست فعالیت زیادی از خود نشان می دهند به همین دلیل ایجاد چروک در پیشانی می تواند در شما دیده شود. همچنین با افزایش سن کلاژن در پوست به مقدار بسیار اندکی تولید می شود.


تزریق چربی  به پیشانی نیز مانند دیگر روش های تزریق دارای اصولی است که باید در هنگام تزریق به آن توجه کرد. پزشکی که انتقال چربی را انجام می دهد باید در نظر داشته باشد که بافت های چربی که از بدن افراد استخراج می کند دچار آسیب نشود. طی مراحل مختلفی و با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای مانند میکرو لیپوساکشن عملیات برداشت چربی از دیگر بافت های بدن انجام می شو؛. بعد از آماده سازی و خالص سازی چربی و جداسازی مواد ناخالص آن، چربی برای تزریق آماده می شود. در زوایای 45 درجه تزریق توسط سرنگ مخصوصی انجام می شود. در ابتدا باید محل هایی که می خواهید چربی به آنجا تزریق شود توسط پزشک مشخص شود. در صورت تزریق اشتباه می توان تجمع بافت چربی را در اندام های دیگر مشاهده کرد؛ در واقع با تزریق چربی در ناحیه نامناسب فرم ناموزونی می تواند در صورت شما ایجاد کند. به همین دلیل تخصص پزشک مربوطه در این زمینه می تواند تا حدود زیادی نتیجه موثری را در تزریق چربی در بر داشته باشد.


مزایای تزریق چربی به پیشانی چیست؟

همانطور که می دانیم تزریق چربی را می توان در اندام های مختلفی از بدن انجام داد؛ یکی از این اندام ها که در گذر زمان می تواند دارای تغییرات پوستی شود را می توان پیشانی نامید. بسیاری از تغییراتی که در پیشانی افراد صورت می گیرد با افزایش سن و یا در معرض نور مستقیم خورشید قرار گرفتن و در مواقعی بیماری هایی خاص می تواند در پیشانی افراد ایجاد شود. با تزریق چربی می توان به صورت موقت از شر این خطوط و چروک های پوستی رهایی پیدا کرد. از آنجایی که تزریق چربی نیز دارای نتایج موقتی است باید به صورت دوره ای مکررا انجام شود.

تزریق چربی پیشانی


تزریق چربی را می توان هر 5 تا 6 ماه یک بار انجام داد تا به مرور زمان بتواند در بدن ماندگار شود؛ به دلیل اینکه انتقال چربی در زیر پوست می تواند سریعتر از مواد دیگر جذب بدن شود ممکن است حتی تا مدت کمتری نیاز به تزریق چربی به صورت مدام وجود داشته باشد. در اکثر مواقع بعد از چند دوره تزریق چربی مدت زمان دوره ها بیشتر می شود و چربی که در پیشانی می ماند می تواند دارای ماندگاری طولانی باشد. می توانیم مزایای تزریق چربی به پیشانی را به صورت زیر بیان کنیم:

1. در وهله اول با تزریق چربی می توانید زیبایی خود را دو چندان کنید.

2. ایجاد پوستی سفت و کشیده در پیشانی می تواند شما را جذاب تر کند.

3. چروک های پوستی با تزریق چربی از بین می رود.

4. خطوط اخم می تواند در اثر انتقال چربی به راحتی محو شود.

5. جای لک ها و اسکار با تزریق چربی از بین می رود.

6. فرورفتگی های پوستی که در پیشانی ایجاد می شود با تزریق چربی تا حدود زیادی رفع می شود.

7. افتادگی پوست پیشانی که در اثر کهولت سن و یا بسیاری از بیماری های دیگر ممکن است رخ دهد با تزریق چربی به راحتی از بین می رود.


تزریق چربی به پیشانی چقدر هزینه دارد؟

هزینه تزریق چربی به پیشانی می تواند با توجه به عوامل مختلفی متفاوت باشد، به همین دلیل برای اینکه بتوانید تزریق چربی را با هزینه هایی که مد نظر خود است انجام دهید باید این عوامل را در نظر بگیرید. ممکن است فردی نواحی بیشتری از پیشانی خود را تحت تزریق چربی قرار دهد یا خطوط ایجاد شده در پیشانی افراد ممکن است دارای عمق بیشتری باشد؛ به همین دلیل انتقال چربی ممکن است در مقادیر بیشتر و یا در جلسات بیشتری برای افراد انجام شود.

تزریق چربی صورت


واحد اندازه گیری تزریق چربی سی سی است، به همین دلیل هزینه ها بر طبق این واحد محاسبه می شود. در این بین هزینه دستمزد دکتر مورد نظر نیز می تواند تا حدود زیادی بر ایجاد هزینه های متفاوت تاثیر گذر باشد.


از آنجایی که انتقال چربی در پیشانی نسبت به روش های دیگر تزریق دارای عوارض کمتریست افراد بیشتری تمایل به استفاده از آن دارند. به همین دلیل تزریق چربی می تواند به عنوان روشی موثر در از بین بردن چین و چروک های پیشانی به خصوص خطوط اخم کاربرد داشته باشد.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958