هزینه تزریق چربی و پاکسازی صورت

امروزه روش های بسیار متعددی برای از بین بردن نقص های بدن از جمله فرورفتگی هایی که می تواند ناشی از اتفاقات مختلف برای افراد پیش بیاید به وجود آمده اند یکی از این روش ها عمل تزریق چربی Fat injection می باشد.


از این روش برای زیباسازی صورت و بدن افراد نیز استفاده می شود که این مورد استفاده بیشتر را دارد زیرا هم از نظر هزینه و هم از نظر کیفیت برای افراد مناسب بوده و هم از نظر ظاهری برای افراد کاملا عادی می باشد.


هزینه تزریق چربی به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه های تزریق چربی به موارد زیادی بستگی دارد از جمله این موارد می توان به اینکه چربی باید به کدام ناحیه از بدن تزریق شود اشاره کرد. زیرا انتقال چربی به نقاط مختلف بدن حساسیت ها و روش های خاص خود را نیاز دارد که پزشک متخصص باید این روش های مخصوص را برای تزریق چربی پیاده سازی کند. از دیگر مواردی که در هزینه تزریق چربی تاثیر گذار است می توان به مقدار چربی تزریق شده اشاره کنیم زیرا برای نقاط مختلف مقادیر متفاوتی از چربی را منتقل می کنند. برای مثال انتقال چربی برای عضو های کوچک بدن مقدار کمتری چربی مورد نیاز می باشد و برای نواحی بزرگتر مقادیر بیشتر که مقادیر بر حسب سی سی محاسبه و تزریق می شود.

هزینه تزریق چربی


از دیگر مواردی که به عنوان یک مقایسه به کار می رود این است که چربی چون از خود بدن گرفته می سود نسبت به ژل و یا پروتز راحت تر لمس می شود و می توان گفت دقیقا عین پوست می باشد. ولی ژل یا پروتز نسبت به چربی ظاهری سفت و مشخص دارد این مورد نیز در هزینه های تزریق چربی تاثیر گذار می باشد. از نکات دیگری که می تواند در هزینه های تزریق چربی مهم باشد نوع بی حسی در طول عمل می باشد.


این موارد در عمل جراحی تزریق چربی از نکته های بسیار قابل توجه می باشند، علاوه بر این مراقبت های قبل و بعد از عمل تزریق چربی می باشد که در کم یا زیاد بودن هزینه های ناشی از عمل موثر می باشد.


هزینه تزریق چربی چقدر خواهد بود؟

هزینه عمل تزریق چربی برای افراد مختلف بسته به انتخاب آن ها متفاوت می باشد زیرا عمل انتقال چربی برای همه ی افراد یکسان نمی باشد. این انتخاب ها شامل نوع کلینیک و یا مرکز درمانی، انتخاب پزشک با تجربه و دارای مهارت، مقدار چربی تزریق شده و مراقبت هایی که باید از طریق کلینیک و یا مرکز درمانی مورد نظر برای عمل انتقال چربی پیگیری شود هستند.


انتخاب نوع کلینیک یا مرکز درمانی به دلایل مختلفی در به وجود آمدن هزینه های ناشی از عمل تزریق چربی موثر می باشد. زیرا کلینیک هایی که در قبال هزینه های کاملا مناسب خدمات بسیار خوبی برای افراد ارائه می کنند در سراسر کشور وجود دارند ولی در مقابل نیز برخی کلینیک ها با وجود دریافت هزینه های بیشتر خدمات خوبی ارائه نمی کنند. همچنین در کنار انتخاب کلینیک معتبر انتخاب پزشک متخصص در زمینه تزریق چربی بسیار حائز اهمیت می باشد، زیرا اگر پزشک شما دارای تجربه و مهارت کافی برای عمل تزریق چربی نباشد ممکن است برای شما مشکلاتی را به وجود آورد که این نکته برای هر کسی آزردگی خاطر را به همراه خواهد داشت.


مقدار چربی تزریق شده برای نقاطی که می خواهید تحت عمل انتقال چربی قرار گیرد در به وجود آمدن هزینه ها کاملا تاثیر گذار بوده و می توان گفت از مهم ترین نکته های این عمل می باشد. همچنین مراقبت هایی که باید قبل و بعد از عمل صورت گیرد در هزینه های عمل تزریق چربی تاثیر گذار بوده و باید این مراقبت ها را جدی بگیرید. با رعایت نکاتی که ذکر شد شما در عین اینکه می توانید عمل تزریق چربی خود را با موفقیت پشت سر بگذارید می توانید بدون داشتن استرس، ترس و حتی نگرانی عمل انتقال چربی خود را انجام دهید و نتیجه کافی را دریافت کنید.


آیا هزینه های تزریق چربی توسط بیمه پرداخت خواهد شد؟

در حالت کلی برای انجام عمل های زیبایی و همچنین تزریق چربی بیمه های درمانی تعلق نمی گیرد به غیر از حالاتی که برای افراد در اتفاقات و یا حوادثی از جمله تصادفات و اتفاقاتی از این قبیل که فرد را دچار نقص می کند هزینه توسط بیمه پوشش داده می شود. عمل تزریق چربی نیز از این قانون پیروی کرده و از این قاعده مستثنا نیست که در نتیجه می توان گفت افراد معمولی که قصد انجام عمل انتقال چربی را دارند باید با استفاده از هزینه های شخصی خود این کار را انجام دهند و نمی توانند از بیمه های درمانی برای تزریق چربی خود استفاده کنند.

تزریق چربی


اگر عمل تزریق چربی خود را در کلینیک ها و مراکز درمانی معتبر انجام دهید، این کلینیک ها معمولا تعهداتی را برای مشتریان خود ارائه می کند که از جمله ی این تعهدات این است که اگر در هنگام انتقال چربی و یا انجام سایر خدمات کوتاهی و یا اشتباهی از سوی کلینیک برای فرد رخ دهد کلینیک در صدد جبران این اشتباه بر خواهد آمد. از دیگر مواردی که در مورد بیمه برای عمل های زیبایی باید گوشزد کرد این است که اگر دارویی که از طرف پزشک برای بیمار تجویز می شود. در صورتی که این دارو دست ساز نبوده و مجاز باشد می توانید در پرداخت هزینه های دارو از بیمه های درمانی کمک بگیرید.


آیا پرداخت هزینه تزریق چربی ارزشمند است؟

عمل تزریق چربی و پرداخت هزینه های آن به دلایل مختلفی ارزشمند می باشند. یکی از دلایل این است که انتقال چربی بر خلاف عمل هایی چون پروتز و یا تزریق ژل حالت عادی بدن را حفظ کرده و اجازه نمی دهد تا بدن به صورت غیر عادی نمایان شود که این نکته برای افراد بسیار قابل توجه می باشد. از دیگر نکاتی که برای پرداخت هزینه های این عمل بسیار ارزشمند می باشد ماندگاری و دوام عمل تزریق چربی می باشد؛ به این دلیل که چربی از خود بدن گرفته می شود دوام و حتی ایمنی بالاتری نسبت به دیگر روش ها دارد که باید به آن دقت کنیم.


مزایای دیگری که باید به آن اشاره کنیم این نکته است که پس از عمل تزریق چربی شما می توانید پس از گذشت 3 تا 5 روز به محل کار خود بازگشته و کارهای روزانه ی خود را انجام دهید. همچنین پس از گذشت 7 تا 10 روز از عمل انتقال چربی شما می توانید فعالیت های ورزشی خود را از سر گرفته و شروع به انجام ورزش کنید. عمل انتقال چربی برای اکثر افراد قابل انجام است از این رو افراد می توانند در هر سنی تزریق چربی را انجام داده و از نتایج فوق العاده شگفت انگیزی که پس از انجام عمل برای آن ها اتفاق می افتد بهره مند شوند.

تزریق چربی صورت


عمل تزریق چربی حتی برای فرورفتگی های کوچکی که در نقاط مختلف بدن که برای افراد مختلف به وجود آمده به کار می رود.


در آخر می توان گفت با رعایت نکات ذکر شده و با پرداخت هزینه های عمل تزریق چربی شما می توانید به زیبایی خود افزوده و یا نقطه ضعف های بدن خود را به طور کامل پوشش دهید.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958