هزینه عمل جراحی بینی چگونه ست؟

امروزه در کشور عزیزمان ایران عمل های زیبایی زیادی از جمله عمل زیبایی بینی صورت می گیرد. هزینه جراحی بینی را در این مقاله مورد بررسی قرار میدهیم.


این عمل ها به دلیل وجود پزشکان متخصص و با تجربه بسیار آسان و موفقیت آمیز صورت می گیرد. نکته ای که وجود دارد این است که مردم درباره این عمل ها اطلاعات خوب و کافی را ندارند که بتوانند به راحتی زیر عمل جراحی بروند. عمل زیبایی بینی بیش تر در میان زنان رایج می باشد تا مردان به این دلیل که زنان نسبت به زیبایی صورتشان اهمیت فوق العاده زیادی قائل هستند تا مردان. با وجود این دلیل ها هم زنان و هم مردان می توانند به راحتی عمل زیبایی خود را انجام دهند.

جراحی بینی


هزینه جراحی بینی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود زیرا این برای مردان و زنان می باشد و این دو جنس با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند. همچنین عمل زیبایی بینی با توجه به اینکه فرد بیمار با چه هدفی به انجام این کار قدم می گذارد متفاوت می باشد. برای مثال فردی برای رینوپلاستی با هدفی غیر از زیبایی مثلا مشکلات تنفسی اقدام می کند. برای انجام عمل زیبایی بینی و برای موفقیت در انجام جراحی بینی فرد باید در آتلیه های مخصوص عکس هایی از زوایای مختلف از بینی خود گرفته و به پزشک متخصص رینوپلاستی ارائه کند. در این آتلیه ها عکس ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته و همچنین نرم افزار های مخصوص گرفته می شوند تا احتمال موفقیت جراحی بینی افزایش یابد.


نکته ی دیگری که باعث تفاوت هزینه های جراحی بینی می شود ساخت قالب های کنترلی مخصوص می باشد که این قالب های کنترلی توسط چاپگر های سه بعدی ساخته می شوند. که پزشک قبل از عمل تغییراتی که برای بینی فرد ایجاد می کند را در زمان عمل زیبایی بینی با استفاده از این قالب کنترل کرده و تا تطبیق قالب با بینی، جراحی بینی ادامه می یابد. مورد دیگری که باعث منحصر به فرد شدن هزینه های جراحی بینی می شود و باید به آن اشاره کنیم آزمایش های قبل از انجام عمل زیبایی بینی می باشد که این آزمایش ها برای افراد مخصوصا برای کسانی که مشکلات قلبی یا تنفسی دارند بسیار مهم می باشد.


هزینه های جراحی بینی به چه مواردی بستگی خواهد داشت؟

برای انجام عمل زیبایی بینی باید در انتخاب پزشک متخصص رینوپلاستی دقت بالایی را به عمل بیاوریم به این دلیل که مهارت و تجربه پزشک میزان موفقیت عمل را تا حدودی مشخص می کند. این مورد را در زمان جراحی بینی خود در نظر بگیرید که بالا بودن میزان دستمزد دریافتی پزشک گویای این نیست که وی از مهارت بالایی برخوردار می باشد.

هزینه جراحی بینی


نوع بینی نیز از جمله مواردی است که هزینه های جراحی بینی به آن وابسته می باشد. برای مثال شخصی دارای بینی گوشتی و شخصی دارای بینی استخوانی هزینه ی عمل زیبایی بینی برای این دو شخص کاملا منحصر به فرد بوده و نمی توان مبلغ مشخص و دقیقی را برای انجام رینوپلاستی برای این دو شخص اظهار کرد.


مورد دیگری که در رابطه با هزینه های جراحی بینی باید ذکر کنیم این است که اگر در زمان انجام عمل زیبایی بینی فرد مشکلات تنفسی از جمله انحراف بینی و پولیپ داشته باشد باعث افزایش هزینه های جراحی بینی خواهد شد. این مشکلات در اغلب کسانی که اقدام به انجام رینوپلاستی می کنند وجود ندارند زیرا این مشکلات در پی حوادثی برای افراد رخ می دهد. انتخاب بیمارستان و یا کلینیک برای جراحی بین در هزینه های رینوپلاستی بسیار تاثیر گذار می باشد چرا که اگر امکانات و خدمات یک مرکز درمانی خوب و بیشتر باشد باعث افزایش هزینه های عمل زیبایی بینی خواهد شد. در این میان برخی از افراد سود جو نیز با دادن وعده هایی نظیر امکانات بالا و غیره افراد را گول می زنند.


انجام عمل زیبایی بینی در ایران معمولا هزینه های بسیار بالایی را در بر ندارد و به دلیل وجود پزشکان با تجربه ای که دارای مهارت بالایی در انجام جراحی بینی دارند تا حدود زیادی موفقیت در این عمل را برای افراد تضمین می کنند.


آیا هزینه های جراحی بینی ارزش نتایج آن را دارد؟

افرادی که اقدام به انجام عمل بینی زیبایی بینی می کنند را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

دسته ی اول افرادی که از شکل بینی خود راضی نیستند و تمایل دارند تا شکل بینی خود را به گونه ی دلخواه تغییر دهند و دسته دوم افرادی هستند که تمایل دارند عیب های بینی خود که باعث زشتی صورت و کاهش اعتماد به نفسشان شده را اصلاح کنند.


نکته ای که می توان به آن اشاره کرد و می توان گفت که جزئی از نتایج ارزشمند جراحی بینی می باشد این است که این عمل مشکلات تنفسی و آسیب های مادرزادی را کاملا اصلاح می کند. این عمل که توسط متخصصان رینوپلاستی صورت می گیرد می تواند این عیب ها را که برای فرد مشکلات گوناگونی را ایجاد کرده اصلاح کند.


برخی افراد بنا به دلایل مختلف که یکی از آنها می تواند شکل نامناسب بینی باشد کمتر در جامعه ظاهر می شوند. این افراد به این دلیل که اعتماد به نفس بسیار کمی که به دلیل ظاهر نامناسب بینی خود دارند تا حدودی گوشه گیر شده و کمتر در جامعه حضور می یابند، این افراد معمولا تصمیم به انجام جراحی بینی خود می گیرند. عمل زیبایی بینی تا حد زیادی شما را به تصوری که از بینی جدید خود دارید می رساند. این نکته به این دلیل است که سرنوشت بینی شما در دستان پزشک متخصص رینوپلاستی خواهد بود و شما طی مشاوره هایی که با پزشک درباره عمل زیبایی بینی خواهید داشت می توانید درباره چیزی که می خواهید با پزشک متخصص در میان بگذارید.


آیا هزینه های جراحی بینی توسط بیمه پرداخت خواهد شد؟

در یک چهار چوب کلی باید بگوییم که هزینه های عمل های زیبایی توسط شرکت های بیمه پرداخت نمی شود. عمل زیبایی بینی نیز جز مواردیست که شرکت های بیمه مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه های به وجود آمده ناشی از رینوپلاستی را ندارد به جز در مواردی که فرد به علت حوادثی چون تصادف دچار نقص در ناحیه ی بینی شده است.

قیمت جراحی بینی


البته در برخی موارد دیده شده است که افراد با استفاده از بیمه جراحی بینی خود را پوشش داده اند. در مصاحبه با این افراد متوجه شده اند که بعضی از آن ها همه ی هزینه های جراحی بینی خود را پوشش داده اند و برخی نصف آن را البته این مقدار کم تر و بیش تر شده که باید در این مورد افراد تحقیقات لازم را انجام دهید.


نکته دیگری که ذکر آن لازم است این که جراحی بینی در برخی از کلینیک ها و مراکز زیبایی به صورت اقساطی انجام می شود. شما می توانید با انجام تحقیقات درباره این مراکز عمل رینوپلاستی خود را بدون در نظر گرفتن بیمه و دیگر نکات انجام دهید. باید بگوییم شرکت های بیمه در کشور عزیزمان ایران معمولا هیچ گونه مسئولیتی را نیز قبل و بعد از عمل را عهده دار نمی شوند.


به غیر از مواردی که کلینیک و یا کارکنان آن در زمان جراحی بینی برای فرد مشکلاتی را به وجود آورده اند و عمل رینوپلاستی وی را دچار نقص هایی کرده اند که بینی فرد دوباره مشکل ساز شده است در این مورد بیمه خدماتی را ارائه می کند.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958