تزریق بوتاکس به گونه راهی آسان برای چهره ای شاداب

تزریق بوتاکس به گونه 

تزریق بوتاکس به گونه ها یکی از روش های زیبایی و بدون عمل جراحی ست که با استقبال زیادی در سراسر دنیا روبرو شده و دارای محبوبیت بسیاری به خصوص در بین بانوان است. از مزیت مهم روش درمانی و زیبایی بوتاکس، عوارض جانبی بسیار کم آن است؛ می توانید تزریق بوتاکس Botox injection به گونه ها را با خیالی بسیار راحت و آسوده انجام دهید. بوتاکس نوعی سم بوتولینوم است که از باکتری ها بدست می آید شما می توانید از تزریق آن برای نواحی مختلف صورت برای کاهش و اصلاح میزان چین و چروک های و همچنین برای مبارزه با اثرات ناشی از پیری استفاده نمایید.

بوتاکس گونه


تزریق بوتاکس به گونه چگونه انجام می شود؟

در واقع شما با تزریق بوتاکس به گونه ها موجب مسدود کردن سیگنال های عصبی موجود در عضلات گونه ها می شوید زمانی که این سیگنال های عصبی مسدود می شوند، عضلات درگیر منقبض نمی شوند. در واقع تزریق بوتاکس موجب ضعف در عضله گونه می شود ولی آن را به طور کامل فلج نمی کند پس از تزریق بوتاکس به گونه ها، گونه ها به صورت برجسته تر به نظر می رسند. شاید این سوال ذهن شما را به خود درگیر کند که چه بازه زمانی می توانیم نتیجه انتقال بوتاکس به گونه ها را ببینیم؟


در پاسخ می توان گفت که تخمین زمان از هر فرد به فرد دیگر واقعا بسیار متفاوت می باشد ممکن است که در برخی از افراد پس از دو روز تغییرات تزریق بوتاکس قابل مشاهده باشد؛ ولی در برخی دیگر تا دو هفته طول بکشد به طور متوسط بازه زمانی برای تغییرات پس از تزریق بوتاکس یک هفته است .البته عواملی که در ایجاد این تغییرات می تواند در افراد مختلف، متفاوت باشد شامل سن، میزان چین و چروک و ماهیچه های صورت افراد هستند. بهترین بازه سنی که برای انتقال بوتاکس به گونه ها می توان در نظر گرفت بازه سنی بین 18 تا 65 سال است که می توانید بهترین نتیجه را در این بازه زمانی دریافت نمایید. همان طور که گفته شد بوتاکس دارای عوارض جانبی جزئی است ولی به شما توصیه می شود که حتما تزریق بوتاکس به گونه ها را توسط یک پزشک با تجربه انجام دهید. به این دلیل هنگامی که تزریق بوتاکس توسط پزشک در دوز های مشخص انجام شود بسیار بی خطر و مطمئن خواهد بود. اما ممکن است در برخی از مواقع نیز با عوارض جانبی پس از تزریق بوتاکس روبرو شوید که شایع ترین نوع عوارض جانبی آن کبودی موقتی در نواحی که در آن تزریق انجام شده است. ولی هیچ جای نگرانی در این مورد وجود نخواهد داشت بلکه این کبودی ها بدون هیچ نیاز به درمان از بین خواهند رفت.


کاندید های مناسب برای تزریق بوتاکس به گونه

در حالت کلی نمی توان گفت که چه برندی برای تزریق بوتاکس به گونه ها مناسب است؛ در واقع برای این تزریق کاندید ها و مارک های مختلفی وجود دارد و هر کدام از آن ها می تواند مزایای منحصر به فرد خودش را داشته باشد .به شما پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بهترین کاندید برای این تزریق به گونه حتما به پزشک متخصص در زمینه زیبایی یا افراد با تجربه در زمینه تزریق بوتاکس مراجعه نمایید تا در این صورت پزشک یا افراد متخصص شما را با توجه به نیاز و هزینه ای که می خواهید برای تزریق بوتاکس به گونه انجام دهید راهنمایی کنند تا در پایان کار از نتایج تزریق بوتاکس راضی باشید.

تزریق بوتاکس گونه


معمولا یکی از کاندید هایی که برای تزریق بوتاکس به گونه مورد استفاده قرار می گیرد اسید هیالورونیک است و علت استفاده از اسید هیالورونیک این است که این ماده به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و آبرسان بسیار عالی برای پوست می باشد.


آیا نتایج تزریق بوتاکس به گونه دائمی است؟

یکی از سوالاتی که ذهن اکثر بانوان را به خود در گیر کرده ، آیا انجام انتقال بوتاکس به گونه دائمی است؟

در پاسخ می توانیم بگوییم که این روش درمانی و زیبایی بوتاکس به گونه ها کاملایک روش موقتی است. در واقع وظیفه اصلی تزریق بوتاکس این است که عضلات را تا حدی نه به طور کامل فلج کند و مانع از انقباض عضلات شود؛ در صورتی که از عضلات مجددا شروع به منقبض شدن می کنند می بایست تزریق بوتاکس به گونه ها نیز مجدد انجام شود. زیرا اثرات حاصل از تزریق بوتاکس پس از سه تا شش ماه از بین می رود بنابراین به تدریج فعالیت عضلات و خطوط حاصل از چین و چروک ها از دوباره شروع به بازگشت می کنند که مجددا نیاز به درمان برای رفع آن ها وجود دارد. در صورتی که شما تزریق بوتاکس را قبل از عمیق شدن چین و چروک ها انجام دهید در این حالت می توانید از ایجاد چین و چروک ها دائمی به طور کامل جلوگیری نمایید.


تزریق بوتاکس به گونه چه مراقبت هایی نیاز دارد؟

تزریق بوتاکس به گونه ها نیز مانند سایر روش های درمانی و زیبایی نیاز به مراقبت دارد. که به فهرستی از این مراقبت ها توجه نمایید.


نکته بسیار مهم قبل از انجام تزریق بوتاکس به گونه ها که حائز اهمیت است این است که سعی کنید حدود دو هفته قبل از تزریق بوتاکس از مصرف داروهای ضد انعقادی نظیر آسپیرین و ایبوپروفن خودداری کنید؛ زیرا در صورت مصرف این دارو ها ممکن است که حین تزریق یا پس از آن خونریزی پیش بیاید. علت مهم برای عدم مصرف این دارو ها،خاصیت ضد انعقادی ان هاست زیرا از لخته شدن خون در حین خونریزی جلوگیری می کنند که می تواند بسیار خطرناک باشد.


در نواحی که در آن تزریق بوتاکس گونه صورت گرفته است سعی کنید به مدت 24 ساعت از ماساژ یا مالش دادن این نواحی خودداری کنید در واقع شما با انجام ندادن این کار می توانید مانع از انتشار ماده بوتاکس به نواحی دیگر شوید.

بوتاکس صورت


سعی نمایید پس از تزریق بوتاکس به مدت 2 الی 4 ساعت به هیچ عنوان دراز نکشید.در صورت ایجاد کبودی پس از تزریق بوتاکس می توانید از کیسه های یخ برای رفع میزان کبودی استفاده کنید.همچنین سعی کنید که پس از انجام بوتاکس از انجام فعالیت های بسیار زیاد خودداری نمایید.بنابراین با رعایت تمامی موارد فوق چه در قبل و بعد از تزریق بوتاکس می توانید بهترین نتیجه را بیابید.


در پایان می توان گفت که برای انجام تزریق بوتاکس حتما به پزشک متخصص در زمینه تزریق بوتاکس مراجعه نمایید تا با دریافت مشاوره بتوانید به بهترین نتیجه مورد نظر دست یابید و احساس خوشایند و رضایت مندی را پس از تزریق بوتاکس به گونه ها داشته باشید.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958