تزریق چربی به روش بادی جت

تزریق چربی با جدید ترین روش دنیا

امروزه ملاک ها و معیار های زیبایی نسبت به دوران گذشته تفاوت های بسیاری کرده و معیار های جدیدی به عنوان ملاک برای زیبا محسوب شدن به وجود آمده است و با توجه به این که افراد بسیار همواره ظاهر هر شخصی برای آن ها عامل مهمی بوده و بر اساس ظاهر قضاوت می کنند، داشتن زیبایی ظاهری مطابق با معیار های امروزی امری مهم تلقی می شود. از جمله معیار های که امروزه بسیار مورد استقبال قرار می گیرد، وجود برجستگی در برخی از اعضای بدن و چهره و همچنین داشتن پوستی صاف و یکدست می باشد. روش های متعددی برای رسیدن به این خصوصیات وجود دارد که یکی از مهم ترین و محبوب ترین آن ها تزریق چربی به ناحیه هدف می باشد.


تزریق چربی به روش بادی جت را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم.


تزریق چربی به روش بادی جت چیست؟

با توجه به این که امروزه علم پزشکی و زیبایی پیشرفت بسزایی کرده و علاوه بر آن نیز تکنولوژی مربوط به آن رشد بسیاری داشته است روش های متعددی برای انجام تزریق چربی به بدن ابداع شده که هر کدام با متدی متفاوت و فرآیندی جداگانه انجام می شود. از جمله مهم ترین و به روز ترین روشی که برای تزریق چربی به بدن ابداع شده و روزانه توسط افراد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

تزریق چربی


تزریق چربی به روش بادی جت را به نوعی می توان بهترین و کامل ترین روش انتقال چربی به بدن دانست. در این روش، پزشک با استفاده از دستگاه بادی جت چربی های اضافی موجود در ناحیه هدف را به طور کامل از هم جدا کرده و خورد می کند و سپس آن ها را برای تزریق چربی آماده می کند. به طور کلی عملکرد دستگاه بادی جت بسته به آب می باشد و این دستگاه با استفاده از فشار آب باعث تخریب سلول های چربی می شود.آب داخل دستگاه به صورت کنترل شده و با فشار با نفوذ به بین لایه های چربی و ایجاد چربی باعث تخریب لایه ها می شود و سپس چربی ها توسط دستگاه از بدن خارج می شود. پس از انجام این مراحل، پزشک چربی های برداشت شده را با دقت و مهارت به داخل ناحیه هدف شخص تزریق می کند و باعث برجسته شدن آن ناحیه از بدن شخص می شود.


مناسب ترین کاندید برای تزریق چربی به روش بادی جت

هر فردی که قصد انجام هر عمل و یا اقدامی برای زیبا سازی و یا حتی درمان را دارد باید به این نکته مهم که آیا کاندید مناسبی برای تزریق چربی می باشد یا خیر توجه کند و به بررسی آن بپردازد.

1. افراد بسیاری هستند که در اثر موارد مختلف از جمله پیری، استرس و موارد ارثی دارای چین و چروک در ناحیه ای از بدن خود به ویژه صورت هستند و این عامل سبب آزار و حس ناراحتی آن ها می شود. این دسته از افراد که چین و چروک و خطوطی در صورتشان موجود است می توانند کاندید مناسبی برای استفاده از تزریق چربی بادی جت باشند.

2. افرادی که در اثر سانحه و جراحت ها دچار زخم هایی در نواحی از چهره و یا بدن شده اند که سبب زشتی آن ناحیه می شود و آثار ناخوشایندی را به وجود آورده می توانند با استفاده از انتقال چربی به این ناحیه از بدن نواقص آن را به طور چشمگیری رفع کنند.

3. انجام تزریق چربی با بادی جت برای خانم هایی که از سایز سینه های خود ناراضی هستند و قصد افزایش سایز سینه را دارند، انتقال چربی با بادی جت گزینه مناسبی برای این دسته از بانوان می باشد.

4. یکی دیگر از کاندید های مناسب برای انجام تزریق چربی به روش بادی جت ، افرادی هستند که قصد حجیم کردن باسن و ران ها با فرم مناسب و دلخواه را دارند. با تزریق چربی به این نواحی از بدن می توان سایز این قسمت از بدن را به طور قابل توجهی افزایش داد.

5. از دیگر کاندید های مناسب تزریق چربی می توان به آن دسته از افرادی که قصد برجسته کردن برخی عضو های صورت مانند لب ها و گونه ها را دارند. معمولا این تقاضا در بین خانم ها شایع است و با استفاده از تزریق چربی با بادی جت، گونه ها و لب های خود را برجسته تر می کنند.


هزینه های تزریق چربی روش بادی جت

انجام هر عمل و یا اقدامی که برای زیبایی بدن و ظاهری و یا حتی درمان مورد استفاده قرار بگیرد دارای هزینه هایی می باشد که بر دوش شخص متقاضی است و باید آن ها را پرداخت کند. تزریق چربی نیز از جمله مواردیست که اکثر افراد متقاضی انجام آن نسبت به هزینه های ناشی از آن حساس هستند و میزان هزینه تزریق چربی برای آن ها پر اهمیت می باشد. اما با توجه به این که هیچ کدام از شرکت های بیمه نسبت به هزینه های ناشی از تزریق چربی به بدن هیچ مسئولیت را نمی پذیرند و از آن پشتیبانی نمی کنند، هزینه های انتقال چربی به طور کامل بر عهده متقاضی خواهد بود.

تزریق چربی صورت


امروزه با توجه به افزایش تعداد مراکز و کلینیک هایی که اقدامات زیبایی از جمله انتقال چربی را انجام می دهند قطعا در دریافت هزینه ها نسبت به یکدیگر دارای تفاوت هایی هستند و علت عمده آن نیز معمولا هدف گذاری کلینیک برای جذب مشتری با پایین بودن هزینه ها می باشد. چندین معیار برای تعیین هزینه تزریق چربی به روش بادی جت موجود می باشد که تاثیر مستقیم در تغییر هزینه ها دارد؛ به عنوان مثال وسعت ناحیه تزریق چربی و یا میزان برداشت چربی از ناحیه هدف یک عامل تعیین کننده در هزینه ها می باشد.


مزایا معایب تزریق چربی بادی جت

تزریق چربی با روش بادی جت نیز همانند سایر روش ها دارای برخی مزایا و همچنین معایب می باشد که هر فرد متقاضی انجام انتقال چربی بهتر است در مورد آن آگاهی و اطلاعات داشته باشد. از مزیت های انجام انتقال چربی با بادی جت می توان به چندین مورد اشاره کرد؛ از جمله عدم بروز حساسیت های پوستی بعد از تزریق می باشد، زیرا به دلیل این که چربی های برداشت شده برای تزریق چربی برای خود فرد بوده، لذا هیچ حساسیت به آن نمی دهد. از مزیت دیگر می توان به ماندگاری طولانی مدت انتقال چربی نسبت به سایر روش های مشابه کرد؛ تاثیرات و آثار ناشی از انتقال چربی برای چندین سال در بدن شخص باقی می ماند و تغییر چندانی نمی کند.

تزریق چربی بادی جت


همچنین مزیت دیگری تزریق چربی کوتاه بودن دوره استراحت و ریکاوری این اقدام می باشد که اهمیت بسیاری برای برخی از افراد دارد.


اما در قبال مزیت های ذکر شده، برخی معایب نیز وجود دارند. به عنوان مثال تزریق چربی نیازمند دقت و مهارت پزشکی فراوان می باشد و در صورت تزریق نادرست ممکن است نتایج معکوس به همراه داشته و سبب زشتی چهره شخص شود؛ به همین منظور بهتر است نزد متخصص خوب مراجعه شود.


همچنین پس از انجام انتقال چربی، برخی علائم مانند تورم، قرمزی و التهاب و کبودی در ناحیه تزریق چربی به وجود آید که معمولا پس از 48 ساعت به طور خود به خود رفع می شوند.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958