جراحی بینی گوشتی توسط جراح متخصص

جراحی بینی گوشتی و تاثیر این عمل بر چهره

بینی ناحیه ای برجسته روی صورت است که به شدت در زیبایی چهره تاثیر گذار می باشد. بسیاری از افراد به دلایل ژنتیکی دارای بینی گوشتی هستند؛ که ممکن است ظاهر جالبی را به صورت شما نبخشد. بنابراین این افراد به دنبال این هستند که بینی خود را لاغر کرده و زیبایی آن را بازگردانند. جراحی بینی گوشتی بهترین گزینه ای است که این افراد می توانند انتخاب کنند.


جراحی بینی گوشتی چگونه انجام می شود؟

افرادی که بینی گوشتی دارند، پوستی ضخیم و چرب داشته و نوک بینی آنها معمولا پهن است. در واقع در این افراد قسمت غضروف بیش از قسمت استخوانی است. این بینی ها به دلیل داشتن غضروف ضعیف، ساختار بینی ضعیفی نیز دارند. به دلیل همین ساختار ضعیف، رینوپلاستی بسیار مهم و حساس می باشد؛ بنابراین جراحی باید توسط جراح متخصص و ماهر انجام شود.عمل زیبایی بینی معمولا به صورت سرپایی انجام می شود.

جراحی بینی


قبل از انجام عمل، پزشک شما را به صورت عمومی یا موضعی بیهوش می کند، در طی عمل، جراح، برش هایی را در بینی ایجاد می کند؛ در موارد دشوارتر ممکن است جراح برش هایی را در قسمت پایه بینی ایجاد کند. در جراحی بینی گوشتی معمولا جراح فرم استخوان های بینی را دستخوش تغییرات نمی کند بلکه تنها سعی می کند تا بافت گوشتی و غضروف های اضافه را از بینی شما بردارد. در واقع در رینوپلاستی جراح ابتدا بینی شما را لاغرتر می کند تا فرم و استخوان بندی اصلی بینی شما بدون بافت گوشتی اضافی دیده شود. اما اگر استخوان بندی بینی گوشتی شما نیز مناسب نباشد، می توانید از جراح بخواهید که هنگام عمل زیبایی بینی گوشتی، استخوان بندی را نیز تغییر دهد.


جراحی بینی گوشتی در چه مواردی انجام می شود؟

جراحی بینی گوشتی فقط در برخی افراد با بینی گوشتی امکان پذیر است، پزشک جراح قبل از اینکه عمل را به شما توصیه کند، فرم بینی شما را بررسی می کند. برای برخی فرم های خاص از بینی های گوشتی امکان رینوپلاستی وجود ندارد؛ به عنوان مثال اگر نوک بینی شما زمانی که سر خود را بالا می گیرید، حالت نیم دایره یا ذوزنقه ای داشته باشد، بهتر است که هنگام عمل زیبایی بینی گوشتی را انجام ندهید زیرا عواقب خطرناکی را به دنبال خواهد داشت.


همچنین برخی بینی های گوشتی وجود دارند که بدون رینوپلاستی نیز می توان این بینی ها را زیبا کرد، به عنوان مثال افرادی که پوست آنها دارای سوراخ های بزرگ و غدد چربی زیر پوستی است. این افراد اگر بینی گوشتی دارند می توانند با برخی رژیم های غذایی و یا داروهای تجویز شده، فرم وسایز بینی گوشتی خود را تغییر دهند. همچنین برخی افراد اگر بینی گوشتی بسیار کوچک دارند می توانند به کمک برخی دستگاه های زیباسازی بینی خود را بزرگ کنند، با این وجود بسیاری از افراد نیازمند این هستند که بینی گوشتی خود را جراحی کنند. در صورت توصیه پزشک، هنگام عمل زیبایی بینی گوشتی برای این افراد می تواند بهترین گزینه باشد. شما با انتخاب یک پزشک متخصص و ماهر به راحتی می توانید جراحی بینی گوشتی را انجام داده و زیبایی بیشتری را به صورت خود ببخشید.


روش های مختلف جراحی بینی گوشتی

روش های عمل زیبایی بینی گوشتی با توجه به نوع بینی و نوع پوست شما می تواند متفاوت باشد.در ادامه برخی از انوع بینی ها و پوست ها را برای شما عنوان کرده و روش رینوپلاستی در هر یک از آنها را بیان می کنیم.

جراحی بینی گوشتی


1- بینی هایی که دارای پوست نازک و بافت چربی زیادی هستند:

در این نوع از بینی ها پزشک هنگام جراحی بینی گوشتی، ابتدا اندازه بینی را کاهش می دهد، سپس غضروف هایی را که به طور نامناسب قرار گرفته اند را بر میدارد. معمولا افرادی که این نوع بینی را دارند فکر می کنند که مدتی بعد از هنگام عمل زیبایی بینی گوشتی فرم بینی آن ها دوباره به حالت قبلی باز می گردد؛ اما بهتر است بدانیدکه با انجام مراقبت های بعد از رینوپلاستی، احتمال بازگشت بینی به حالت قبلی به حداقل می رسد.


2- افرادی که پوست بینی گوشتی آن ها ضخیم است:

در این افراد جراح ابتدا باید از ضخامت پوست بینی کم کند. نکته مهم این است که پوست از لایه های مختلفی تشکیل شده و کاهش ضخامت پوست ممکن است باعث ایجاد آسیب شود. بنابراین مهارت کافی جراح در این روش هنگام عمل زیبایی بینی گوشتی بسیار حائز اهمیت است. این بینی ها معمولا غضروف های ضعیفی دارند، بنابراین برداشتن یا کاهش غضروف در این بینی ها هنگام رینوپلاستی انجام نمی شود.


روش های مختلف دیگری نیز برای عمل بینی وجود دارد. روش مورد استفاده توسط جراح جهت عمل زیبایی کاملا به فرم بینی و نوع پوست بینی شما بستگی دارد. با اینحال هنگامی که جهت عمل به پزشک مراجعه می کنید، پزشک جراح به شما خواهد گفت که کدام روش هنگام عمل زیبایی بینی گوشتی مناسب بینی شما خواهد بود و یا حتی پزشک به شما خواهد گفت که آیا بینی گوشتی شما قابلیت انجام رینوپلاستی را دارد یا خیر.


آیا جراحی بینی گوشتی خطرناک است؟

جراحی بینی گوشتی به طور کلی بسیار حساس است زیرا افرادی که بینی گوشتی دارند دارای ساختار و غضروف های بسیار ضعیف در بینی خود هستند. اما جراحی بینی گوشتی در برخی افراد با فرم خاصی از بینی خطرناک است. افرادی که بینی گوشتی دارند و هنگامی که سر خود را بالا می گیرند، نوک بینی آنها به شکل نیم دایره یا ذوزنقه است؛ رینوپلاستی در این افراد بسیار خطرناک و تا حدودی غیر ممکن است و بهتر است این افراد از هنگام عمل زیبایی بینی گوشتی خود صرف نظر کنند. اما افرادی که بینی گوشتی آنها دارای نوک بینی نیم دایره یا ذوزنقه نیست می توانند از جراحی بینی گوشتی جهت زیبایی بینی خود استفاده کنند. اما بهتر است این افراد نیز در انتخاب پزشک جراح و کلینیک جراحی خود دقت کنند تا از خطرات احتمالی هنگام عمل زیبایی بینی گوشتی پیش گیری کنند.


هزینه های جراحی بینی گوشتی

هزینه های عمل زیبایی بینی گوشتی با توجه به فرم بینی شما متفاوت است، زیرا جراح برای فرم های مختلف بینی از روش های مختلف رینوپلاستی استفاده می کند. همچنین مدت زمانی که جراحی بینی گوشتی طول می کشد با توجه به نوع روش جراحی بینی گوشتی ممکن است که در کم یا زیاد شدن هزینه های جراحی بینی گوشتی تاثیر گذار است.

هزینه جراحی بینی


بنابراین شما پس از انتخاب بهترین کلینیک و ماهرترین پزشک جراح می توانید از هزینه های جراحی بینی گوشتی با خبر شوید.


رینوپلاستی به دلیل حساسیت بسیار بالا ممکن است هزینه های بیشتری را نسبت به جراحی بینی استخوانی در بر گیرد. اما با اینحال ممکن است که هزینه های عمل زیبایی بینی گوشتی خیلی کمتر شود که این به تشخیص پزشک متخصص و فرم بینی شما بستگی دارد.



مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958