کاشت ابرو یک روش نوین برای زیبایی

کاشت ابرو Eyebrow Transplant را می توان یکی از روش های نوینی دانست که به واسطه آن افراد مختلفی می توانند دارای ابروهایی با ضخامت و پرپشت شوند، افرادی که از کم پشتی ابرو رنج می برند می توانند کاندیدای مناسبی برای پیوند ابرو باشند. ریزش در ابروها می تواند به دلایل مختلفی صورت گیرد. برای اینکه بتوانید به طور قطع از پیوند ابرو خود مطمئن شوید باید کاشت ابرو طبیعی را توسط پزشک معتبری انجام دهید تا بتوانید نتایج موثر کاشت ابرو را به راحتی مشاهده کنید.


کاشت ابرو روی تاتو چه فوایدی دارد؟

تاتو می تواند به عنوان روشی موقت شما را دارای ابرو ضخیم کند و فرم خاصی را که مورد نظر شماست را ایجاد کند؛ اما باید بدانید که تاتو بعد از مدت زمان کوتاهی می تواند خاصیت خود را از دست بدهد و نیاز به ترمیم دوباره دارد، برای این منظور به عنوان روشی موقتی در نظر گرفته می شود. کاشت ابرو می تواند دارای نتایج ماندگاری باشد؛ برای اینکه بتوانید پیوند ابرو را انجام دهید باید دارای بانک موی مناسبی باشید که بتوان از این طریق پیوند ابرو را انجام داد.

کاشت ابرو طبیعی


ابرو ها دارای زوایای مشخصی هستند به همین دلیل در هر زاویه ای نمی توان کاشت ابرو طبیعی را انجام داد. افرادی که دارای تاتو در ابروهای خود هستند ممکن است از این روش خسته شوند و بخواهند که کاشت ابرو را انجام دهند؛ به همین دلیل نگران این موضوع هستند که شاید پیوند ابرو بر روی تاتو انجام نشود. باید گفت که پیوند ابرو می تواند به راحتی بر روی تاتو انجام شود. در واقع استفاده از کاشت ابرو طبیعی بر روی تاتو می تواند بهتر باشد. از آنجایی که تاتو دارای مواد رنگی است که توسط هاشور بر روی پوست منتقل می شود می تواند در زمان کاشت ابرو مفید واقع شود.


هنگامی که کاشت ابرو را انجام می دهید در اثر عوامل مختلفی ممکن است برخی از گرافت های مو که در ابرو پیوند زده شده اند دچار ریزش شوند. از آنجایی که گرافت های ایجاد شده در ابرو دارای تراکم است و به صورت فشرده در کنار یکدیگر قرار گرفته می تواند در برخی از مواقع و به صورت تارهای مو جدا شود. این نواحی می توانند بعد از کاشت ابرو طبیعی دچار فضایی آزاد شوند. ایجاد تاتو از قبل بر روی ابرو می تواند این نواحی را پوشش دهد. برای این منظور پیوند ابرو بر روی تاتو می تواند نتیجه بخش تر باشد و رضایت بیشتری را برای مخاطبان به وجود بیاورد. رنگدانه هایی که در تاتو بر روی پوست ابرو ایجاد شده می تواند در رفع این مشکل به افرادی که دچار ریزش بعد از پیوند ابرو شده اند کمک شایانی کند.


آیا کاشت ابرو روی تاتو انجام پذیر است؟

کاشت ابرو به راحتی روی تاتو قابل انجام است و نیازی به از بین بردن رنگ دانه های ایجاد شده بر روی پوست در اثر تاتو نیست. زیرا این رنگدانه ها می توانند زمانی که ریزش در ابرو ها بعد از پیوند ایجاد شود به زیبایی افراد کمک کنند. در واقع با پیوند ابرو بر روی تاتو می توانید تا مدت زمانی که منتظر رشد ابروهای طبیعی خود بعد از کاشت ابرو هستید چهره شما را بدون تغییر باقی بگذارد. به این منظور که زیبایی هر فردی می تواند از طریق ابروها به راحتی مشاهده شود؛ به همین دلیل تاتو بر روی ابروها قبل از کاشت می تواند روشی کارآمد در ایجاد زیبایی باشد.


از آنجایی که پیوند ابرو توسط روش های مختلفی صورت می گیرد، با انتخاب بهترین روش در پیوند ابرو می توانید مطمئن باشید که کاشت ابرو طبیعی بدون هیچ گونه عوارض و خونریزی می تواند انجام شود. در واقع گرافت های پیوندی در کاشت ابرو باید دارای زاویه و خواب مشخصی باشند تا بتوان ابروهایی زیبا را بعد از کاشت ابرو طبیعی مشاهده کرد. موهایی که در پشت گوش افراد می روید می تواند به عنوان بهترین قسمت از بانک موی افراد برای کاشت ابرو مورد استفاده قرار گیرد؛ این قسمت از موهای افراد دارای جهت مشخص و نرمی مناسب برای کاشت ابرو است. به همین دلیل از این قسمت برای کاشت ابرو طبیعی استفاده می شود؛ کاشت ابرو می تواند از این طریق طبیعی تر به نظر بیاید.


کاشت ابرو روی تاتو چه شرایطی دارد؟

از آنجایی که کاشت ابرو دارای شرایط خاصی است که باید پزشک مورد نظر در زمان کاشت به آنها توجه داشته باشد. می توان گفت انجام پیوند ابرو باید در زاویه مشخصی صورت گیرد، در غیر این صورت نمی تواند نتایج موثری را در بر داشته باشد. در شرایطی ممکن است افراد قبلا تاتو را بر روی ابروهای خود انجام داده باشند؛ این افراد برای اینکه بتوانند پیوند ابرو را انجام دهند نیاز به انجام عملی خاص ندارند.

پیوند ابرو


در مواقعی که تاتو به تازگی صورت گرفته باشد و افراد بخواهند بلافاصله پیوند ابرو را انجام دهند این اتفاق نمی تواند بیفتد، زیرا در اثر هاشور پوست ابرو دچار زخم شده است. برای اینکه از ایجاد عفونت های احتمالی در ابرو ها جلوگیری شود و بتوان کاشت ابروی مناسب و موثری را انجام داد باید مدت زمان چند هفته ای از تاتو گذشته باشد؛ زیرا ایجاد عفونت می تواند باعث از بین رفتن فولیکول های پیوند زده شده در ابرو شود و آنها را از بین ببرد در نتیجه ریزش در ابرو ها اتفاق بیفتد. برای این منظور نمی توان به سرعت کاشت مو را بعد از تاتو انجام داد.


مراقبت های قبل و بعد از پیوند ابرو روی تاتو

• برای کاشت ابرو بر روی تاتو باید مراقبت هایی را انجام دهید تا دچار ریزش ابرو نشوید. برای این منظور پیوند ابرو را باید با دقت بیشتری انجام داد تا عوارض احتمالی بعد از پیوند ابرو را مشاهده نکنید.

• از استفاده از داروهایی که باعث ایجاد خونریزی می شوند پرهیز کنید.

• از مصرف نوشیدنی های الکلی و سیگار یک هفته قبل از کاشت ابرو طبیعی جلوگیری کنید.

• رژیم غذایی مناسب همراه با ویتامین ها وپروتئین ها را در سبد غذایی خود قرار دهید.

• اگر از داروی رتینول استفاده می کنید یک هفته قبل از کاشت ابرو مصرف آن راقطع کنید. مصرف آن می تواند باعث نازک شدن پوست شما شود و در حین کاشت ابرو می توانید خونریزی را تجربه کنید.

• از ماساژ ابروها و دستکاری آنها بعد از کاشت ابرو روی تاتو خودداری کنید. این امر می تواند ریزش ابروها را ایجاد کند.

• آب داغ می تواند گرافت های کاشته شده در پیوند ابرو را از بین ببرد و آنها را شل کند. برای این منظور تا یک هفته از سونا و جکوزی بعد از پیوند ابرو استفاده نکنید.

• با مصرف آنتی بیوتیک ها می توانید تا حدود زیادی از ایجاد عفونت های پوستی بعد از پیوند ابرو طبیعی جلوگیری کنید.

کاشت ابرو


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
پریسا
با سلام میشه کاشت ابرو و مژه را در یک جلسه با بی حسی موضعی انجام داد؟
پاسخ مشاور :

با سلام، این موضوع به میزان ریزش و کاشت مورد نیاز مو بستگی دارد. به طور کلی فرایند کاشت ابرو و کاشت مژه با توجه به تفاوت در روش برداشت و کاشت، می بایست به صورت جداگانه انجام شود.

021-79958