آشنایی کامل با تزریق بوتاکس به زیر چشم

تزریق بوتاکس به زیر چشم یکی از رایج ترین روش های بهبود زیبایی، جوان سازی و در نهایت درمان بیماری هایی نظیر میگرن به شمار می رود. همانطور که می دانید با بالا رفتن سن معمولا چین و چروک ها بر اساس از بین رفتن چربی، آب سلول ها و کلاژن ایجاد می شود؛ این مساله چه برای آقایان و چه برای بانوان از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین منظور روش های بسیاری از جمله روش تزریق بوتاکس Botox injection به منظور رفع چین و چروک به وجود آمده است تا به واسطه آن بتوان جوانی پوست را حفظ نمود.


آیا می توان از تزریق بوتاکس برای نواحی چشم استفاده کرد؟

نواحی اطراف چشم از جمله حساس ترین نواحی در صورت و بدن انسان ها می باشند که اگر در تزریق بوتاکس یا هر گونه عمل زیبایی در این قسمت ها مشکلی ایجاد شود، عوارض جبران ناپذیری را باعث خواهد شد. به صورت کلی می توان گفت که تزریق بوتاکس به نواحی اطراف چشم در صورتی که توسط یک پزشک مجرب انجام شود مانعی ندارد. اما اگر شما بخواهید تزریق بوتاکس را به صورت غیر حرفه ای و توسط پزشکی که ماهر نیست انجام دهید عوارض جبران ناپذیری را شاهد خواهید بود.

آیا می توان از تزریق بوتاکس برای نواحی چشم استفاده کرد؟


تزریق بوتاکس به نواحی چشم چه کاربردی دارد؟

به عنوان مهم ترین کاربرد و تاثیر بوتاکس زیر چشم می توان به کاهش چین و چروک اشاره نمود؛ در واقع این کاربرد مهم ترین کاربردیست که بوتاکس به منظور زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این در برخی از افراد به صورت ارثی یا با افزایش سن افتادگی پلک اتفاق می افتد که به واسطه بوتاکس می توان این افتادگی را در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت موقتی برطرف نمود. علاوه بر کاربرد های زیبایی معمولا بوتاکس به منظور درمان میگرن نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه به عنوان یکی از روش های موثر به منظور درمان این مشکل در نظر گرفته می شود.


چگونه تزریق بوتاکس به زیر چشم امکان پذیر است؟

زمانی که شما تصمیم به تزریق بوتاکس به نواحی چشمی خود می گیرید، ابتدا مشخص می شود که چه میزان بوتاکس و چه نوعی از بوتاکس برای شما باید تزریق شود. پس از این انتخاب از پماد بی حسی موضعی به جهت آن که شما دردی را حس نکنید استفاده می شود؛ در نهایت بوتاکس به واسطه سوزن مخصوص به خود و توسط پزشک متخصص به ناحیه درخواستی شما تزریق می شود. پس از تزریق بوتاکس به زیر چشم، پزشک معالج به شما توصیه های به منظور حفظ طولانی مدت بوتاکس تزریق شده و عدم ایجاد مشکل و حساسیت ارائه می دهد. شما با رعایت این توصیه ها می توانید در کوتاه ترین مدت ممکن از زیبایی خود لذت ببرید.


محدودیت های تزریق بوتاکس به نواحی چشم

توجه داشته باشید زمانی که شما می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید حتما جلسه مشاوره ای با پزشک معالج خود خواهید داشت. در این جلسه تمامی اطلاعاتی که پزشک از شما می خواهد را در اختیارش قرار دهید تا اگر که محدودیت های تزریق بوتاکس را دارا می باشد، تزریق بوتاکس انجام نشود یا اگر قرار است انجام شود با رعایت نکاتی خاص و بدون ایجاد هیچ گونه خطری صورت پذیرد.


محدودیت هایی نظیر انجام لیزر چشم، افرادی که مبتلا به بیماری هایی همچون خود ایمنی و … امکان تزریق نخواهند داشت. علاوه بر این کسانی که سن آن ها پایین تر از 18 سال است محدودیت در تزریق بوتاکس به نواحی چشم دارند. در نهایت پزشک شما تشخیص می دهد که آیا شما محدودیتی در رابطه با تزریق بوتاکس دارید را خیر.

محدودیت های تزریق بوتاکس به نواحی چشم


عوارض و خطرات تزریق بوتاکس به نواحی چشم

همانطور که می دانید تزریق بوتاکس همانند تمامی تزریق های زیبایی از جمله تزریق چربی دارای عوارض و خطراتی است؛ اما به صورت کلی تمامی عوارض در یک فرد قابل مشاهده نیستند. علاوه بر این موضوع گسترش علم پزشکی این امکان را فراهم کرده تا به واسطه تزریق بوتاکس کمترین خطراتی که ممکن است ایجاد شود برای یک فرد که قصد تزریق بوتاکس را دارد انجام پذیرد. در نهایت باید بگوییم که اگر شما کلینک مناسبی را به جهت تزریق بوتاکس به نواحی چشم انتخاب ننماید عوارض خطرناکی را مشاهده خواهید کرد.


عوارض زیر از جمله عوارضی هستند که در صورت عدم رعایت توصیه های پزشک، انتخاب کلینیک نامناسب و عدم در اختیار قرار دادن اطلاعات پزشکی شخصی ممکن است برای شما اتفاق بیفتد:

1. مشکل در بستن چشم ها

2. افتادگی چشم

3. بی حسی چشم

4. تورم پلک

5. خونریزی

6. کبودی

7. سرگیجه

8. درد

9. قرمزی


توجه داشته باشید که اگر شما تمامی نکات ذکر شده توسط پزشک را رعایت نمایید هیچ کدام از این عوارض را تجربه نخواهید کرد. علاوه بر این اگر شما دارای بیماری مزمن خاصی هستید به هیچ وجه تزریق بوتاکس را انجام ندهید. همانطور که در قسمت بالا ذکر کردیم عوارض بوتاکس در تمامی افراد قابل مشاهده نخواهد بود و اکثریت عوارض ماندگاری نداشته و موقت هستند.


هزینه های تزریق بوتاکس به زیر چشم

هزینه های تزریق بوتاکس زیر چشم و نواحی اطراف کاملا متغیر می باشد؛ مهم ترین عامل تعیین کننده در هزینه های بوتاکس ناحیه چشم نوع ماده ای است که به منظور تزریق بوتاکس مورد استفاده قرار میگیرد؛ اما علاوه بر نوع ماده و شرکت سازنده ماده بوتاکس میزان تزریق نیز اهمیت بسیاری در تزریق بوتاکس به چشم دارد.


یکی دیگر از مهم ترین عواملی که می تواند در هزینه تزریق بوتاکس به زیر چشم تاثیرگذار باشد این است که شما تزریق بوتاکس را در چه کلینیکی و تحت نظر چه پزشکی انجام می دهید. معمولا هر اندازه کلینیک انتخابی شما معتبر تر بوده و پزشک معالج متخصص تر باشد شما باید هزینه بیشتری را برای تضمین زیبایی خود بدون عوارض در نظر بگیرید.

هزینه های تزریق بوتاکس به زیر چشم


رقم ثابتی برای تزریق بوتاکس وجود ندارد اما شما می توانید از کلینیکی که به جهت تزریق بوتاکس انتخاب کرده اید نرخ و هزینه های تزریق را بپرسید. در واقع بسیاری از کلینیک های معتبر جلسات مشاوره پیش از انجام تزریق بوتاکس را به شما ارائه می دهند که در این جلسات هزینه قطعی بوتاکس مشخص خواهد شد.


در نهایت باید بگوییم که تزریق بوتاکس در نواحی چشمی به صورت رایج به منظور زیبایی و درمانی انجام می پذیرد. اما مهم ترین نکته در رابطه با تزریق بوتاکس به زیر چشمی این است که شما می بایست تمامی مواردی که پزشک معالج تان در رابطه با تزریق بوتاکس توصیه می کند را رعایت نمایید، تا بهترین نتیجه ممکن را در طی این فرآیند تجربه کنید.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958