لیپوماتیک شکم و تجربه لاغری در مرکز جراحی معتبر

لیپوماتیک شکم و ماندگاری آن

بدون شک یکی از بهترین عمل هایی که در زمینه زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد را می توان لیپوماتیک Lipomatic شکم دانست که نوعی از پیشرفته ترین و به روزترین جراحی هایی است که با متد های جدید در جهت ایجاد زیبایی در اندام های افراد به وجود آمده است. کاندیدای پیکر تراشی افرادی هستند که در اندام های مختلف خود مخصوصا شکم دارای چربی های اضافی هستند که با رژیم های غذایی و یا ورزش به کاهش سایز در این زمینه دست پیدا نکرده اند. به همین دلیل این افراد می توانند با استفاده از پیکر تراشی از چربی هایی که در اندام ها و شکم آنها انباشته شده است رهایی یابند.


لیپوماتیک شکم چیست و چگونه انجام می شود؟

لیپوماتیک شکم عملی است که جهت ایجاد زیبایی در اندام های شکمی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع لیپوماتیک یکی از روش های زیبایی است که می تواند از طریق دستگاه های پیشرفته مکش و لرزش به طور همزمان چربی های انباشته شده در شکم را از بدن خارج کند و در ازای این کار اندامی صاف و یک دست با پوستی سفت و محکم به شما تحویل دهد. از طریق برش های بسیار ریزی که در شکم ایجاد می شود و اندازه آن به 3 میلی متر می رسد کانول های موجود در دستگاه لیپوماتیک، می توانند با عملی لرزشی چربی های داخل شکم را از جداره آن جدا کنند و همزمان از طریق این لوله ها و دستگاه مکش به داخل محفظه ای شیشه ای خارج از شکم هدایت شوند. برای این منظور ممکن است ناخالصی هایی مانند خون و آب همراه با چربی ها به داخل دستگاه انتقال یابد، با خارج شدن چربی ها، پوست بدن به اندام های شکم می چسبد و حالت سفت خود را به دست می آورد.

لیپوماتیک شکم


عمل پیکر تراشی با استفاده از دستگاه های هوشمندی انجام می شود که فقط بافت های چربی داخل شکم را استخراج می کند و به دیگر اندام ها و بافت های داخلی آسیبی وارد نمی کنند. افرادی که کاندیدای انجام لیپوماتیک شکم هستند باید قبل از انجام این عمل به حد متعادلی از وزن رسیده باشند تا با این روش بتوانند به کاهش سایز در شکم خود برسند. به همین دلیل افرادی که دارای وزن بسیار زیاد هستند نباید با هدف کاهش وزن عمل پیکر تراشی را انجام دهند زیرا نتیجه ای که آنها میخواهند را از طریق عمل لیپوماتیک نمی توانند به دست بیاورند.


از آنجایی که لیپوماتیک به راحتی و بدون درد و خونریزی و به صورت سرپایی انجام می شود، می تواند بهترین روش برای از بین بردن چربی های اضافی بافت های شکمی و دیگر اندام های بدن محسوب شود. در نواحی که نیاز به ایجاد سوراخ در شکم است بی حسی موضعی زده می شود تا بیمار نتواند دردی را در پیکر تراشی حس کند. برای این منظور می توان گفت که عمل لیپوماتیک برای افرادی که دارای چربی های موضعی و آزاردهنده در اندام های خود هستند می تواند راه حلی موثر باشد.


مزایای لیپوماتیک شکم چیست؟

همانطور که گفته شد لیپوماتیک را می توان در بسیاری از اندام های بدن مانند شکم، ران، پهلو، بازوها و بسیاری دیگر از اندام های بدن مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه این روش یکی از روشهای از بین بردن چربی های اضافی است، می توانید بعد از لیپوماتیک از زیبایی در اندام خود کمال استفاده را ببرید.


می توانیم مزایای دیگری را که بعد از لیپوماتیک می توانید مشاهده کنید را به صورت زیر بررسی کنیم.

1. کاهش سلول های چربی در منطقه ای خاص مانند شکم

2. ایجاد پوستی صاف و یکدست در عضلات شکمی

3. همراه نبودن با درد و خونریزی

4. شکل دهی به پوست های افتاده و شل

5. استفاده نکردن از بیهوشی قبل از عمل پیکر تراشی

6. انجام شدن لیپوماتیک به صورت سرپایی و بدون بستری شدن در بیمارستان

7. دوره بهبودی سریع بعد از لیپوماتیک

8. بی دردسر بودن لیپوماتیک برای خارج کردن چربی های اضافی بدن

9. انجام راحت و سریع پیکر تراشی توسط پزشک متخصص


و بسیاری از مزایای دیگر که بعد از انجام لیپوماتیک می توانید تا حدود زیادی به آن دست پیدا کنید. بنابراین می توانیم بگوییم که لیپوماتیک عملی است که می تواند بهترین نتیجه را در کاهش سایز افراد داشته باشد بدون اینکه آسیبی به آنها وارد کند.


مراقبت های بعد از لیپوماتیک شکم

با توجه به اینکه لیپوماتیک به صورت سرپایی انجام می شود و می تواند به راحتی و در مدت زمان چند ساعت صورت گیرد، با این حال باید بعد از پیکر تراشی مراقبت هایی را انجام دهید تا نتیجه مورد نظر شما سریعتر حاصل شود.

لیپوماتیک


برای این منظور می توانید مراقبت های زیر را بعد از لیپوماتیک انجام دهید تا بتوانید از عوارض احتمالی که ممکن است بعد از پیکر تراشی به آن دچار شوید جلوگیری کنید.

1. بعد از لیپوماتیک ممکن است در اثر سوراخ هایی که در بدن شما ایجاد شده دچار درد شوید . برای از بین بردن درد می توانید از مسکن های متفاوتی استفاده کنید که پزشک برای شما در نظر گرفته است.

2. ایجاد آمبولی چربی عارضه ایست که به ندرت بعد از پیکر تراشی ممکن است برای شما رخ دهد به همین دلیل در صورت مشاهده تورم و قرمزی که تا یک هفته بعد از لیپوماتیک از بین نرفته، پزشک خود را در جریان این عارضه قرار دهید.

3. آنتی بیوتیک ها می توانند در صورت بروز علائم عفونی بعد از لیپوماتیک آنها را از بین برند. به همین دلیل استفاده از این داروها باید تا چند روز اول بعد از لیپوماتیک انجام شود.

4. با استراحت و داشتن رژیم غذایی مناسب می توانید تا حدود زیادی از بازگشت چربی ها بعد از لیپوماتیک خودداری کنید و تا مدت زیادی بدون هیچ گونه چربی در شکم، از زیبایی اندام خود لذت ببرید.

5. با استفاده از ورزش و تحرک مانع انباشته شدن چربی دوباره در اندام های شکم خود شوید. زیرا بعد از لیپوماتیک باید تعادل وزن خود را حفظ کنید و دچار افزایش وزن نشوید.


آیا نتایج لیپوماتیک شکم دائمی است؟

لیپوماتیک نیز مانند هر عمل زیبایی دیگر ممکن است در صورت رعایت نکردن توصیه ها و نکات بعد از عمل دارای نتایج ماندگاری نباشد. در واقع دائمی بودن لیپوماتیک تا حدود بسیار زیادی به روش زندگی و رژیم های غذایی شما بر می گردد و افرادی که پیکر تراشی برای آنها صورت می گیرد، باید قبل از انجام این عمل به وزن متعادلی رسیده باشند.

جراحی لیپوماتیک


به همین دلیل لیپوماتیک نمی تواند برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند و تغییرات وزنی آنها متغیر است انجام شود. بعد از لیپوماتیک نیز باید این تعادل وزن حفظ شود تا نتیجه دائمی باشد. افرادی که در رژیم های غذایی خود انواع فست فود ها و چربی های اضافی را می گنجانند و از ورزش و تحرک های لازم بدنی در زندگی و برنامه روزانه خود استفاده نمی کنند دچار اضافه وزن می شوند. از آنجایی که بافت های چربی شکم از طریق پیکر تراشی خارج شده و آن قسمت از شکم دارای فضای خالی است می تواند چربی های جدیدی که وارد بدن می شود را با سرعت بیشتری جذب کند.


در نتیجه چاقی در این افراد می تواند به سرعت اتفاق بیفتد. در این صورت لیپوماتیک دیگر نمی تواند دارای نتیجه موثری باشد.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958