بهترین کلینیک کاشت مو

برای بسیاری از افراد، ریزش مو یک واقعیت اجتناب ناپذیر در زندگی است و معمولاً این افراد سعی می کنند برای جلوگیری و درمان آن هر کاری انجام دهند، اغلب سراغ روش های موقت مانند داروهای بدون نسخه مانند ماینوکسیدیل یا اسپری های رشد مو می روند. یک راه حل موثرتر و ماندگارتر، کاشت مو طبیعی است که برای مردان و زنان دچار ریزش مو یا دارای موهای نازک و کم پشت مناسب می باشد. با توجه به پیشرفت های تکنولوژی و تاثیر آن در روش ها و تجهیزات مورد نیاز برای کاشت مو، این روش ها عوارض بسیار محدودی داشته و درصد عدم موفقیت کاشت مو نزدیک به صفر شده که نشان از طبیعی و دائمی بودن نتایج کاشت مو دارد.


کاشت مو

روند تمام روش های کاشت مو شامل سه مرحله برداشت فولیکول های سالم از قسمتی از سر، آماده سازی گرافت ها و پیوند آنها در ناحیه ای که دچار ریزش شده، می باشد. تقریباً در تمام موارد موهای مورد نیاز پیوند از پشت سر یا بالای گوش ها برداشته می شود، چرا که این نواحی بیشترین مقاومت در برابر ریزش مو را دارند؛ در غیر اینصورت در شرایط خاصی می توان از موهای صورت یا بدن متقاضی نیز استفاده کرد. تکنیک دقیق و ابزار مورد استفاده برای استخراج و انتقال فولیکول ها بسته به روش کاشت مو متفاوت است. افرادی می توانند از کاشت مو بهره ببرند که:

✔ از طاسی یا نازک شدن مو رنج می برند.

✔ فولیکول های سالم و کافی داشته باشند که بتوان از آنها برای پیوند استفاده کرد.

✔ شرایط جسمی خوبی داشته باشند.

✔ دارای الگوی طاسی مردانه یا زنانه هستند. (روند ریزش مو در آنها تثبیت شده باشد)


یک پزشک متخصص می تواند تأیید کند که آیا هر متقاضی کاندید مناسب کاشت مو است یا خیر؛ جنسیت، نژاد و سن معمولاً عوامل تعیین کننده شایستگی بیمار نیستند. جراحی کاشت مو تحت بی حسی موضعی انجام می شود و با توجه به وسعت و شدت ریزش می تواند در یک جلسه 2 تا 6 ساعته یا چند جلسه در طول دو یا چند روز انجام شود.

انتخاب بهترین و بزرگترین کلینیک کاشت مو در ایران


انتخاب بهترین و بزرگترین کلینیک کاشت مو در ایران

برای انجام کاشت مو، اولین قدم انتخاب یک کلینیک معتبر و باتجربه و پزشک متخصص در این زمینه می باشد که توسط روش هایی مانند پرسیدن از دوستان و آشنایان یا تحقیق در شبکه های اجتماعی محقق می شود. انتخاب مناسب ترین کلینیک کاشت مو علاوه بر افزایش موفقیت نتیجه پیوند برای هر مراجعه کننده، عوارض احتمالی و دوران بهبودی بعد از کاشت مو را به دلایل مختلفی از جمله مجهز بودن و داشتن پزشکان حرفه ای کاهش خواهد داد. کلینیک های معتبر با انتخاب مناسب ترین گزینه از بین روش های کاشت مو نتیجه مورد انتظار متقاضی را تحقق بخشیده و کاشت مو توسط پزشکان متخصص در کوتاه ترین زمان انجام خواهد گرفت.


به دلیل تعدد کلینیک های زیبایی در شهرهای بزرگی مانند تهران، ممکن است افرادی که به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو هستند دچار سردرگمی شده و از انتخاب خود مطمئن نباشند. اما روش هایی برای امتیازدهی به کلینیک ها و رتبه بندی آنها وجود دارد که می توان با بررسی تمام آنها به نتیجه ای قطعی و مطمئن رسید.


چرا تهران بیوتی بهترین و بزرگترین کلینیک کاشت مو در ایران است؟

یکی از روش هایی که می توان اعتبار یک کلینیک را سنجید، بررسی وضعیت آن در بین مراجع و سازمان های بزرگ می باشد. انجمن پیوند موی ایران با نظر سنجی از متخصصان این حوزه و بانک آماری مشتریان مجموعه های مختلف که کار کاشت مو را انجام داده اند به تحلیل این فضای رقابتی پرداخته و توانسته برای اولین بار در کشور برترین کلینیک کاشت مو ایران را انتخاب نماید تا متقاضیان پیوند مو را در انتخاب هر چه بهتر راهنمایی نماید. این گزارش که تحت نظارت انجمن پیوند مو تهیه و تنظیم گردیده مفتخر به اعلام نام مجموعه بزرگ درمانی تهران بیوتی سنتر به عنوان برترین مجموعه پیوند موی ایران می باشد.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

کلینیک تهران بیوتی با ارائه جدیدترین روش کاشت مو (کاشت مو به صورت مستقیم MicroFIT) با نتیجه بخشی بهتر و با تراکم بالا بی شک بهترین گزینه برای انجام پیوند مو می باشد؛ دلایل این برتری در ادامه ذکر شده اند:


کاشت مو بدون جراحی

در روش های قدیمی کاشت مو، برداشت فولیکول های مورد نیاز برای پیوند به صورت نواری صورت میگرفت که نیازمند انجام بخیه در محل بانک مو بود. اما در تکنیک های جدیدتر خبری از جراحی نیست و برداشت به روش استخراج واحد فولیکولی صورت میگیرد که به معنای برداشت تکی گرافت ها توسط دستگاه های ظریف و پیشرفته و عدم نیاز به برش پوست سر می باشد. همچنین پیوند فولیکول ها در نواحی دچار ریزش در شیارهای میلیمتری ایجاد شده توسط پنس های مخصوص (قلم ایمپلنتر در کاشت مو میکروفیت) انجام می شود که آسیب های بسیار جزئی به پوست وارد شده که نیاز به بخیه نخواهد داشت.

کاشت مو بدون جراحی


بالاترین تراکم کاشت مو

کلینیک کاشت مو تهران بیوتی از اولین مراکز تخصصی کاشت مو در ایران بوده که از روش نوین کاشت مو میکروفیت بهره گرفت، این روش مزایای زیادی نسبت به سایر روش های پیوند دارد، از جمله دوران نقاهت کوتاه تر، عوارض جانبی کمتر و تراکم بیشتر. مهمترین ویژگی کاشت مو در کلینیک تهران بیوتی تراکم بالا می باشد و دلیل آن استفاده از قلم ایمپلنتر است؛ استفاده از این وسیله به دو دلیل بالاترین تراکم را نتیجه می دهد، اول اینکه با استفاده از ایمپلنتر امکان کنترل دقیق زاویه، جهت و عمق فولیکول های کاشته شده وجود دارد. و دوم اینکه در این روش برخلاف روش های قدیمی تر گرافت های برداشته شده در محلول نگهداری نشده و مستقیماً در کانال های ناحیه گیرنده کاشته می شوند که منجر به سالم ماندن فولیکول های بیشتر، موفقیت پیوند و بالاترین تراکم کاشت مو خواهد شد.


حضور متخصصین و پزشکان زیبایی مطرح کشور در تمام مراحل کاشت مو

یکی از مواردی که کلینیک تهران بیوتی را به بهترین کلینیک کاشت مو در ایران تبدیل می کند، حضور بهترین پزشکان کاشت مو در این مجموعه می باشد. استفاده از روش های مدرن پیوند مو مانند روش کاشت مو میکروفیت توسط پزشکان نیاز به داشتن تخصص و تجربه بالا در این زمینه دارد که متخصصین تهران بیوتی علاوه بر گذراندن دوره های اختصاصی کاشت مو با روش های جدید، برای مراجعه کنندگان بسیاری از این روش ها استفاده کرده و شاهد نتیجه بخشی آن بوده اند. نکته دیگری که بسیاری از کلینیک های کاشت مو از آن سوءاستفاده می کنند، تنها نام یک پزشک مشهور می باشد که ادعا می کنند پیوند توسط آن صورت میگیرد، اما در واقع مراحل پیوند را دستیاران و تکنسین ها انجام می دهند؛ اما در مرکز تخصصی کاشت مو تهران بیوتی، پزشک متخصص شما از مرحله مشاوره تا زمان مشاهده نتیجه در معاینات بعدی همراه شما خواهد بود.


انجام مشاوره های تخصصی پیش از تصمیم به کاشت مو

بسیاری از افرادی که شاهد ریزش موهای خود هستند نیاز به انجام کاشت مو نداشته یا شرایط انجام آن را ندارند؛ در بسیاری از کلینیک های کاشت مو توجهی به این نکته نداشته و تنها میخواهند با انجام پیوند مو هزینه خود را دریافت کنند. با انجام مشاوره های تخصصی پیش از کاشت مو در کلینیک تهران بیوتی، پزشک از داشتن شرایط کاندید مناسب کاشت مو اطمینان حاصل می کند و در صورت نیاز به انجام درمان های دیگر او را به درستی راهنمایی می کند.

روش های و تجهیزات مدرن کاشت مو


روش ها و تجهیزات مدرن همگام با آخرین تکنولوژی های دنیا

همانطور که گفته شد، کاشت مو به روش میکروفیت جدیدترین تکنیک  پیوند مو می باشد و کلینیک تهران بیوتی از اولین کلینیک هاییست که از آن بهره برده است. مشاهده بالاترین تراکم کاشت مو توسط این روش علاوه بر پزشک متخصص مسلط به پروسه پیوند، نیاز به تجهیزات مدرن نیز دارد؛ این تجهیزات تخصصی علاوه بر افزایش سرعت پیوند مو، باعث کاهش احتمال آسیب به گرافت ها و در نتیجه افزایش موفقیت کاشت مو خواهند شد.


پیگیری و بررسی منظم متقاضیان بعد از کاشت مو

پزشکان متخصص در مجموعه تهران بیوتی، به دلیل تعهدی که نسبت به کارشان دارند علاوه بر مراحل مشاوره و فرآیند پیوند مو، بعد از کاشت نیز شرایط مراجعه کننده را پیگیری می کنند. همچنین مراقبت های بعد از کاشت مو را با توجه به شرایط هر فرد به او توصیه کرده تا بهبودی سریع تر انجام شود و در صورت نیاز پزشکان جلسات معاینات مجدد را تنظیم می کنند.


بیش از 5هزار نمونه کاشت مو و بالاترین میزان رضایت

سابقه طولانی مجموعه تهران بیوتی در زمینه کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش و سبیل باعث شده تا تمامی مراجعه کنندگان این مجموعه از نتیجه دریافتی خود رضایت داشته و این کلینیک را به سایرین معرفی کنند. در اختیار داشتن کادری ماهر، باتجربه و دلسوز، مشاوره های تخصصی، تجهیزات روز دنیا و تضمین موفقیت کاشت مو عواملیست که منجر به وجود بیش از 5 هزار نمونه کاشت مو موفق در بزرگترین کلینیک کاشت مو شده است.


نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
احمد بارس
دوچار ریزش موی شدم یعنی موی هایم رفته می خواهم که کشت کنم
پاسخ مشاور :

با سلام. برای انجام کاشت مو نیاز به بررسی و معاینه اولیه موهای شما می باشد. جهت مشاوره و یا تعیین وقت قبلی در خصوص کاشت مو می توانید با شماره های 021-88102747 یا 021-88102746 با ما در ارتباط باشید.

احمد بارس
دوچار ریزش موی شدم یعنی موی هایم رفته می خواهم که کشت کنم
رضا وندتمدنی
مشاوره کاشت مو
پاسخ مشاور :

با سلام، جهت مشاوره در خصوص کاشت مو می توانید با شماره تلفن های کلینیک با ما در ارتباط باشید:

شریف مسافر
اگر لطف کنین برایم وقت مشاوره با دوکتور بگیرین و آدرس کلینیک شما ؟
پاسخ مشاور :

با سلام ، جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی در زمینه کاشت مو و سایر روش ها می توانید با تلفن های درج شده در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.آدرس مجموعه تهران بیوتی نیز در این قسمت درج شده است.

ناصر سلماسی
با سلام و عرض وقت بخیر سلماسی هستم و تمایل دارم کاشت مو و جراحی افتادگی پلک و جراحی افتادگی پوست صورت و ترمیم پوست را توسط پزشکان متخصص شما انجام بدهم لطفا در این خصوص بنده را راهنمایی بفرمایید
پاسخ مشاور :

با سلام و تشکر از این که مجموعه تهران بیوتی سنتر را انتخاب کرده اید. لطفا با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره های اولیه را دریافت نمایید.

021-79958