کاشت مو به روش میکروفیت ، جدیدترین روش کاشت مو

بسیاری از افراد به دلایل مختلف دچار ریزش مو و با افزایش سن دچار طاسی در سر خود می شوند که روش های مختلفی برای مقابله با آن وجود دارد، اما روش طبیعی و دائمی برای درمان طاسی سر، کاشت مو می باشد. از آنجایی که پیوند مو طبیعی به عنوان یکی از روش های بازیابی زیبایی ظاهری و جوانی در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته؛ پیشرفت علم و تکنولوژی هم به کمک پیوند مو آمده است. کاشت مو به روش میکروفیت بهترین و جدیدترین روش کاشت می باشد که با استفاده از ایمپلنتر در سایز میکرون صورت می گیرد. در گذشته از روش های سنتی برای پنهان کردن ریزش مو و طاسی استفاده می شد که اغلب روش های موقتی بودند؛ امروزه اما کاشت مو به عنوان یک راه حل دائمی بعد از رفع عوامل موثر بر ریزش مو و با نتایج شگفت آور در تمام دنیا مطرح شده و ایران به عنوان یکی از قطب های کاشت طبیعی مو شناخته شده است.


کاشت مو میکروفیت، جدیدترین روش کاشت

کاشت مو میکروفیت MicroFIT یا همان پیوند مستقیم مو یکی از روش های پیوند طبیعی مو محسوب می گردد و به فرایند استخراج فولیکول های مو اطلاق می شود که از ناحیه اهدا کننده با استفاده از میکروموتور جدا می شود و سپس با استفاده از دستگاهی که قلم مانند است، پیوند می شود. در واقع با پیشرفت تکنولوژی پزشکان و متخصصان مو به دنبال روش های کاشت مو بودند که بتوانند معایب آن را در مقابل مزایا تا حد امکان کاهش داده و تهاجم کمتری داشته باشد. کاشت مو به روش میکروفیت یکی از همین روش ها به شمار می رود که به دلیل مزایای قابل توجهی که دارد و کاهش چشمگیر درد و دوران بهبودی، سالانه افراد زیادی متقاضی انجام آن هستند. این شیوه نوین و مدرن به دلیل نوع انجام و مزایای فراوانی که در ادامه به آنها پرداخته شده، دارای اعتبار جهانی بوده و مورد تایید سازمان های بهداشت کشورها و متخصصین شناخته شده در جهان است.


تهران بیوتی سنتر به عنوان بزرگترین مرکز کاشت مو در ایران اقدام به ارائه ضمانت نامه کتبی مادام العمر کاشت مو میکروفیت نموده است. همچنین شما زیباجویان عزیز میتوانید از شرایط اقساطی فوق العاده بدون نیاز به ضامن برای دریافت انواع خدمات زیبایی بهمره مند شوید.


تاریخچه کاشت مو میکروفیت

در سال ۱۹۷۰ اولین کلینیک کاشت مو در اروپا افتتاح شد تا سال ۱۹۹۲، روش میکروفیت فقط در فرانسه در دسترس بود. هفت سال بعد، اولین ابزار برای انجام این عمل به صورت مستقیم ایجاد شد، این ابزار جدید بدون نیاز به برداشت نواری شکل در قسمت پشت سر کار می کرد و اگرچه قطر خیلی پهن داشت چیزی حدود ۲-۴ میلی متر و چندان پیشرفته نبود، اما یک گام بزرگ محسوب می شد. کاشت مو میکروفیت با سرعت قابل توجه و به کمک تکنولوژی بهبود پیدا کرد و کاشت مو مستقیم به روشی ماندگار در جراحی زیبایی تبدیل شد؛ کم کم این روش به کل دنیا سرایت کرد و مراکز متعددی در این زمینه شروع به فعالیت کردند.


برای اولین بار روش میکروفیت توسط آقای K. P. Giotis مردی که از ریزش موهای خود رنج می برد ایجاد شد. وی پس از نتایج ناامید کننده از روش های مختلف پیوند، بخصوص برداشت نواری یا همان FUT خواستار ایجاد تغییر چشمگیر در این زمینه شد. هدف وی غلبه بر مضرات روشهای فعلی کاشت مو طبیعی بود؛ او از طریق تجزیه و تحلیل دقیق و آزمایش، یک روش پیوند مو بهبود یافته را ایجاد کرد که امروزه به عنوان روش میکروفیت مشهور است.


کاشت مو میکروفیت برای اولین بار در ایران و تهران

اگرچه روش کاشت مو میکروفیت عمر چندان طولانی ندارد اما با این وجود بهترین شیوه قلمداد می شود، در مورد کاشت طبیعی به روش میکروفیت برای اولین بار در ایران و تهران اطلاعات دقیقی در دست نیست. اما ایران از قافله عقب نماند و این روزها خود به قطبی در زمینه کاشت مو طبیعی تبدیل شده و پزشکان متخصص و ابزار به روز را در اختیار دارد که می تواند علاوه بر نیازها و انتظارات متقاضیان داخلی، انتظارات بسیاری از بیمارانی که از خارج کشور مراجعه می کنند را در حد مطلوبی برآورده سازد. در واقع به دلیل طولانی بودن روند انجام کاشت مو به روش میکروفیت و همچنین نیاز به دقت و ظرافت بالا تنها با آگاهی از تجربه یک مرکز درمانی و جراحان فعال در ان می توان برای این کار اقدام کرد. نتایج عالی و نزدیک به صد درصد، همچنین تأثیرات کاشت مو طبیعی با این شیوه در زیبایی و روحیات فرد می طلبد که در این امر وسواس به خرج داده و از تجربیات موفق سایر بیماران در مراجعه به یک پزشک و مرکز معتبر نهایت استفاده را ببرند.

کاشت مو به روش میکروفیت چگونه انجام می شود؟


روش میکروفیت چگونه انجام می شود؟

از سال 2016 کاشت مو به روش میکروفیت بسیار مورد استقبال پزشکان و مراجعه کنندگان پیوند مو قرار گرفت و امروزه این روش کاشت مو طبیعی به صورت کاملا گسترده در کلینیک های کاشت مو استفاده میشود. پیوند مو به روش میکروفیت نوعی تکنیک است که هیچ شباهتی نسبت به سایر روش های پیوند مو ندارد و مهمترین تفاوت آن کاشت مستقیم گرافت های برداشت شده می باشد. در این روش گرافت ها نسبت به دیگر تکنیک های پیوند مو زمان بسیار کمتری در خارج از بدن باقی می مانند و میزان بقای فولیکول های مو بالاتر است. برای روشن تر شدن چگونگی انجام کاشت مو میکروفیت باید گفت که این روش بدون آنکه سر تراشیده شود انجام می گردد و استخراج فولیکول های مو به صورت یک به یک و با یک میکروموتور انجام می شود.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

در پیوند مو میکروفیت بعد از اینکه فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده در پشت سر گرفته شدند، با استفاده از یک قلم مخصوص به منطقه ای که مو ریزش داشته است منتقل می شوند. در این روش کاشت مو برداشت گرافت ها بدون دخالت دست انجام می شود و کاشت پرتراکم در سایز میکرو و همچنین خط رویش کاملا طبیعی را برای متقاضی این روش در بر دارد. در تکنیک کاشت مو میکروفیت یک سیستم خاص وجود دارد که برحسب آن عمق و زاویه مورد نیاز هر فولیکول مو را محاسبه می کند که هم بر طبیعی تر بودن نتیجه تاثیر می گذارد و هم باعث می شود احتمال موفقیت این روش بسیار بالا برود.


روش برداشت فولیکول مو در میکروفیت چگونه است؟

می توان با اطمینان گفت که کاشت مو مستقیم یک روش بی عیب و نقص در پیوند مو است که معمولاً به عنوان میکروفیت شناخته می شود. این روش از مزایا و نتایج شگفت انگیز نسبت به روش های سنتی کاشت مو مانند FUE (استخراج واحد فولیکولی) برخوردار است. با این وجود اولین سوالی که پیرامون آن ممکن است در ذهن شکل بگیرد این است که؛ روش برداشت فولیکول مو در کاشت مو میکروفیت چگونه است؟


در پاسخ باید گفت که در کاشت مو میکروفیت همانگونه که به محل قرارگیری فولیکول های مو اهمیت زیادی داده می شود، دقیقاً به استخراج فولیکول های مو از بانک مو نیز اهمیت داده می شود. این کار با استفاده از بهترین تجهیزات و کنترل دقیق بر روی زاویه، عمق و جهت برداشت انجام می شود؛ در نتیجه از آن یک خط طبیعی مو حاصل می شود که بدون هیچ نشانه در محل قرارگیری مو همراه و بدون نقص است.


برداشت گرافت در روش میکروفیت جای زخم بجا می گذارد؟

از آنجا که کاشت مو به روش میکروفیت تحت بی حسی موضعی انجام می شود، به هیچ وجه دردی نخواهید داشت؛ اما نگرانی مهم بعدی در مورد زخم ها و جای آنهاست. برای پاسخگویی به این مسئله باید گفت که روند کاشت مو میکروفیت نیازی به برش ندارد، به این معنی که باعث ایجاد زخم خطی نمی شود؛ بلکه تنها زخم های گرد کوچک در مناطقی که موها از آن گرفته می شود، ایجاد می کند، به خصوص اگر موارد استخراج شده خیلی نزدیک به هم باشند. اگر در فرایند کاشت مو مستقیم، استخراج مو به خوبی توزیع شده باشد برای این مسئله هم جای هیچ نوع نگرانی وجود ندارد؛ با داشتن ایمپلنتر مخصوص با نوک ۰٫۶-۰٫۸ میلی متر، زخم ها بسیار کوچک هستند و به سرعت بهبود می یابند. بعد از کاشت مو میکروفیت نیازی به دوره بهبودی طولانی نیست و در بعضی موارد، بیمار می تواند در همان روز به روال عادی خود برگردد.


کاربرد ایمپلنتر در کاشت مو میکروفیت

مهمترین ویژگی تمایز کاشت مو به روش میکروفیت نسبت به سایر روش های پیوند مو این است که در این روش از یک ابزار پزشکی ویژه با نام Choi Implanter یا Choi Pen استفاده میشود. این وسیله ابزار ضروری پیوند مو مستقیم است، در واقع این ابزار یک قلم است که به آن به اصطلاح قلم چوی و به کاشت مو طبیعی به روش میکروفیت، کاشت مو به روش چو نیز گفته می شود. ایمپلنتر چوی به شکل یک سوزن توخالی است که قطری حدود ۱ میلی متر یا کمتر دارد، همچنین این سوزن ها قابلیت تنظیم دستی طولی دارند که باید بر اساس اندازه فولیکول های استخراج شده باشد تا از پیوند کم عمق یا بیش از اندازه جلوگیری کند.


گرافت مو حاوی یک تا سه فولیکول مو، از محل مناسبی که تحت نظر پزشک و با تشخیص او انتخاب شده اند، برداشته شده و جداگانه توسط ایمپلنتر طی مدت زمان کوتاهی بدون نیاز به برش پوست سر پیوند شده و کاشت مو میکروفیت انجام می پذیرد. در واقع ایمپلنتر با زاویه ۴۰-۴۵ درجه در پوست سر به وسیله جراح وارد می شود تا فولیکول مو را در عمق و جهت مناسب قرار دهد. البته نباید فراموش کنید که این کارایی به خودی خود محقق نمی شود و ایمپلنتر باید در دستان پزشک حاذق یا فرد آموزش دیده باشد تا کارایی مناسب در این روش را داشته باشد؛ بنابراین با آگاهی از کارآمدی کاشت مو میکروفیت و ابزار پیشرفته آن، گام بعدی انتخاب بهترین جراح و بهترین کلینیک کاشت مو است.


دوران نقاهت و بهبودی کاشت مو به روش میکروفیت

برخلاف سایر روش های کاشت، روش میکروفیت یا مستقیم شامل دریافت برش یا بخیه در پوست سر نمی باشد و برای همین دوران نقاهت طولانی مدتی نیز نخواهد داشت تا بخیه یا برش بهبود پیدا کند. نکته مثبت در این روش پیوند طبیعی و مستقیم این است که بلافاصله بعد از کاشت مو روند بهبودی آغاز می شود و مدت زمانی که برای ریکاوری این روش نیاز است، بین حدود ۴ تا ۷ روز بسته به شرایط جسمی بیمار می باشد. در این مدت روند بهبودی بعد از کاشت مو میکروفیت را با رعایت نکاتی که پزشک با توجه به شرایط فرد توصیه می کند می توان تسریع بخشید و بعد از این مدت شرایط حضور فرد در محیط اجتماعی و کار فراهم می شود.


دوران نقاهت و عوارض جانبی در کاشت مو طبیعی به روش میکروفیت برخلاف سایر روش های کاشت کمتر است؛ زیرا با کاشت مستقیم مو، هیچگونه بریدگی یا سوراخی در ناحیه گیرنده ایجاد نمی شود. پوست بانک مو و ناحیه گیرنده پس از جراحی کاشت مو میکروفیت بلافاصله شروع به بهبود یافتن میکند؛ معمولا پس از 4 تا 7 روز بعد از جراحی بهبودی کامل به دست می آید. معمولا پس از 6 ماه بعد از پیوند به روش میکروفیت علائم رشد موهای جدید ظاهر شده و پس از 10 تا 12 ماه بیمار حداکثر نتیجه نهایی کاشت مو را مشاهده میکند. این علائمی است که شما مشاهده خواهید کرد؛ اما در واقع رشد فولیکول های مو حدود 3 ماه بعد از انجام عمل کاشت مو شروع میشود.


پیوند موی میکروفیت مناسب چه کسانی است؟

کاشت مو به روش میکروفیت بیش از هر روش دیگر مناسب خانم هاییست که قصد کاشت مو دارند؛ در واقع این روش مطلوب ترین روش برای خانم هایی است که می خواهند موهای خود را پرپشت کرده و بلند نگه دارند. از آنجا که خانم ها دوست دارند موهای خود را همیشه بلند نگه دارند و همچنین سایر کارهای آرایشی را روی موهای خود انجام دهند، کاشت مو میکروفیت مناسب ترین روشی است که خانم ها می توانند از آن استفاده کنند. البته این به این معنی نیست که سایر افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند، بهترین کاندیدای کاشت مو تمامی افرادی هستند که با مشکل طاسی و یا کم پشت شدن موی سر خود مواجه اند و عامل ریزش در آنها متوقف شده است. پیوند مو مستقیم مناسب تمام افرادی است که می خواهند زیبایی از دست رفته خود را بازگردانند، بخصوص خانم ها، که حساسیت بیشتری روی ظاهر مو و حفظ موهای خود دارند.

پیوند مو به روش میکروفیت مناسب چه کسانی است؟


برخی از عواملی که صلاحیت متقاضی برای کاشت مو میکروفیت را تعیین می کنند عبارتند از:

• علت ریزش مو: مانند تمامی روش های کاشت مو، برای روش میکروفیت نیز باید علت ریزش مو مشخص و درمان شود. اگر از طاسی کامل آندروژنی رنج می برید (یک اختلال خود ایمنی یا آلوپسی توتالیس) پس شما واجد شرایط برای کاشت مو نیستید؛ البته باید گفت این شرایط بسیار نادر است.

• سن مناسب کاشت مو: متقاضیان بالای ۲5 سال کاندید مناسبی برای روش میکروفیت هستند.

• بانک مناسب برای اهدای مو: اگر تراکم موی اهدا کننده در ناحیه بانک مو کم باشد، کاندید مناسبی برای روش میکروفیت نخواهید بود.


کاشت مو میکروفیت چه مزایایی دارد؟

به جرات می توان گفت که در بین روش های متعددی که برای کاشت مو طبیعی مطرح است، پیوند مو مستقیم یا همان روش میکروفیت بهترین روش برای این نوع عمل زیبایی در جهان می باشد. در واقع این عمل زیبایی کمتر تهاجمی ترکیبی از فناوری، کار گروهی و تکنیکی است که دارای مزایایی به شرح زیر هستند:

1. در کاشت مو میکروفیت پیشرفته ترین ابزارهای استخراج و کاشت با قطر ۱ میلی متر یا حتی کمتر برای ۱۰۰٪ نتایج طبیعی طراحی و ساخته شده و بکار گرفته می شود.

2. در موارد ریزش بیش از حد مو و هنگامی که موهای پشت سر برای پوشاندن ناحیه گیرنده کافی نیست، می توان از موهای صورت و بدن برای پیوند استفاده کرد.

3. بهبود سریع تر بعد از روش میکروفیت از مزایای مهم و قابل توجه آن به شمار می رود.

4. سرعت رشد مو نیز بعد از انجام عمل زیبایی کاشت مو به روش میکروفیت بسیار محسوس خواهد بود و اغلب کسانی که آن را امتحان کرده اند به این مزیت بزرگ معترف هستند.

5. از آنجایی که در روش میکروفیت فولیکول های استخراج شده بلافاصله بعد از برداشت، پیوند می شوند، آسیبی ندیده و 4 برابر تراکم بیشتر در تکنیک میکروفیت را شاهد خواهیم بود.

6. با استفاده از داروهای آرام بخش که تحت نظارت مستقیم متخصص بیهوشی به شما داده می شود، دیگر احساس درد در هنگام استفاده از بی حسی موضعی قبل از این عمل نخواهید داشت.

7. پیوند موی میکروفیت مزیت دیگری دارد که زخم های پس از کاشت مو را به حداقل می رساند و دلیل آن عدم نیاز به ایجاد برش توسط ایمپلنتر می باشد.

8. در کاشت مو میکروفیت با ابزار بروز و مدرن این کار عمق، زاویه و جهت فولیکول های مو کاشته شده به خوبی کنترل می شود و برای همین نتایج ماندگاری در این شیوه پیوند مو طبیعی را شاهد خواهید بود.

مزایای کاشت مو به روش میکروفیت


در نتیجه استفاده از روش میکروفیت برای کاشت مو طبیعی، شما یک عمل زیبایی راحت تر و بدون درد را تجربه خواهید کرد. اگرچه پیوند مو طبیعی به طور کلی به عنوان روش های بدون درد در نظر گرفته می شود، روش میکروفیت به بیمارانی که به خصوص از فوبیا سوزنی رنج می برند، کمک می کند تا احساس راحتی کنند و در واقع باید افزود که آرامش بیشتری را در طول عمل به آنها می دهد.


باشگاه ستارگان

مجموعه بزرگ تهران بیوتی سنتر انتخاب ستارگان مطرح ورزشی و هنری کشور

مشاهده همه

آیا کاشت مو به روش میکروفیت معایبی هم دارد؟

نه فقط در مورد کاشت مو میکروفیت، بلکه در مورد هر عمل زیبایی عاقلانه نیست که فقط در مورد مزایای آن بدون در نظر گرفتن جنبه های منفی و معایبش، تمرکز کنید. در همین راستا بهتر است درباره معایب کاشت مو به روش میکروفیت با جراح خود صحبت کنید تا قبل از تصمیم گیری از کلیه عوارض جانبی احتمالی این روش آگاه شوید. اگر نگاه واقع بینانه ای به کاشت مو میکروفیت داشته باشیم پر واضح است که مانند هر روش دیگری، معایب خاص خود را دارد اما به حدی در برابر مزایای آن اندک است که قابل چشم پوشی می باشد. این معایب عبارتند از:

1. روند زمان بر: به طور معمول کاشت مو مستقیم می تواند بیش از 8 ساعت طول بکشد، به همین دلیل جراحان به بیماران این امکان را می دهند که درمان خود را در جلسات کوتاه تر طی ۲ یا ۳ روز تقسیم کنند.

2. هزینه های بالاتر از آنجا که روش میکروفیت نیاز به دقت بسیار بالا و ظرافت و تخصص و همچنین استفاده از ابزار پیشرفته دارد، ممکن است که هزینه های بیشتری را برای افراد به همراه داشته باشد. در واقع این ویژگی عیب این روش نیست، زیرا نسبت به مزایا و نتایج نهایی پیوند مو میکروفیت ارزش هزینه کردن و تخصیص بودجه را دارد.

3. مراقبت بیشتر: در مدت ۲ هفته قبل از کاشت مو میکروفیت و حدود 2 هفته بعد از آن نیاز به پیروی از دستورات و مراقبت های بعد از پیوند است که شامل رفتارهای ممنوعه بعدی که باعث کاهش اثربخشی این عمل و افزایش عوارض جانبی میکروفیت می شوند، می باشد.


در واقع ظرافت کاشت مو میکروفیت میطلبد که توسط یک تیم حرفه ای انجام شود و معایب و عوارض جانبی آن تنها زمانی نمایان می شود که بدون تحقیق در یک کلینیک نامعتبر انجام شود. همچنین در صورتی که به یک پزشک غیر متخصص یا بی تجربه برای کاشت مو میکروفیت مراجعه کنید به دلایل مختلفی مانند عدم اطلاع از زاویه یا عمق مناسب، ممکن است با کاشت مو ناموفق مواجه شوید.


مقایسه تراکم کاشت مو میکروفیت نسبت به روش های دیگر

کاشت مو مستقیم یا تکنیک میکروفیت در مقابل دیگر روش ها یک تفاوت اساسی دارد که در نتایج آن اثرگذار است؛ آن هم استفاده از قلم مخصوص ایمپنتر برای کنترل دقیق زاویه، عمق و جهت هر فولیکول در زمان کاشت می باشد. در روش کاشت مو میکروفیت، گرافت های استخراج شده مستقیماً در ناحیه گیرنده کاشته می شوند، هیچ مرحله اضافی برای باز کردن کانال ها در کاشت مو به روش میکروفیت وجود ندارد و خونریزی در این روش وجود ندارد زیرا پیوند مو با ایمپلنتر ویژه بدون کانال های باز انجام می شود.


حدود 80 تا90 پیوند مو طبیعی در هر سانتی متر مربع در کاشت مو به روش میکروفیت بدون کاهش خون رسانی در پوست سر انجام می گیرد؛ این بدان معنیست که حداکثر چگالی ممکن و تراکم پیوند مو طبیعی با پیوند موی میکروفیت حاصل می شود. به عنوان مثال، در یک ناحیه گیرنده خاص در بالای خط موی جلویی، اگر حداکثر استخراج گرافت مو با روش FUE 1000 باشد، کاشت ۲۰۰۰ پیوند برای همان منطقه در تکنیک پیوند مو طبیعی میکروفیت امکان پذیر است. همه اینها دلایلی برای تراکم بیشتر مو در تکنیک پیشرفته کاشت مو میکروفیت به شمار می رود، بطور کلی این روش در مقایسه با تکنیک FUE، امکان کاشت ۳ تا ۴ برابر بیشتر از پیوندها را در هر سانتی متر مربع فراهم می کند.

مقایسه تراکم کاشت مو میکروفیت نسبت به روش های دیگر


مراقبت های بعد از کاشت مو به روش میکروفیت

مراقبت از پیوند مو طبیعی امری بسیار مهم است زیرا نتایج بهتر و ماندگار را ایجاد می کند، اغلب پزشکان مراقبت های بعد از کاشت مو به روش میکروفیت را به شکل موارد زیر توصیه می کنند:

✔ میزان فعالیت جسمی و ورزش خود را کاهش دهید تا احتمال تعریق را که ممکن است به دلیل داشتن زخم های باز در نتیجه درمان، خطر عفونت را افزایش دهد، از بین ببرید.

✔ بعد از کاشت مو طبیعی بهتر است از پوشیدن کلاه های تنگ یا شال و روسری خودداری کنید.

✔ نوشیدنی های الکلی را کنار بگذارید زیرا می تواند بر روی خون تأثیر بگذارد و در نتیجه روند بهبودی را طولانی تر کند.

✔ از لمس کردن ناحیه کاشت مو و قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید.

✔ موهای خود را تا زمان توصیه شده پزشک نشویید و پس از آن از شامپو مخصوص و دوش آب بدون فشار استفاده کنید.


چرا کاشت مو تهران بیوتی سنتر؟

برای دستیابی به نتیجه کاشت موی مناسب انتخاب تیم درمانی متخصص و باتجربه در بالاترین سطح اهمیت قرار دارد که توانایی برداشت تراکم بالا از بانک مو بدون ایجاد آسیب به بانک را داشته باشند همچنین تعهد مجموعه نسبت به خدمات ارائه شده و پایبندی به تعهدات با ضمانت نامه مادام العمر، در نظر گرفتن کلیه اصول موفقیت درمان و استفاده از ابزار و تجهیزات با کیفیت و در نهایت رعایت دستورات و مراقبت های بعد از کاشت مو با در نظر گرفتن پشتیبانی 24 ساعته تا یکسال پس از کاشت مو تاثیر به سزایی در نتیجه کاشت مو خواهد داشت.


هزینه های کاشت مو به روش میکروفیت

یکی از اساسی ترین سوال هایی که پیرامون عمل هایی زیبایی در ذهن بیمار یا متقاضی نقش می بندد، میزان هزینه ها می باشد. در مورد هزینه کاشت مو به روش میکروفیت نمی توان به صورت قطعی و مشخص نظر داد زیرا مانند اغلب اعمال زیبایی و حتی جراحی با هدف درمان به متغیرهای مختلفی وابسته است که هزینه را کم یا زیاد خواهد کرد. میزان ریزش مو و طاسی فرد و گستردگی ناحیه ای که برای کاشت مو میکروفیت در نظر گرفته می شود تا حدود زیادی بر هزینه ها تاثیر مستقیمی خواهد داشت. نکته مهمتر اینکه مرکز درمانی و پزشکی که برای این کار انتخاب می شود نیز هزینه را کم یا زیاد خواهد کرد و طبیعی است که مرکز معتبر تر و با پزشکان حاذق ممکن است اندکی هزینه کاشت مو را بالاتر ببرد. البته به دلیل تجربه و تخصص مراکز معتبر کاشت مو، به ویژه اینکه قطعاً نتیجه بهتری را در روش میکروفیت شاهد خواهید بود، ارزش صرف هزینه بیشتر را دارد؛ زیرا با استفاده از این روش نیازی به جلسات دوم یا ترمیم نبوده و نتیجه به دست آمده همان چیزیست که انتظار دارید.


به دلیل اینکه روش کاشت مو میکروفیت با دقت بالایی انجام می شود، بنابراین تیم پزشکی که جدیدترین روش را انجام میدهند حداقل از 6 پزشک متخصص کاشت مو تشکیل شده اند. بنابراین می توان توقع داشت که این روش به دلیل دقت بالا و استفاده از تیم پزشکی گسترده تر و به دنبال آن نتایج کارآمدتر، از هزینه بالاتری نسبت به سایر روش های کاشت برخوردار باشد. همچنین در این روش جدید از ابزارها و تجهیزات مخصوصی استفاده می شود که استفاده از آنها نیز یکی از دلایل بالا بودن هزینه کاشت مو به روش میکروفیت نسبت به سایر روش های پیوند مو است. البته کاشت مو میکروفیت تنها کمی هزینه ی بالاتری نسبت به سایر روش های پیوند مو دارد ولی به دلیل دقت و کارایی بالا و نتیجه طبیعی و متراکمی که دارد، ارزش هزینه کردن را دارد.


بهترین کلینیک کاشت مو میکروفیت در تهران

پیدا کردن بهترین کلینیک از دل تبلیغات بیرون نمی آید؛ در واقع اگر فردی تصمیم جدی خود را برای کاشت مو طبیعی گرفته آگاهی و سنجش شرایط باعث شناخت بهترین کلینیک کاشت مو میکروفیت در تهران می شود و باید توجه داشته باشید که انجام این کار در شرایط نامناسب ممکن است بیش از سود ضرر داشته باشد. کاشت طبیعی مو و مستقیم همان گونه که گفته شد از متدهای نوین و با نهایت دقت و ظرافت همراه است و برای انجام آن به تیمی حرفه ای و کلینیکی معتبر باید اعتماد کرد؛ پزشکی که دارای مهارت در این کار باشد و کلینیکی که استانداردهای لازم را در کاشت مو میکروفیت داشته باشد قطعا نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت و از بروز عوارض جانبی کاشت مو نیز تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد.


یکی از مصداق های این کار افرادی هستند که برای این عمل زیبایی اقدام کرده و نتایج مطلوب را به دست آورده اند، در واقع تجربه موفق بیماران قبلی و مشاهده نتایج قبل و بعد آنها یکی از راه های قابل توجه برای شناخت و مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو میکروفیت در تهران است. این روش امروزه به صورت گسترده در اکثر کلینیک ها و مراکز درمانی برای متقاضیان انجام می شود، اما شرط موفقیت این کار مراجعه به پزشکی و کلینیکی است که بعد از گرفتن شرح حال کامل، معاینه و آگاهی از انتظارات بیمار توصیه های واقع بینانه را در این جهت به بیمار ارائه می دهند و منفعت خود را در اولویت قرار ندهند.


نکته مهم و پایانی اینکه به دلیل ماندگاری بالا و دائمی بودن نتایج کاشت مو طبیعی به روش میکروفیت بسیار نادر است که بیماری به تکرار آن احتیاج داشته باشد. پس در نظر داشته باشید که شما برای این کار تنها یک بار هزینه خواهید کرد و نتایج آن که در ارتباط مستقیم با زیبایی و ظاهر شما هست تا سالیان سال با شما همراه خواهد بود. کلینیک تهران بیوتی سنتر به صورت اختصاصی از تکنیک میکروفیت برای کاشت موی طبیعی استفاده می کند و با در اختیار داشتن پزشکان آموزش دیده و حرفه ای و ابزارهای روز دنیا، شما متقاضیان گرامی را تا مرحله نهایی مشاهده رشد موهای کاشته شده همراهی می کند.


نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
محمود گرجی
سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان.بنده سال 99 کاشت مو انجام داده ام اما قسمت شقیقه سر هنوز خالی است. آیا میتوانم از روش میکروفیت استفاده کنم؟
پاسخ مشاور :

با درود، جهت انجام کاشت مو به روش میکروفیت و یا سایر روش ها نیاز به بررسی و معاینه پزشک متخصص می باشد.

مبین
سلام چرا بعد از کاشت پوست سر عفونت میکنه؟
پاسخ مشاور :

با درورد، در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی در هنگام انجام کاشت توسط پرسنل مربوطه احتمال بروز عفونت وجود دارد.

آذر طهماسب
سلام و وقت بخیر. برای کاشت مو با این روش روی شقیقه ها باید موهای پشت سر کوتاه یا تراشیده بشه؟
پاسخ مشاور :

با درود، خیر. یکی از مزایای این تکنیک عدم نیاز به تراشیدن موی سر می باشد.

سمانه نوری
با سلام و خسته نباشید به شما برای کاشت مو میکروفیت نیازی به کوتاهی مو هست؟ و اینکه برای قسمت شقیقه هزینش به چه صورته؟
پاسخ مشاور :

با سلام، در روش کاشت مو به روش MicroFIT نیازی به اصلاح در منطقه ای که عمل کاشت مو انجام می شود نبوده تا فرد بتواند به سرعت به شرایط زندگی روزمره خود بازگردد.

ندا معلومی
سلام. من قبلا شیمی درمانی انجام دادم . میتونم کاشت مو انجام بدم؟
پاسخ مشاور :

با سلام، بله افرادی که اقدام به انجام شیمی درمانی نموده اند و دچار ریزش و کم پشتی موی خود هستند، می توانند اقدام به کاشت مو نمایند. برای انجام این کار نیاز به آزمایشاتی است که توسط کلینیک کاشت مو بایسی صورت پذیرد.

رضا حداد
با سلام و وقت بخیر. اگر کسی بخواد کاشت مو میکروفیت انجام بده ولی موهای کل سرش حتی پشت سر کم پشت و نازک باشه ممکنه؟
پاسخ مشاور :

با سلام، در صورتی که بانک مو مناسبی در روی سر فرد برای انجام کاشت مو به روش میکروفیت وجود نداشته باشد، در صورت امکان و پس از بررسی و آزمایشات لازم توسط پزشک، می توان از موی بدن برای کاشت مو استفاده کرد.

gul Mohammad Hakimi
السلام عليكم جوربخير برادر من از افغانستان هستم من ميخواهم موى سرم را گاشت كنم فيس چند است وهم من مريضى عرق كف دست پا دارم اين را توضيح بدهيد ميشه
پاسخ مشاور :

با سلام ، جهت مشاوره و بررسی مشکلات شما جهت انجام کاشت مو و یا سایر روش ها می توانید با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما ، با مجموعه تهران بیوتی سنتر در ارتباط باشید.

علی اصغر احمدی
سلام لطفا شماره واتساپ رو بزرگی کنید که عکس بفرستم که ببینم با روش جوید امکان پذیر هست یاخیر
پاسخ مشاور :

با سلام، جهت دریافت مشاوره آنلاین در خصوص کاشت مو و یا سایر روش ها می توانید به بخش تماس با ما سایت در منو مراجعه نمایید. شماره تماس های مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: 09357370685 ، 09106213785

سیاوش محققیان
با درود ایا اگر بانک مو. خوب نباشد از این روش میتوان استفاده کرد
نادر عطایی
خواستم هزینه کاشت مو DHI بدونم چقدر است
پاسخ مشاور :

با سلام، هزینه کاشت مو با هر روشی به فاکتورهای مختلفی از جمله میزان ریزش، نوع و جنس مو، تعداد گرافت و... بستگی دارد که پیش از انجام کاشت می بایست توسط پزشک متخصص بررسی و تعیین شود.

نادر عطایی
خواستم هزینه کاشت مو DHI بدونم چقدر است
پاسخ مشاور :

با سلام خدمت شما ، جهت اطلاع از هزینه کاشت مو به روش DHI و یا سایر روش ها نیاز به بررسی و معاینه موهای شما توسط پزشک متخصص می باشد.جهت مشاوره رایگان و یا تعیین وقت قبلی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بهناز
ببخشید هزینه ی کاشت مو چقدر میشه من رفتم کیان کاشت قیمتو بالا گفت همش میگفت با دستگاه میکاریم شما هم با دستگاه میکارید لیست قیمت ندارید
پاسخ مشاور :

با سلام ، ملاک های مختلفی برای تعیین هزینه کاشت مو وجود دارد که از جمله آن ها می توان به تکنیک کاشت مو ، میزان ریزش مو فرد و نیاز به کاشت و... اشاره کرد.بنابراین جهت تعیین هزینه کاشت مو می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تهران بیوتی در ارتباط باشید.

علی کریمی
ممنون بابت مطالب مفیدتون درخصوص کاشت مو به روش DHI .
علی رزاقی
سلام من علی هستم و برای کاشت مو می خواهم با شما صبحت کنم ممنون از شما
پاسخ مشاور :

با سلام، جهت مشاوره در خصوص کاشت مو می توانید با کارشناسان ما جهت تعیین وقت قبلی و یا مشاوره رایگان در ارتباط باشید.

علی رزاقی
سلام من علی هستم و برای کاشت مو می خواهم با شما صبحت کنم ممنون از شما
پاسخ مشاور :

با سلام ، جهت مشاوره رایگان در خصوص کاشت مو و یا تعیین وقت قبلی می توانید با شماره های 021-88102747 یا 021-88102746 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

021-79958