ترمیم مو

نتایج کاشت ابرو
21 مرداد

نتایج کاشت ابرو

ابروها برجسته ترین ویژگی صورت هستند و باعث ایجاد یک خط اصلی در چهره می شوند، در واقع می توان آن را به عنوان یک نقطه مرجعی در نظر گرفت که تمام زوایا و خطوط دیگر صورت به سمت آن تنظیم می شود. به همین جهت کاشت ابرو سالهاست که انجام می شود و طرفداران زیادی دارد؛ به دلیل پیشرفت متد و تجهیزات، نتایج کاشت ابرو برجسته، طبیعی و پرتراکم تر شده اند.

درمان ریزش مو
23 مهر

درمان ریزش مو

ریزش مو، به خصوص با افزایش سن، طبیعی است، اما هنگامی که به طور ناگهانی یا با شدت بیشتری اتفاق می افتد، بسیار ناراحت کننده است. در واقع ریزش مو زمانی اتفاق می افتد که چرخه رشد و ریزش مو مختل می شود، یا زمانی که فولیکول مو از بین رفته و با بافت اسکار جایگزین می شود، ریزش و نازک شدن تدریجی مو گاهی بدون هیچ نشانه ای از قرمزی، التهاب یا زخم در پوست سر رخ می دهد. برای درمان ریزش مو می توان از روش های مختلفی استفاده کرد که هر کدام از آنها برای نوع و اندازه متفاوت ریزش کاربرد دارند.

مصرف سیگار و قلیان بعد از کاشت مو
23 مهر

مصرف سیگار و قلیان بعد از کاشت مو

پس از صرف هزینه زیاد و گذاشتن وقت برای کاشت مو، هر کسی می خواهد بهترین شانس را برای جراحی موفقیت آمیز و رشد کامل مو به خود بدهد. سیگار تقریباً از هر نظر برای سلامتی انسان مضر است و به ریه ها، دهانه رحم، بینایی، خلق و خو و رفاه عاطفی، کلسترول، سیستم ایمنی آسیب می رساند و ممکن است باعث لخته شدن خون نیز شود.

کاشت مو برای بیماران پسوریازیس پوست سر
8 آذر

کاشت مو برای بیماران پسوریازیس پوست سر

کاشت مو در سراسر جهان به عنوان موثرترین روش درمان ریزش مو با ظاهر طبیعی بسیار محبوب است، اما جراحانی که کاشت مو را انجام می دهند با چالش های مختلفی روبرو هستند؛ یکی از این چالش ها پسوریازیس است.

ماندگاری کاشت ریش
8 آذر

ماندگاری کاشت ریش

به لطف روش های کاشت مو که در سال های اخیر رواج یافته، کاشت ابرو، ریش و سبیل به راحتی امکان پذیر شده است؛ اینکار در صورت کمبود فولیکول های مو در این نواحی به دلایل ژنتیکی یا بیماری انجام می شود. توضیح اصلی پیوند یا کاشت ریش این است که فولیکول های مو، از بدن خود فرد به قسمت های بدون ریش یا

عوامل موثر بر ریزش مو
14 اسفند

عوامل موثر بر ریزش مو

داشتن موهایی پرپشت و ضخیم یکی از عوامل موثر در افزایش زیبایی افراد می باشد، اما متاسفانه مشکلاتی برای دستیابی به این مهم وجود دارد که باعث ریزش مو در افراد مختلف می شود. ریزش مو به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد، گاهی اوقات ریزش مو یکی از عوارض جانبی یک مشکل سلامتی است که باید برطرف شود و زمانی که بیماری به درستی درمان شود

دلایل و درمان ورم بعد از کاشت ابرو
8 آذر

دلایل و درمان ورم بعد از کاشت ابرو

روش های کاشت مو، ابرو و ریش با وجود اینکه کم تهاجمی بوده و برای بدن خطری ندارند، هنوز هم یک فرآیند جراحی هستند. اگرچه هیچ عارضه ای در طول عمل کاشت ابرو وجود ندارد، اما همیشه خطر تورم بعد از آن وجود دارد. تورمی که پیشانی و چشم را تحت تاثیر قرار می دهد ممکن است چند روز پس از کاشت ابرو رخ دهد، اگرچه این تورم ممکن است باعث

کاشت مو در محل سوختگی
29 مهر

کاشت مو در محل سوختگی

علاوه بر ریزش طبیعی مو دلایل مختلف دیگری برای ریختن موها از جمله افزایش سن، برخی بیماری ها، ژنتیک و حوادث وجود دارند، آسیب هایی که ممکن است برای پوست سر رخ دهد شامل ضربات ناشی از تصادفات، سوختگی، اسکار جراحی و امثال اینه ا باشند.

کبودی و ورم چشم بعد از کاشت مو
18 آذر

کبودی و ورم چشم بعد از کاشت مو

ریزش مو اغلب به دلیل افزایش سن ایجاد می شود، اما عوامل خاصی مانند وراثت، داروها و برخی شرایط پزشکی نیز می توانند این روند را تسریع کنند. یکی از رایج ترین روش های درمان ریزش مو، جراحی کاشت مو است که شامل قرار دادن فولیکول های مو سالم از بانک مو در محل دچار ریزش می باشد.

سوالات رایج در خصوص کاشت ریش
29 مهر

سوالات رایج در خصوص کاشت ریش

ریزش موهای صورت به شکل واضحی خود را نشان می دهد و به سختی می توان آن را پنهان کرد، در حالی که در سال های اخیر داشتن ریش هایی پرپشت و بلند مد شده است. برای برخی از مردان، حتی کسانی که به خوبی از ظاهر خود مراقبت می کنند و از رژیم غذایی سالم استفاده می کنند، این ممکن است دست نیافتنی باشد و دلایل ریزش ریش می توانند ژنتیکی، بر اثر بیماری یا در نتیجه آسیب باشند.

ساختار مو و مراحل رشد مو
29 مهر

ساختار مو و مراحل رشد مو

موهای سر ساختار جذابی دارد که از سه لایه مجزا تشکیل شده و اسیدهای آمینه (پروتئین) مواد تشکیل دهنده آنها هستند که توسط پیوندهای شیمیایی به هم متصل می شوند. موهای سر انسان از 95 درصد کراتین ، یک ماده پروتئینی سخت و فیبری، تشکیل شده و ساختار پیچیده ای دارد که از چندین لایه تشکیل شده است. قسمت قابل مشاهده آن، که ظاهر زیبای آن برای ما اهمیت دارد، در واقع از نظر بیولوژیکی مرده است، موها از تنها قسمتی که زنده است، یعنی

تاثیر کربوکسی تراپی بعد از کاشت مو
21 مهر

تاثیر کربوکسی تراپی بعد از کاشت مو

موهای سالم، براق و پرپشت یکی از ویژگی های مهم ظاهر هر فردی است؛ اما عوامل مختلفی مانند رژیم غذایی نامناسب، فرآیندهای مربوط به پیری بدن یا تأثیر نامطلوب شرایط آب و هوایی، موها را با گذشت زمان ضعیف تر کرده و شروع به ریزش می کنند. ریزش مو همچنین ممکن است ناشی از وراثت، الگوی طاسی مردانه، رژیم غذایی، داروها، تغییرات پس از زایمان، تغییرات یائسگی و استرس باشد.

فرآیند بهبودی بعد از کاشت ریش
29 مهر

فرآیند بهبودی بعد از کاشت ریش

با پیشرفت تجهیزات و فناوری های کاشت مو، مردان بیشتری به دنبال گزینه هایی برای بهبود رشد موهای صورت خود هستند. کاشت ریش و سبیل یک روش بسیار مؤثر است که به مردانی که در رشد ریش مشکل دارند، اجازه می دهد تا نواحی دچار ریزش را پر کنند یا با استفاده از پیوند مو، موهای صورت خود را پرپشت کنند.

تاثیر روغن رزماری بر رشد مو
21 مهر

تاثیر روغن رزماری بر رشد مو

در حالی که بسیاری از محصولات عالی در بازار وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا موهای ضخیم و سالم تری داشته باشید، برخی از آنها دارای برچسب قیمتی بالا و خطر تحریک پوست هستند. اما، یک گزینه طبیعی تر و مقرون به صرفه تر وجود دارد که می تواند همین کار را انجام دهد، روغن رزماری. رزماری فقط یک گیاه دارویی نیست که به عنوان چاشنی غذا یا دمنوش استفاده شود، بلکه می تواند اثرات مثبتی بر پوست و مو نیز داشته باشد.

زمان و نحوه شستشو ابروها بعد از کاشت ابرو
17 دی

زمان و نحوه شستشو ابروها بعد از کاشت ابرو

نازک شدن ابروها به دلیل افزایش سن، ابروهایی که بعد از برداشتن بیش از حد رشد نمی کنند، یا یک مشکل پزشکی که باعث ریزش موهای بدن می شود و دلایل زیاد دیگری وجود دارند که مردان و زنان کاشت ابرو را انتخاب کنند. ممکن است زیاد به آنها فکر نکنید، اما ابروها واقعاً احساسات و زیبایی چهره را مشخص می کنند، به همین دلیل است که روند ابروها به طور مرتب تغییر می کند.

مزایا و معایب کاشت ریش
14 مرداد

مزایا و معایب کاشت ریش

ریش پرپشت یکی از جذاب ترین ویژگی هاییست که یک مرد می تواند داشته باشد، اما بسیاری افراد هستند که می خواهند ریش بلند و حجیم داشته باشند اما نمی توانند. این یک اتفاق ناراحت کننده است اما با روش های مختلف کاشت ریش می توان هر صورت طاس یا کم مو را به صورتی با ریش های طبیعی و پرحجم تبدیل کرد. مانند روش های کاشت مو، کاشت ریش نیز شامل برداشتن فولیکول هایمو از یک قسمت بدن (ناحیه اهداکننده) و کاشت آن در جای دیگری از بدن (ناحیه گیرنده) می شود؛ در مورد کاشت ریش، گیرنده نواحی گونه ها، چانه یا بالای گردن هستند.

اهمیت نحوه خوابیدن بعد از کاشت مو
29 مهر

اهمیت نحوه خوابیدن بعد از کاشت مو

جراحی های مدرن کاشت مو به لطف روش ها و دستگاه های جدید، به دلیل فناوری نوآورانه ای که دارند، به روشی حداقل تهاجمی تبدیل شده اند. این روش های جدید پیوند مو ایمن تر و موثرتر هستند و نتایج طبیعی تری را به همراه دارند، روند درمان با آنها سریعتر و آسانتر است. با این حال، مانند سایر روشهای جراحی، میزان موفقیت کاشت مو تا حد زیادی به این بستگی دارد که تا چه حد از مراقبت های پس از آن پیروی می کنید.

چه عواملی باعث عدم موفقیت کاشت مو می شود؟
28 فروردین

چه عواملی باعث عدم موفقیت کاشت مو می شود؟

کاشت مو در سالهای اخیر به یکی از رایج ترین عمل های زیبایی تبدیل شده است، در هر سال هزاران نفر برای انجام کاشت مو به بسیاری از کشورهای دیگر سفر می کنند و زمان و هزینه خود را صرف آن می کنند. اگرچه تعداد قابل توجهی از این افراد از نتیجه پیوند موی خود راضی هستند، اما برخی از افراد آن نتیجه ای که انتظار داشتند را بدست نیاورده و از آن راضی نیستند.

آیا بعد از کاشت ابرو باید دارو مصرف کنیم؟
2 بهمن

آیا بعد از کاشت ابرو باید دارو مصرف کنیم؟

با افزایش سن افراد زیادی ابروهای خود را مانند موهایشان از دست می دهند یا با ابروهای نازک مواجه می شوند، تعداد زیادی از این افراد کاشت ابرو را انتخاب می کنند تا ابروهای ریخته شده خود را جایگزین یا آنها را پرپشت کنند. روند کاشت ابرو کاملاً شبیه کاشت مو می باشد و تحت بی حسی موضعی انجام می شود، همین موضوع باعث کاهش درد در طی مراحل پیوند ابرو خواهد شد. زمانی که یک کلینیک معتبر و پزشکی حاذق انتخاب کنید، می توانید نیاز به مصرف دارو بعد از کاشت ابرو را کاهش دهید، همچنین انتخاب درست می تواند در موفقیت نتایج کاشت ابرو و کاهش عوارض احتمالی نیز تاثیرگذار باشد.

آیا رژیم های لاغری بر ریزش مو تاثیر دارند
20 آبان

آیا رژیم های لاغری بر ریزش مو تاثیر دارند

مقدار محدودی ریزش مو به صورت روزانه طبیعی است، همه افراد روزانه بین 50 تا 100 تار مو از دست می دهند، این موضوع زمانی نگران کننده است که این میزان از ریزش موی طبیعی فراتر رفته و بسیار بیشتر از مقدار گفته شده باشد یا نازک شدن یا تکه های طاس غیر معمول را روی سر خود مشاهده کنید.

روش های مختلف کاشت ریش طبیعی
20 آبان

روش های مختلف کاشت ریش طبیعی

افراد در شرایط رشد مو و ریزش مو متفاوت هستند، برخی از افراد موهای ضخیم و با رشد سریعی دارند که هرگز نمی ریزد اما ممکن است برای رشد موهای صورت خود با مشکل مواجه شوند؛ افراد دیگری هستند که به سرعت کچل می شوند اما می توانند به راحتی ریش پرپشت و بلند بگذارند.

نتیجه نهایی کاشت مو بعد از چند ماه مشخص می شود؟
28 فروردین

نتیجه نهایی کاشت مو بعد از چند ماه مشخص می شود؟

اگر قصد انجام کاشت مو دارید، مهم است که بدانید در طول و بعد از عمل چه اتفاقی برای موهای شما می افتد تا برای هر مرحله آماده باشید. در حالی که روند بهبودی و مدت زمان برای دیدن نتایج کاشت مو از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است، اکثر افراد معمولاً در عرض حدود چهار ماه پس از عمل شروع به دیدن اثرات اولیه خواهند کرد.

چگونه بهترین کلینیک کاشت ابرو را انتخاب کنیم؟
14 مرداد

چگونه بهترین کلینیک کاشت ابرو را انتخاب کنیم؟

کاشت ابرو یک روش درمانی برای ریزش ابرو است که در سال های اخیر به دلیل موفقیت در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده و وقتی ماندگاری نتایج آن را در نظر می گیرید بسیار جذاب تر می شود. کاشت ابرو هنوز بهترین گزینه دائمی برای رفع کم پشتی ابرو و به خصوص کسانی است که در گذشته ابروهای خود را به دلیل مد روز، نازک کردند و به مرور زمان با برداشتن بیش از جلوی رشد مجدد آن را گرفته اند. همچنین فرآیند پیری طبیعی نیز منجر به نازک شدن موهای ابرو می شود و برخی از افراد نیز به دلیل حادثه یا سوختگی بخشی از ابروهایشان را از دست می دهند؛ همه این دلایل نیاز افراد به کاشت ابرو را پررنگ تر می کنند.

عوامل موثر بر تعیین قیمت کاشت مو
14 مرداد

عوامل موثر بر تعیین قیمت کاشت مو

امروزه ریزش مو به یک مشکل رایج برای اکثر مردم تبدیل شده است، اگر فردی در مراحل اولیه ریزش مو که نازک شدن موها است اقدام کند، با کمک برخی داروها می توان موها را ترمیم کرد. اما اگر داروها اثرگذاری نداشته باشند یا فرد موهای خود را برای همیشه از دست داده باشد، جراحی کاشت مو تنها گزینه برای بازگرداندن موهای سر می باشد.

روش های پرپشت شدن ریش
21 آبان

روش های پرپشت شدن ریش

قطر فولیکول های ریش تعیین کننده اندازه تارهاییست که از آنها رشد می کنند، بدیهیست که قطر فولیکول بزرگتر باعث ضخیمتر ظاهر شدن ریش می شود، زیرا موهای بزرگ پوشش بهتری از موهای نازک تر دارند. قطر و شکل فولیکول های ریش بر اساس ژنتیک، سطح تستوسترون و جریان خون هر فرد تعیین می شود؛ شما نمی توانید ژنتیک را تغییر دهید، اما قطعا می توانید

باید ها و نبایدهای بعد از کاشت مو
25 اسفند

باید ها و نبایدهای بعد از کاشت مو

قبل از انجام جراحی، مطمئن شوید که درباره همه بایدها و نبایدهای کاشت مو تحقیق کرده اید تا مطمئن شوید که به خوبی از موهای جدید خود مراقبت می کنید، زیرا پیروی از آنها نقش مهمی در موفقیت پیوند و نتیجه نهایی کاشت مو خواهد داشت.

دلایل ریزش ریش
20 آبان

دلایل ریزش ریش

کاهش خطوط مو، نازک شدن موها و طاسی از جمله ترس های رایجی است که مردان در مورد ریزش مو به خصوص با افزایش سن با آن مواجه هستند. اما آیا می دانستید که ممکن است دچار ریزش ریش یا ابرو نیز شوید؟

دلایل ترجیح کاشت مو بر پروتز مو
14 مرداد

دلایل ترجیح کاشت مو بر پروتز مو

شکی نیست که موها بخش مهمی از ظاهر افراد هستند و نقش مهمی در نشان دادن حالات دارند و با مدل های متفاوت به هر شخص زیبایی منحصر به فردی می بخشند. امروزه تعداد بسیار زیادی از افراد، چه خانم و چه آقا، با مشکلات زیادی در مورد موها مواجه می شوند، افراد به دلایل مختلفی مانند بیماری ها، سوء تغذیه، عوامل ژنتیکی یا استفاده نادرست از محصول، ممکن است دچار ریزش مو، نازک شدن مو، ریزش موضعی مو و حتی طاسی شوند.

چطور می توان از عوارض بعد از کاشت ابرو جلوگیری کرد؟
14 مرداد

چطور می توان از عوارض بعد از کاشت ابرو جلوگیری کرد؟

ابروها به عنوان چارچوب صورت شناخته می شوند و تعادل و ساختار را در چهره ایجاد می کنند؛ آنها بخش مهمی از صورت هستند که به تشخیص چهره، احساسات و ارتباطات کمک می کنند. ترندهای گذشته شامل نازک کردن ابروها میشد، اما اخیراً ابروهای ضخیم و پرپشت تر مورد استقبال قرار گرفته اند؛ به همین دلیل بسیاری از افراد از کاشت ابرو برای رسیدن به ابروهای دلخواهشان استفاده می کنند. علاوه بر جنبه زیبایی،

آیا استرس می تواند باعث ریزش مو شود؟
21 مهر

آیا استرس می تواند باعث ریزش مو شود؟

تغییر بافت و ضخامت مو در طول زندگی بسیار رایج است؛ در واقع همه افراد به طور طبیعی روزانه حدود 100 تار مو به دلایلی مانند افزایش سن، طول عمر مو و استفاده ابزار حرارتی یا شیمیایی برای حالت دادن به موها از دست می دهند. متوسط طول عمر یک مو حدوداً 4.5 سال است، پس از آن مو می ریزد و در عرض 6 ماه با یک موی جدید جایگزین می شود. شایع ترین علت ریزش مو در بین مردان و زنان، آلوپسی آندروژنتیک است

مراقبت های لازم قبل و بعد از کاشت ریش
21 اسفند

مراقبت های لازم قبل و بعد از کاشت ریش

در سال های اخیر داشتن ریش پرپشت و ضخیم به شدت مد شده است؛ ریش کامل بسیار شیک به حساب می آید و مردان بیشتری به دنبال دستیابی به این ظاهر هستند. با این حال همه افراد نمی توانند ریش طبیعی کاملی داشته باشند، در اینصورت روش های درمانی و زیبایی مختلفی از جمله کاشت ریش و سبیل به کمک این افراد خواهند آمد.

مقایسه روش کاشت مو و میکرواسکالپ سر
20 آبان

مقایسه روش کاشت مو و میکرواسکالپ سر

اگر تحت تاثیر ریزش مو یا طاسی زودرس قرار گرفته اید، قطعاً محصولات مختلف مو را امتحان کرده اید و در مورد کاشت مو و میکرواسکالپ سر شنیده اید. این روش ها برای بازگرداندن مو به سر و داشتن ظاهر موهایی پرپشت بهترین هستند اما همواره بحث های طولانی در مورد اینکه کدام روش بهتر است وجود داشته است، در ادامه همه جوانب این دو روش سنجیده می شوند تا هر فرد بهترین انتخاب را داشته باشد.

جدیدترین روش های درمان طاسی سر
28 مرداد

جدیدترین روش های درمان طاسی سر

ریزش مو میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد و انواع مختلفی دارد، اما شایع ترین آنها الگوی طاسی مردانه و زنانه است که به آن آلوپسی آندروژنیک نیز گفته می شود. این یک نوع ریزش موی ژنتیکیست که معمولاً در میانسالی مردان و زنان را تحت تأثیر قرار می دهد، در واقع 50 درصد از مردان بالای 50 سال از ریزش مو با الگوی طاسی رنج می برند.

بررسی و مقایسه کاشت ابرو با میکروبلیدینگ
1 اسفند

بررسی و مقایسه کاشت ابرو با میکروبلیدینگ

ابروها از نظر انتقال ظاهر و احساسات شما به دیگران بسیار مهم هستند، اما همه افراد با ابروهای بی نقص متولد نمی شوند؛ همچنین گاهی اوقات به دلایلی همچون تصادف یا بیماری یا برداشتن بیش از حد ممکن است ریزش ابرو و تکه های طاسی در ابروها رخ دهد. در سال های اخیر داشتن ابروهایی پرپشت و ضخیم طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد بسیاری به خصوص خانمها به دنبال روش های زیبایی یا درمانی برای افزایش تراکم

کاشت ابرو تا چند سال دوام دارد؟
14 مرداد

کاشت ابرو تا چند سال دوام دارد؟

یکی از بخش هایی که بیانگر احساسات و نشان دهنده جذابیت افراد ابروها هستند که معمولاً به دلایل زیادی از جمله ژنتیک، افزایش سن، حوادث، برداشتن بیش از حد و برخی بیماری ها دچار ریزش می شود. افراد بسیاری برای مقابله با این مشکل روش های آرایشی را انتخاب می کنند که به دلیل نیاز به استفاده روزانه یا ترمیم های ماهانه و نتایج غیر طبیعی محبوبیت خود را از دست داده اند. روش کاشت ابرو که

قرص فیناستراید چیست و آیا واقعا رشد موها را افزایش می دهد؟
11 شهریور

قرص فیناستراید چیست و آیا واقعا رشد موها را افزایش می دهد؟

یکی دیگر از داروهای موثر در درمان ریزش مو فیناستراید نام دارد که بر اساس تحقیقات انجام شده توسط متخصصین بر روی این دارو استفاده روزانه مقادیر معین از آن می تواند تاثیر قابل قبولی بر روی جلوگیری از ریزش مو و همچنین افزایش رشد موها داشته باشد.این دارو امروزه به عنوان یکی از مهم ترین داروها همچون ماینوکسیدیل به منظور جلوگیری از ریزش مو توسط برخی از پزشکان متخصص تجویز می گردد. همچنین از این دارو می توان جهت افزایش رشد موها پس از کاشت مو استفاده کرد.

همه چیز درباره ماینوکسیدیل و تاثیرات و عوارض آن
14 مرداد

همه چیز درباره ماینوکسیدیل و تاثیرات و عوارض آن

یکی از روش های تقویت و جلوگیری از ریزش مو که از سالیان گذشته تاکنون از آن استفاده می شود محلول ماینوکسیدیل Minoxidil می باشد. این دارو به نوعی محرک مو محسوب می شود که با استفاده از آن می توان اقدام به درمان ریزش و کم پشتی مو نمود. بسیاری از پزشکان حتی بعد از انجام کاشت مو استفاده از محلول ماینوکسیدیل را برای افراد تجویز می کنند تا نتیجه نهایی کاشت مو به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. این دارو

آیا کاشت ریش عوارض دارد؟
20 آبان

آیا کاشت ریش عوارض دارد؟

برای بسیاری از مردان، ریش نماد مردانگی و ظاهری قوی است و در دنیای امروز داشتن ریش بلند و پرحجم زیبایی محسوب می شود. از طرفی رشد ریش برای برخی از مردان ساده نیست؛ بسیاری از مردان حتی زمانی که اصلاح کردن صورتشان را متوقف می کنند قادر به بلند کردن ریش نیستند، یا به صورت پراکنده و کم حجم رشد خواهد کرد. عوامل ژنتیکی می تواند بخشی از دلایل

بهترین و بزرگترین کلینیک کاشت مو در ایران
20 آبان

بهترین و بزرگترین کلینیک کاشت مو در ایران

برای بسیاری از افراد، ریزش مو یک واقعیت اجتناب ناپذیر در زندگی است و معمولاً این افراد سعی می کنند برای جلوگیری و درمان آن هر کاری انجام دهند، اغلب سراغ روش های موقت مانند داروهای بدون نسخه مانند ماینوکسیدیل یا اسپری های رشد مو می روند. یک راه حل موثرتر و ماندگارتر، کاشت مو طبیعی است که برای مردان و زنان دچار ریزش مو یا دارای موهای نازک و کم پشت مناسب می باشد.

بهترین سن برای کاشت ابرو
3 آذر

بهترین سن برای کاشت ابرو

چه همیشه ابروهای نازکی داشته اید، چه در طول سال ها به دلیل برداشتن بیش از حد آنها را باریک کرده باشید، یا به هر دلیلی به ابروهایتان آسیب وارد شده باشد، می توانید به راحتی آنها را درمان کرده و ابروهای ضخیم و پرپشتی داشته باشید. با استفاده از کاشت ابرو میتوانید ابروهایی ضخیم، طبیعی و دائمی داشته باشید

مراقبت های لازم بعد از بلفاروپلاستی
14 مرداد

مراقبت های لازم بعد از بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی Blepharoplasty یا جراحی پلک، یک روش نسبتاً تهاجمی برای زیبایی و جوانسازی پوست اطراف چشم می باشد که به صورت سرپایی (بدون نیاز به بستری و بیهوشی) انجام می شود. در این روش پوست و چربی های اضافی در پلک پایین یا بالا توسط لیزر حذف شده و بخیه های ریزی در نواحی جراحی شده ایجاد می شود. بلفاروپلاستی رفع پف زیر چشم و پوست اضافی که

انواع روش های لیفت غبغب
14 مرداد

انواع روش های لیفت غبغب

یک تصور غلط رایج وجود دارد که غبغب تنها نتیجه داشتن وزن اضافی است. در حالی که تجمع چربی اغلب یکی از عوامل ایجاد بوده، در حقیقت تعدادی از عوامل دیگر نیز می توانند در ایجاد حجم و افتادگی ناخواسته در اطراف فک و گردن موثر باشند؛ از جمله ژنتیک، افزایش سن و از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست. حتی کسانی که از

راهکارهای تقویت مو پس از انجام کاشت مو
2 دی

راهکارهای تقویت مو پس از انجام کاشت مو

انجام هر عمل زیبایی نیاز به مراقبت های بعدی دارد تا نتیجه نهایی بدست آمده، بسیار شبیه به نتیجه مورد انتظار متقاشی باشد. کاشت مو نیز همانند سایر درمان های زیبایی نیاز به مراقبت های اولیه و طولانی مدتی دارد تا موهای کاشته شده بتوانند دوام طولانی مدتی داشته باشند. روش های تقویت مو بعد از کاشت مو می توانند استحکام کافی به موها بدهند و ماندگاری آنها را دائمی کنند؛ همچنین با این روش های می توان حجم و رشد موهای کاشته شده را نیز افزایش داد.

سن مناسب برای انجام تزریق بوتاکس
4 دی

سن مناسب برای انجام تزریق بوتاکس

بوتاکس (و تزریق های مشابه مانند Dysport، Xeomin و Jeuveau) با تضعیف موقت عضله زیرین، از چین و چروک های پویا روی پوست جلوگیری می کنند. چین و چروک های پویا آنهایی هستند که در اثر حرکت عضلات زیر پوست ایجاد می شوند و زمانی که حالت های صورت تغییر می کند، ایجاد می شوند. با گذشت زمان، این چروک ها روی پوست شما نقش می بندند و به

چند نکته مهم برای تقویت ابروها بعد از کاشت
15 بهمن

چند نکته مهم برای تقویت ابروها بعد از کاشت

در دهه های گذشته ابروهای نازک و بیش از حد تمیز مد بود اما اکنون این روند به پایان رسیده و ابروهای پرپشت و پررنگ طرفداران زیادی پیدا کرده است. ابروها نه تنها نقش مهمی در بیان احساسات و تشخیص چهره دارند، بلکه نقش مهمی در کادربندی و شکل دادن به زیبایی صورت نیز دارند. در سال های گذشته، افراد به خصوص خانم ها از

لیزر موهای زائد مخصوص آقایان
4 شهریور

لیزر موهای زائد مخصوص آقایان

لیزر موهای زائد روشیست که در آن پرتو لیزر پوست را هدف قرار می دهد تا موها را از بین ببرد و از رشد مجدد آن جلوگیری کند. بدون در نظر گرفتن روند علمی می توان اینطور گفت که وقتی لیزر به ملانین در فولیکول های مو برخورد می کند، واکنشی ایجاد می کند که در نهایت منجر به تخریب فولیکول مو می شود. با گذشت زمان و

معایب و عوارض بلفاروپلاستی چیست؟
14 مرداد

معایب و عوارض بلفاروپلاستی چیست؟

پلک ها اغلب اولین ناحیه صورت هستند که علائم پیری را نشان می دهند؛ در واقع، پف زیر چشم، افتادگی پلک های پایین، پف کردگی پلک های بالایی، پوست شل، چین و چروک های ریز پلک پایین و پوستی که از پلک های بالایی آویزان است، می تواند شما را مسن تر از آنچه هستید نشان دهد. همچنین افتادگی، پوست اضافی و پوست آویزان می تواند

چه افرادی بهترین کاندید برای کاشت مو هستند؟
22 بهمن

چه افرادی بهترین کاندید برای کاشت مو هستند؟

بروز طاسی در اوایل بزرگسالی در حال افزایش است حتی اجداد ما هم از طاسی رنج می بردند، اما زمانی که خیلی بزرگتر از نسل فعلی بودند به آن دچار می شدند. رژیم غذایی و سبک زندگی افراد به طور مستقیم بر کیفیت موهایشان تأثیر می گذارد؛ تغذیه سالم، ورزش منظم و سبک زندگی بدون استرس می تواند سلامت بدنی و همچنین موها را

بعد از کاشت مو چه چیزهایی باید بخوریم؟
8 بهمن

بعد از کاشت مو چه چیزهایی باید بخوریم؟

مانند تمام درمان های موثر بر سلامت انسان، ارزیابی کاشت مو تنها از طریق عمل اشتباه بزرگیست و نکات بسیاری وجود دارد که باید قبل و بعد از پیوند و اثرات آنها بر نتیجه در نظر گرفته شود. اینکه فردی کاندید مناسبی برای کاشت مو باشد یا خیر به عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله سلامت کلی

آیا کاشت مو روشی خطرناک است؟
14 مرداد

آیا کاشت مو روشی خطرناک است؟

جراحی کاشت مو روشیست که برای بازگرداندن موهای از دست رفته استفاده می شود. تکنیک‌های مختلفی برای آن در دسترس است، اما همه روش های کاشت‌ مو شامل برداشتن فولیکول های مو از یک قسمت از پوست سر و

کاشت مو روی اسکار و زخم
21 مهر

کاشت مو روی اسکار و زخم

اسکارهای روی پوست سر می توانند به دلایل مختلفی مانند حوادث، سوختگی، بیماری های التهابی و پوستی، باقیمانده از جراحی های قبلی و علائمی از تولد ایجاد شوند. پوست بدن بعد از تشکیل اسکار، به مرور زمان بهبود می یابد و جای

سن مناسب کاشت ریش و سبیل
14 مرداد

سن مناسب کاشت ریش و سبیل

ریش و سبیل یکی از اساسی ترین عناصریست که سبک و چهره یک مرد را تکمیل می کند. با وجود اتمام دوران نوجوانی یا حتی سنین بالاتر، مردان زیادی هستند که ریش آنها هنوز کامل رشد نکرده و به دنبال راه های مختلفی برای داشتن

اصلاح خط رویش با کاشت مو
14 مرداد

اصلاح خط رویش با کاشت مو

بسیاری از افراد با موهای عقب رفته در خط رویش خود از پیشانی بزرگشان ناراضی هستند، عقب رفتن خطوط مو یک مشکل رایج برای مردان و زنان است. این بیماری معمولاً ارثی و بخشی از روند ریزش مو است که

مراقبت های خانگی برای تقویت موها
14 مرداد

مراقبت های خانگی برای تقویت موها

موهای سر قطعاً یکی از مهمترین قسمت های بدن در ظاهر است، بنابراین بسیار مهم است که بدانید چگونه از آن به خوبی مراقبت کنید. ضخامت، طول و درخشندگی موها تاثیر زیادی از نحوه برخورد با موها می گیرد، اما

مراحل کاشت ریش
3 آذر

مراحل کاشت ریش

موهای صورت (ریش و سبیل) می توانند یک ویژگی تعیین کننده در بیان حالات و نشان دهنده شخصیت در اولین برخورد باشند، به همین دلیل است که می تواند برای برخی از مردانی که

روش های جایگزین کاشت مو
21 مهر

روش های جایگزین کاشت مو

روش های زیادی برای درمان ریزش و بازگرداندن چرخه رشد به موها وجود دارد که یکی از قطعی ترین آنها با نتایج طبیعی و دائمی کاشت مو می باشد

رنگ کردن قبل و بعد از کاشت مو
3 آذر

رنگ کردن قبل و بعد از کاشت مو

سوالاتی که برای افراد مطرح می شود این است که بهترین زمان رنگ کردن مو قبل از کاشت چه زمانیست؟ آیا می توان موهای کاشته شده را رنگ کرد یا خیر؟ چه زمانی برای اینکار مناسب است؟

مزایا و معایب کاشت ابرو
14 مرداد

مزایا و معایب کاشت ابرو

ابرو یکی از جنبه های مهم صورت است که در زیبایی آن نقش بسیاری دارد، ابروهای آراسته می توانند بهترین ویژگی های صورت مانند چشم ها و بینی را برجسته کنند. جای تعجب نیست که بسیاری از خانم ها با

کاشت مو آقایان
21 مهر

کاشت مو آقایان

بر اساس گزارشات انستیتوی ملی بهداشت و مراقبت انگلیس، الگوی طاسی مردانه حدود یک سوم مردان سفید پوست زیر 30 سال را درگیر می کند و به حدود

گرافت مو و بانک مو چیست؟
14 مرداد

گرافت مو و بانک مو چیست؟

موها همیشه در گروه های 1، 2، 3 یا حتی 4 تار مو رشد می کنند که از فردی به فرد دیگر متفاوت اند، این گروه بندی ها به عنوان گرافت شناخته می شوند که

نکات مهمی که قبل از کاشت مو باید بدانیم
14 مرداد

نکات مهمی که قبل از کاشت مو باید بدانیم

موهای سالم و پرپشت به عنوان مهمترین جنبه زیبایی افراد در نظر گرفته می شود و ریزش موی شدید و طاس شدن برای اکثر افراد می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس و آسیب به روابط او شود. ریزش مو می تواند نتیجه عدم

اشتباهات رایج مراقبت از مو
22 آبان

اشتباهات رایج مراقبت از مو

روزهای بد در مدل و حالت مو هر از گاهی برای همه اتفاق می افتد، همه ما آن موهای وز که پایین نمی آید را تجربه کرده ایم، موج هایی که به محض

ورم بعد از کاشت مو چیست و چگونه درمان می شود؟
20 آذر

ورم بعد از کاشت مو چیست و چگونه درمان می شود؟

با مقایسه روش های مختلف کاشت مو خواهید دریافت که در روش های جدیدتر به دلیل استفاده از لوازم پیشرفته و متدهای به روز، علاوه بر اینکه دوران بهبودی کوتاه تر و نتیجه نهایی بهتر خواهد بود، عوارض جانبی احتمالی این عمل نیز بسیار کاهش می یابد. ورم سر یا oedema یکی از عوارض بعد از کاشت مو حتی در روش های جدید می باشد و به همین دلیل سوالات زیادی در مورد آن در ذهن یک متقاضی کاشت ایجاد می شود. وجود ورم عادی هست؟ در کدام مناطق ایجاد می شود؟

آیا نتایج کاشت مو دائمی است و آیا موهای کاشته شده میریزند؟
21 مهر

آیا نتایج کاشت مو دائمی است و آیا موهای کاشته شده میریزند؟

ریزش مو در مردان و زنان بسیار شایع است، اما چیزی در حدود 50 تا 100 تار مو در روز به عنوان ریزش موی طبیعی در نظر گرفته می شود. در صورتی که مقدار ریزش موهایتان بیشتر از این تعداد باشد می تواند نشان از ریزش موی بیش از حد باشد، عوامل موثر بر ریزش مو می توانند بسیار متفاوت باشند، از جمله افزایش سن، بیماری ها، هورمون ها، ژنتیک، سبک زندگی، استرس و بسیاری دیگر.

بعد از کاشت مو چه داروهایی مصرف کنیم؟
13 شهریور

بعد از کاشت مو چه داروهایی مصرف کنیم؟

کاشت مو یکی از قطعی ترین روش های درمان طاسی الگویی که بیشترین عامل ریزش مو است می باشد، در این روش

نحوه صحیح شستن سر بعد از کاشت مو
1 مرداد

نحوه صحیح شستن سر بعد از کاشت مو

روزها و هفته های پس از انجام کاشت مو برای ماندگاری کاشت مو و روند بهبودی بسیار مهم است، به این معنی که اگر نتایج با کیفیت می خواهید، مراقبت های بعد از کاشت مو

برای ریزش مو از چه داروهایی استفاده کنیم؟
13 شهریور

برای ریزش مو از چه داروهایی استفاده کنیم؟

امروزه یکی از معضلاتی که در بین بسیاری از افراد به وجود می آید و با آن دست و پنجه نرم می کنند ، کم پشتی و ریزش مو می باشد. این اتفاق سبب تغییرات

دلیل بی حسی کف سر پس از کاشت مو چیست؟
16 بهمن

دلیل بی حسی کف سر پس از کاشت مو چیست؟

کاشت مو نوعی جراحی کم تهاجم است که برای بازگرداندن مو به مناطقی از پوست سر که دچار طاسی و یا کم پشتی هستند، انجام می شود. کاشت مو شامل برداشتن گرافت ها از بانک مو (ناحیه اهدا کننده) و استفاده از آنها به عنوان پیوند در یک منطقه طاس یا دچار ریزش می باشد. روند پیوند مو برای یک عمر موثر و ماندگار است، زیرا فولیکول های موی برداشته شده از پشت سر از نظر ژنتیکی در برابر طاسی مقاوم هستند، صرف نظر از اینکه به کجا پیوند شده اند.

آیا ابروهای کاشته شده می ریزند؟
2 دی

آیا ابروهای کاشته شده می ریزند؟

کاشت ابرو با استفاده از روش های مختلفی صورت میگیرد و یک روش عالی برای جایگزینی موهای ریخته شده در ابرو و دستیابی به مدل ابرو مطلوب است. در کاشت ابرو، فولیکول های مو از بانک مو (قسمت اهدا کننده سر) توسط دستگاه های مخصوص برداشته می شوند و توسط روش مناسب و انتخابی پزشک در محل گیرنده پیوند می شوند. نتایج کاشت ابرو پس از رشد کامل، که حدود هشت تا 12 ماه طول می کشد، از ابرو طبیعی قابل تشخیص نمی باشد. سوالی که ذهن متقاضیان را مشغول کرده این است که آیا ابروهای کاشته شده می ریزند؟

آیا مزوتراپی بعد از کاشت مو در رشد موها موثر است؟
13 شهریور

آیا مزوتراپی بعد از کاشت مو در رشد موها موثر است؟

مزوتراپی روشیست که شامل تزریق آنزیم ها، هورمون ها و بسیاری دیگر برای جوان سازی و سفت شدن پوست و همچنین از بین بردن چربی های اضافی به کار گرفته می شود. علاوه بر درمان چین و چروک و از بین بردن چربی ناخواسته، از مزوتراپی برای درمان ریزش مو ناشی از آلوپسی نیز استفاده می شود. همچنین در بسیاری موارد به صورت مشترک با سایر درمان ها و گاهی از مزوتراپی بعد از کاشت مو برای رشد موها و تقویت آنها استفاده می شود.

انواع روغن های گیاهی برای تقویت مو
28 مرداد

انواع روغن های گیاهی برای تقویت مو

با افزایش سن ریزش مو یکی از نگرانی های رایج بسیاری از زنان و مردان است، دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد، از ژنتیک و کمبود ویتامین گرفته تا تغییرات هورمون ها، همچنین برخی از شرایط پزشکی، مانند بیماری تیروئید، ممکن است باعث نازک شدن مو یا ریزش آن شود

ماندگاری کاشت مو چقدر است؟
13 شهریور

ماندگاری کاشت مو چقدر است؟

با وجود روش های متنوع درمان کم پشتی و ریزش مو مانند مزوتراپی، محلول ماینوکسیدیل، فیناستراید وغیره مردم اکثرا کاشت مو را انتخاب می کنند.

موخوره چیست و چگونه می توان با آن مقابله کرد؟
1 مرداد

موخوره چیست و چگونه می توان با آن مقابله کرد؟

موخوره زمانی به وجود می آید که کوتیکول مو ضعیف و شکننده شوند. به مرور چند شاخه شدن انتهای مو شروع شده و اگر درمان نشود با گذشت زمان به سمت ریشه مو حرکت می کند

آیا می توان در زمان شیوع کرونا کاشت مو انجام داد ؟
12 آذر

آیا می توان در زمان شیوع کرونا کاشت مو انجام داد ؟

شیوع ویروس کووید-19 در جهان باعث ایجاد ترس و وحشت در میان مردم شده و عدم آگاهی کافی در این مورد موجب چند برابر شدن ترس مردم در مواردی مانند عمل کاشت مو دراین زمان شده است

آیا مزوتراپی مو دارای عوارض زیادی است؟
28 مرداد

آیا مزوتراپی مو دارای عوارض زیادی است؟

امروزه ریزش مو به موضوعی نگران کننده در میان خانم ها و آقایان تبدیل شده است، روش های بسیاری مانند: مزوتراپی Mesotherapy، پی آر پی PRP، استفاده از محلول ماینوکسیدیل و غیره برای رفع این مشکل وجود دارد. الگو و میزان ریزش مو در مردان و زنان متفاوت بوده و شامل کم پشت شدن مو، عقب رفتن خط پیشانی و ریزش موی منقطع می باشد.

آیا امکان رنگ کردن بعد از کاشت ابرو وجود دارد؟
24 دی

آیا امکان رنگ کردن بعد از کاشت ابرو وجود دارد؟

بسیاری از مردم این نگرانی را دارند که پس از انجام عمل کاشت ابرو چه کارهایی ممنوع است و آن را نباید انجام داد اما باید بدانید که قبل از انجام عمل کاشت ابرو نیز فاکتورهای زیادی را باید مورد توجه قرار دهید. رنگ کردن ابروها کاری است که اغلب خانم ها انجام می دهند و یکی از اصلی ترین نگرانی های آنها این است که آیا امکان رنگ کردن بعد از کاشت ابرو وجود دارد؟ یا چه مدت پس از عمل کاشت ابرو می توان دوباره ابرو های خود را رنگ کرد؟

چگونه رشد موهای خود را افزایش دهیم؟
3 آذر

چگونه رشد موهای خود را افزایش دهیم؟

قبل از هر چیزی ابتدا باید بدانیم چطور موها رشد می کنند. رشد مو شامل سه مرحله آناژن، کاتاژن و تلوژن می باشد. هر رشته مو دارای مرحله رشد خاص خود است. مرحله آناژن که به آن مرحله رشد نیز گفته می شود

آیا می توان با استفاده از بانک موی دیگران مو کاشت؟
1 مرداد

آیا می توان با استفاده از بانک موی دیگران مو کاشت؟

پزشکی مدرن امکان پیوند قلب، ریه ها، کلیه ها، کبد، لوزالمعده، رود، قرنیه و سایر اندام ها را از یک شخص به شخص دیگر فراهم کرده است. بنابراین آیا مانند این موارد می توانیم با استفاده از بانک موی دیگران عمل کاشت مو انجام دهیم؟ برای پاسخ به این سوال باید در ابتدا با مفاهیم کاشت مو و بانک مو به خوبی آشنا شویم.

10 تصور رایج اشتباه درمورد کاشت مو
3 آذر

10 تصور رایج اشتباه درمورد کاشت مو

کاشت مو روشیست که در آن یک متخصص پوست و مو فولیکول های سالم مو را از مناطق در حال رشد مانند پشت سر یا اطراف گوش برداشته و با روش مناسب هر بیمار به نواحی طاس و کم پشت سر انتقال میدهد.

تاثیر ورزش بر رشد مو چگونه است؟
3 آذر

تاثیر ورزش بر رشد مو چگونه است؟

سبک زندگی در دنیای مدرن باعث ریزش مو در بسیاری از زنان و مردان شده است. عواملی مانند: بالا رفتن سن، آلودگی محیط زیست، رژیم غذایی نامناسب، استرس یا عدم تعادل هورمونی باعث ریزش مو می شوند

چرا سرعت رشد مو کاهش می یابد؟
3 آذر

چرا سرعت رشد مو کاهش می یابد؟

امروزه کاهش سرعت رشد مو به دلیل رژیم های غذایی نامناسب و افزایش استرس در زنان و مردان شیوع بیشتری پیدا کرده است. این امر به ویژه با بالا رفتن سن و پشت سر گذاشتن یک دوره استرس زا شدید تر می شود

ویتامین های موثر بر رشد و تقویت مو کدامند؟
28 مرداد

ویتامین های موثر بر رشد و تقویت مو کدامند؟

برای بسیاری از افراد داشتن موهای سالم نشانه سلامت یا زیبایی است. مانند سایر قسمت بدن موها نیز برای سلامت و رشد به انواع مواد مغذی نیاز دارند. در واقع عامل ریزش مو در برخی موارد کمبودهای تغذیه ای و رژیم غذایی ناسالم

ماساژ درمانی برای مقابله با ریزش مو
27 مرداد

ماساژ درمانی برای مقابله با ریزش مو

برخی از انواع ریزش مو دائمی هستند مانند الگوی طاسی زنانه و مردانه که معمولا به صورت ارثی در خانواده ها انتقال می یابد؛ و برخی دیگر به صورت موقت و به دلایل مختلفی به وجود می آیند. شایع ترین دلایل ریزش مو

الگوی طاسی مردانه چیست؟
27 مرداد

الگوی طاسی مردانه چیست؟

الگوی طاسی مردانه که به آن آلوپسی آندروژنیک نیز می گویند رایج ترین نوع ریزش مو در مردان است. طبق تحقیقات کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده

تاثیر DHT بر ریزش مو چیست؟
3 آذر

تاثیر DHT بر ریزش مو چیست؟

آلوپسی آندروژنیک نوعی ریزش مو می باشد که معمولاً طاسی با الگوی زنانه یا مردانه نامیده می شود. سال های زیادی دانشمندان تصور می کردند که آلوپسی آندروژنیک ناشی از غلبه هورمون جنسی مردانه تستوسترون است، که زنان نیز

الگوی طاسی زنانه چیست؟
3 آذر

الگوی طاسی زنانه چیست؟

ریزش مو هم زنان و هم مردان را تحت تاثیر قرار می دهد اما در زنان به اندازه مردان شیوع نداشته و به طرز متفاوت تری ظاهر می شود. ریزش مو در مردان باعث عقب رفتن خط رویش موی آنها و ایجاد لکه های طاس می شود

چه میزانی از ریزش مو طبیعی است؟
17 فروردین

چه میزانی از ریزش مو طبیعی است؟

تمام افراد می خواهند موهای پرپشت، ضخیم و سالم داشته باشند، اما داشتن ریزش مو امری غیرعادی نیست؛ در کل ریزش مو یک فرایند طبیعی می باشد، اما از دست دادن حجم قابل توجه مو ترسناک است. درک تفاوت بین ریزش مو طبیعی و ریزش مو غیرطبیعی برای مواجه با آن و نیاز به روش درمانی ضروری می باشد. صدها هزار مو روی سر وجود دارد و هر یک از آنها در مرحله متفاوتی از چرخه رشد مو قرار دارند، موها به صورت مرحله ای رشد می کنند و در مرحله ای از چرخه رشد می میرند.

کاشت مو به روش سلول های بنیادی
6 مهر

کاشت مو به روش سلول های بنیادی

کاشت موی سلول های بنیادی که برای ریزش مو پیشرفته استفاده می شود، فناوری جدیدی است که از سلول های بنیادی خود بیمار استفاده می شود. سلول های بنیادی نوع خاصی از سلول های بدن هستند که

چگونه از موهای بلند مراقبت کنیم؟
18 آذر

چگونه از موهای بلند مراقبت کنیم؟

موهای بلند وقتی از آنها خوب نگهداری شود زیبا و جذاب هستند. بسیاری از افراد به داشتن موهای بلند علاقه مند هستند، اما داشتن موهای بلند نسبت به موهای کوتاه به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارد

تاثیر ژن بر ریزش مو
27 مرداد

تاثیر ژن بر ریزش مو

به ریزش مو در اثر عوامل ژنتیکی آلوپسی آندروژنیک Androgenetic Alopecia و در مردان طاسی با الگوی مردانه و در زنان طاسی با الگوی زنانه گفته می شود. عوامل ژنتیکی یکی از شایع ترین علت ریزش مو در زنان و مردان می باشد. طاسی ارثی یک بیماری نیست، بلکه

ده راز برای داشتن موهای پرپشت
29 مرداد

ده راز برای داشتن موهای پرپشت

داشتن رژیم غذایی مناسب و مصرف مواد مغذی در یک بازه زمانی کوتاه می تواند باعث پرپشت شدن موها شود. اما عواملی وجود دارد که به سبب آن ها مو دچار ریزش شده و به مرور زمان طاسی سر رخ خواهد داد

مقایسه روش های مختلف کاشت مو
22 بهمن

مقایسه روش های مختلف کاشت مو

کاشت مو یکی دیگر از روشهای ترمیم و درمان ریزش و طاسی سر است که برای اولین بار در سال 1939 در ژاپن انجام شد. کاشت مو برای افرادی که در نواحی مختلف سر خود دچار ریزش یا طاسی شده اند انجام می شود

کاشت مو با بانک موی ضعیف
18 آذر

کاشت مو با بانک موی ضعیف

اگر از ریزش موی شدید رنج می برید و به دنبال انجام کاشت مو هستید تا موهای از دست رفته را بازگردانید، احتمالاً در مورد "بانک مو" بسیار شنیده اید. بانک مو یا ناحیه اهداکننده قسمتی از بدن است که فولیکول های مو برای فرآیند پیوند از آنجا برداشت می شود. اگرچه در بیشتر موارد بانک مو اشاره به ناحیه پشت سر دارد، اما برخی از نواحی دیگر بدن نیز می توانند به عنوان ناحیه اهدا کننده در موارد خاص مورد استفاده قرار گیرند.

مراحل رشد مو پس از کاشت مو طبیعی
2 تیر

مراحل رشد مو پس از کاشت مو طبیعی

کاشت مو نوعی عمل جراحی است که برای افراد دارای موهای کم پشت و طاس به کار می رود، این روش موها را از نواحی دارای تراکم به نواحی کم پشت و دچار ریزش انتقال می دهد. معمولاً این عمل در کلینیک انجام می شود و ابتدا جراح منطقه اهدا کننده را تمیز و سپس بی حس می کند، معمولا ناحیه پشت سر و حد فاصل بین دو گوش به عنوان ناحیه اهدا کننده انتخاب می شود و به عنوان بانک مو شناخته می شود، زیرا در مقابل ریزش مو مقاوم تر از سایر نواحی می باشد.

دلایل و عوامل ریزش ابرو
14 اسفند

دلایل و عوامل ریزش ابرو

اگرچه اصلاح کردن بیش از حد می تواند به فولیکول های ابرو آسیب برساند، اما اغلب بیش از میزانی که موثر است، در نظر گرفته می شود. عوامل دیگری مانند: عفونت، رژیم غذایی، شرایط پوستی، تغییرات هورمونی یا سیستم ایمنی بیش فعال می تواند باعث ریزش ابروها به صورت جزئی یا کلی شود. تعیین علت ریزش ابروها در درمان آن بسیار مفید می باشد.

سوالات متداول در مورد کاشت مو
18 آذر

سوالات متداول در مورد کاشت مو

کاشت مو یا Hair transplant طبیعی ترین و دائمی ترین روش برای افرادیست که با ریزش مو مواجه هستند. این روش برای اولین بار در دهه 1930 در ژاپن انجام شد و با گذشت سال ها توانست به تکنیک های مدرن با تجهیزات پیشرفته دست یابد

شرح کامل جراحی بینی
1 مرداد

شرح کامل جراحی بینی

مراحل مختلفی قبل از انجام عمل جراحی بینی برای آماده کردن بیمار وجود دارد. مرحله اول شامل یک مشاوره با پزشک می باشد، که در این جلسه بیمار در مورد اهداف خود از عمل جراحی صحبت خواهد کرد

دانستنی های مفید تزریق چربی
0 شهریور

دانستنی های مفید تزریق چربی

اصطلاحات مختلفی برای توصیف انتقال چربی از یک قسمت از بدن به قسمت دیگر استفاده می شود مانند: پیوند چربی، انتقال چربی و تزریق چربی. همه این اصطلاحات روش استفاده از چربی به عنوان یک پرکننده ی طبیعی برای بهبود ظاهر را توصیف می کنند

سن مناسب برای کاشت مو
20 مرداد

سن مناسب برای کاشت مو

مرد ها و زن ها ریزش مو را در هر سنی تجربه می کنند. در بدترین حالت ریزش موی شدید از اوایل 20 سالگی شروع می شود. که عامل این ریزش موی زیاد اکثرا وراثتی می باشد

شرح کامل کاشت مو
4 اسفند

شرح کامل کاشت مو

تکنیک منحصر به فرد کاشت مو نه تنها یک روش برای کسانی است که موهای خود را از دست داده اند (طاس شده اند) بلکه روشی برای افرادی است که می خواهند خط موهای خود را تغییر دهند یا ظاهری جذابتر بدست آورند

مراحل کاشت ابرو با جزئیات
23 اردیبهشت

مراحل کاشت ابرو با جزئیات

معمولاً در آقایان فقدان موهای ابرو یا کم پشتی اکثرا به دلیل عوامل ارثی می باشد. اما در خانم ها مشکل از بین رفتن موهای ابرو معمولاً ناشی از لاغری بیش از حد است، اما عوامل ژنتیکی و شرایط مختلف پوستی و پزشکی مطمئناً می توانند تاثیرگذار باشند.

هزینه کاشت ریش
0 مرداد

هزینه کاشت ریش

هزینه کاشت ریش به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای افراد با توجه به تعداد پیوند مورد استفاده می تواند بسیار متفاوت باشد؛ طبعا پیوندهای جزیی برای پر کردن قسمت های صورت که مو رشد نمی کنند بسیار کمتر

هزینه کاشت مو
0 مرداد

هزینه کاشت مو

روش های مختلفی جهت جلوگیری از این اتفاق وجود دارد، در صورت عدم مراقبت از مو فرد دچار طاسی و ریزش شدید شود، می توان به وسیله این روش ها، موی فرد را همانند گذشته به حالت اولیه برگرداند. موثر ترین راه درمان این معضل کاشت مو می باشد که با توجه به نتیجه نهایی، هزینه کاشت مو در مقایسه با سایر روش های موقت بسیار مقرون به صرفه است.

هزینه کاشت ابرو در مرکز زیبایی تهران
18 اردیبهشت

هزینه کاشت ابرو در مرکز زیبایی تهران

امروزه دلایل ریزش ابرو در بین افراد در سنین مختلف منجر به این شده که مردم به دنبال راه هایی برای اصلاح یا ترمیم ابروهای خود هستند. کاشت ابرو Eyebrow Transplant گزینه مناسبی برای افرادیست که می خواهند با افزایش حجم یا پرپشت کردن ابرئهایشان فرم صورت خود را بهبود ببخشند. برخی از افراد با ابروهای کم رنگ متولد می شوند و بعضی دیگر با ابروهای بسیار کوتاه یا نامتقارن به دنیا می آیند، یا معمولاً با افزایش سن دچار ریزش ابرو می شوند؛ آرایش ممکن است روشی برای رفع این مشکل باشد اما دارای نتیجه دائمی و طبیعی نیست.

هزینه جراحی بینی
14 تیر

هزینه جراحی بینی

امروزه در کشور عزیزمان ایران عمل های زیبایی زیادی از جمله عمل زیبایی بینی صورت می گیرد. هزینه جراحی بینی را در این مقاله مورد بررسی قرار میدهیم

هزینه تزریق ژل
0 مرداد

هزینه تزریق ژل

امروزه روش های زیادی برای از بین بردن چین و چروک های صورت به وجود آمده که یکی از این روش های تزریق ژل Filler injection می باشد، از تزریق ژل برای از بین بردن چین و چروک صورت استفاده می شود

هزینه تزریق چربی
14 تیر

هزینه تزریق چربی

امروزه روش های بسیار متعددی برای از بین بردن نقص های بدن از جمله فرورفتگی هایی که می تواند ناشی از اتفاقات مختلف برای افراد پیش بیاید به وجود آمده اند یکی از این روش ها عمل تزریق چربی Fat injection می باشد.

هدف از تزریق ژل جای جوش چیست؟
0 مرداد

هدف از تزریق ژل جای جوش چیست؟

تزریق ژل به عنوان یکی از درمان ها برای از بین بردن فرورفتگی های حاصل از جای آکنه بر صورت می باشد. یکی از بیماری های شایع ای که امروزه افراد بسیاری را درگیر خود نموده است ایجاد آکنه در پوست و نواحی مختلف بدن می باشد

نکاتی در مورد تزریق ژل برای بینی
14 تیر

نکاتی در مورد تزریق ژل برای بینی

همانطور که می دانیم تزریق ژل Filler Injection امروزه به عنوان عمل زیبایی بدون درد و جراحی، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه بینی یکی از اجزای اصلی صورت برای ایجاد زیبایی می باشد

مقایسه خط بخیه در کاشت مو به روش های مختلف
14 تیر

مقایسه خط بخیه در کاشت مو به روش های مختلف

یکی از مهمترین روش ها برای عمل زیبایی کاشت مو Hair Transplant استفاده از بانک موی افراد می باشد؛ بانک مو به ناحیه ای از سر گفته می شود که دارای موهای پرپشت و ضخیمی است که دارای ریزش نمی باشد

مراقبت های قبل و بعد از کاشت مو به روش میکروفیت
0 مرداد

مراقبت های قبل و بعد از کاشت مو به روش میکروفیت

در دنیای امروز، طاسی سر گاهی اوقات مانع موفقیت یک انسان است. متأسفانه ریزش مو با افزایش سن افزایش می یابد و به همین دلیل برای اکثر آقایان به محض رسیدن به سن خاصی احتمال اصلی است. خبر خوب این که در حال حاضر روش های بسیاری برای تسریع درمان طاسی وجود دارد

لیپوماتیک شکم و تجربه لاغری در مرکز جراحی معتبر
0 مرداد

لیپوماتیک شکم و تجربه لاغری در مرکز جراحی معتبر

بدون شک یکی از بهترین عمل هایی که در زمینه زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد را می توان لیپوماتیک Lipomatic شکم دانست که نوعی از پیشرفته ترین و به روزترین جراحی هایی است که با متد های جدید در جهت ایجاد زیبایی در اندام های افراد به وجود آمده است

لیپوماتیک ران
10 اسفند

لیپوماتیک ران

برخی از مواقع با وجود تلاش های فراوان در زمینه لاغری و شکل گیری بدن به بهترین نحو، دچار مشکل شده و قادر نخواهید بود تا اندامهای خود را به فرم دلخواه کانتور کنیم. در این زمان لیپوماتیک Lipomatic به کمک شما خواهد آمد.

لیپوماتیک باسن و ماندگاری این عمل
10 اسفند

لیپوماتیک باسن و ماندگاری این عمل

یکی از مناطقی که چربی ها می توانند به راحتی در آنجا تجمع کنند را می توان باسن نامید. لیپوماتیک Lipomatic باسن به منظور کاهش حجم چربی های اضافی در باسن انجام می شود.

لیپوماتیک بازو در معتبرترین مرکز جراحی ایران
0 مرداد

لیپوماتیک بازو در معتبرترین مرکز جراحی ایران

یکی از اندام هایی که لیپوماتیک Lipomatic در آن نواحی انجام می شود، بازوها هستند. بازوها با توجه به اینکه اندام هایی هستند که می توانند در زیبایی افراد تاثیر بگذارند، با انجام لیپوماتیک می توان چربی های اضافی این نواحی را خارج کرد

کاشت مو در ناحیه ورتکس
12 دی

کاشت مو در ناحیه ورتکس

عمل زیبایی کاشت مو hair Transplant یکی از نوین ترین روش هایی است که امروزه به عنوان راه حلی موفقیت آمیز و دائمی به منظور رفع کم پشتی مو یا رفع طاسی مورد استفاده قرار میگیرد

کاشت مو به روش SUT
14 تیر

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT یکی از جدیدترین روش های کاشت و ترمیم مو است.کاشت مو امروزه بسیار متوجه افراد مختلف بخصوص جوانان قرار گرفته است؛ بسیاری از افراد امروزه به دلیل حجم بالایی از استرس با ریزش مو مواجه می شوند

کاشت مو به روش FIT
18 آذر

کاشت مو به روش FIT

کاشت مو به روش FIT روشی کاملا نوین از پیوند مو می باشد. ممکن است بسیاری از افراد بعد از سن 30 سالگی با کم پشتی و یا حتی تاسی موی سر خود مواجه شوند. موی سر یکی از فاکتورهای مهم موثر در زیبایی است

کاشت مو به روش میکروفیت جدید ترین روش کاشت در دنیا
28 فروردین

کاشت مو به روش میکروفیت جدید ترین روش کاشت در دنیا

بسیاری از افراد به دلایل مختلف دچار ریزش مو و با افزایش سن دچار طاسی در سر خود می شوند که روش های مختلفی برای مقابله با آن وجود دارد، اما روش طبیعی و دائمی درمان طاسی سر، کاشت مو می باشد. از آنجایی که کاشت مو به عنوان یکی از روش های بازیابی زیبایی ظاهری و جوانی در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته؛ پیشرفت علم و تکنولوژی هم به کمک پیوند مو آمده است. کاشت مو به روش میکروفیت بهترین و جدیدترین روش کاشت مو می باشد که با استفاده از ایمپلنتر در سایز میکرون صورت می گیرد.

کاشت مو برای زنان چگونه انجام می شود؟
18 آذر

کاشت مو برای زنان چگونه انجام می شود؟

امروزه برای زنان به دلایل مختلف مشکلات ریزش موی شدید بوجود آمده که راه های درمانی زیادی برای این مشکل نیز تعریف شده است. از جمله راه های درمانی که در گفت و گو با دیگران به شما پیشنهاد خواهد شد کاشت مو می باشد که از راه کارهای مناسب می باشد که باید اطلاعات کافی را داشته باشید

کاشت مو با الیاف نانو چیست و چگونه انجام می گیرد؟
0 مرداد

کاشت مو با الیاف نانو چیست و چگونه انجام می گیرد؟

افراد ممکن است که به دلایل مختلفی مانند بیماری های گوناگون، استرس و فشارهای عصبی، رژیم های غذایی نامناسب و غیره دچار ریزش مو و کم پشتی آن شوند. بسیاری از افراد از این معضل رنج برده و همواره به دنبال راهی برای درمان آن هستند

کاشت مو MicroFIT در تهران
18 آذر

کاشت مو MicroFIT در تهران

برخلاف سایر روش های کاشت مو، روش میکروفیت یا مستقیم شامل پوست سر، دریافت برش یا بخیه نمی باشد و برای همین دوران نقاهت طولانی مدتی نیز نخواهد داشت تا بخیه یا برش بهبود پیدا کنند

کاشت ابرو روی تاتو و مزایای آن
0 مرداد

کاشت ابرو روی تاتو و مزایای آن

کاشت ابرو Eyebrow Transplant را می توان یکی از روش های نوینی دانست که به واسطه آن افراد مختلفی می توانند دارای ابروهایی با ضخامت و پرپشت شوند، افرادی که از کم پشتی ابرو رنج می برند می توانند کاندیدای مناسبی برای پیوند ابرو باشند

کاشت ابرو پهن در بهترین مرکز زیبایی ایران
0 مرداد

کاشت ابرو پهن در بهترین مرکز زیبایی ایران

کی از نقاطی که می تواند بسیار مورد توجه واقع شود و در زیبایی افراد نقش موثری داشته باشد را می توان ابرو دانست. افرادی که دارای ابروهایی پرپشت نیستند می توانند با کاشت ابرو پهن به نتیجه مورد نظر خود برسند

کاشت ابرو برای مردان و ماندگاری آن
4 شهریور

کاشت ابرو برای مردان و ماندگاری آن

در سال های اخیر داشتن ابروهای پرپشت و ضخیم یکی از موارد مهم در زیبایی افراد به شمار می رود؛ به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال روش های موقت و دائم برای پر شدن ابرو هستند. دلایل ریزش ابرو در آقایان و بانوان متفاوت و شامل آسیب دیدگی، عدم تعادل هورمون ها، مرتب کردن بیش ازاندازه، وراثت، بیماری، لاغر شدن یکباره و افزایش سن می باشد. مدادهای ابرو، میکروبلیدینگ، هاشور و تاتو روش های موقت و دائمی برای ترمیم ظاهر ابرو هستند که علاوه بر نیاز مداوم به ترمیم، از نظر ظاهری نیز طبیعی نمی باشند.

کاربردها و نتایج کاشت مو به روش میکروفیت
0 مرداد

کاربردها و نتایج کاشت مو به روش میکروفیت

این روزها ریزش مو بیش از گذشته اهمیت یافته و تبدیل به دغدغه شده است؛ این امر می تواند باعث ایجاد مشکلات زیبایی شناختی، اندوه و از بین رفتن اعتماد به نفس شود. با روشهای موجود، روند بهبودی و زمان لازم برای بازگشت به زندگی اجتماعی کوتاه تر شده است

عوارض کاشت مو به روش میکروفیت
0 مرداد

عوارض کاشت مو به روش میکروفیت

کاشت مو یکی از عمل های جراحی و زیبایی بسیار پرطرفدار می باشد که افراد می توانند از آن برای از بین بردن مشکلاتی نظیر طاسی و کم پشتی مو استفاده کنند. یکی از بهترین روش ها برای کاشت مو روش میکروفیت استکه دارای نتایج شگفت انگیزی می باشد

شستن صورت بعد از تزریق بوتاکس چگونه است؟
28 مرداد

شستن صورت بعد از تزریق بوتاکس چگونه است؟

شستن صورت بعد از تزریق بوتاکس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می تواند در نتیجه نهایی شما از تزریق بسیار تاثیرگذار باشد. در واقع تزریق بوتاکس Botox injection یکی از تکنیک های زیباییست که امروزه به دلایل مختلف با استقبال شمار زیادی از افراد مواجه شده است

زخم های پس از کاشت مو
22 آبان

زخم های پس از کاشت مو

در این مقاله قصد داریم زخم های پس از کاشت مو را مورد بررسی قرار دهیم. کاشت مو به عنوان یکی از پرکاربرد ترین عمل های زیبایی امروزه مورد استقبال عده بسیاری از مردمی قرار گرفته که دچار طاسی یا ریزش مو شدید هستند

روش های کاشت ابرو
18 آذر

روش های کاشت ابرو

معمولا گفته می شود که چشم ها، افکار و احساسات ما را آشکار کرده و یکی از مهم ترین راه هایی ست که به بیان خود واقعی ما کمک می کند. اما چشم ها تنها راه بیان خود واقعی ما نیستند. بلکه ابروها نیز مانند چشم ها یک عملکرد

دوران نقاهت جراحی بینی
27 تیر

دوران نقاهت جراحی بینی

امروزه عمل جراحی بینی در میان مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ از جمله این طرفداران جوانان هستند که به دلیل داشتن بینی نافرم اعتماد به نفس پایینی دارند همچنین این افراد اطلاعات کافی از این عمل را ندارند.

دلمه های پس از کاشت ابرو و مراقبت های آن
14 تیر

دلمه های پس از کاشت ابرو و مراقبت های آن

یکی از بهترین عمل های زیبایی که امروزه مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است کاشت ابرو Eyebrow Transplant می باشد. کاشت ابرو به عنوان عمل زیبایی در بسیاری از کشورها توسط پزشک متخصص در این زمینه صورت می گیرد

داروی بوتاکس چیست؟
14 تیر

داروی بوتاکس چیست؟

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم داروی بوتاکس از نوعی باکتری گرفته می شود که این باکتری به طور معمول در مناطقی مانند جنگل ها و کشتزارها و غیره مشاهده می شود. در ضمن این باکتری در بدن برخی از جانوران مانند پرندگان و پستانداران نیز زندگی می کند، اما داروی بوتاکس

چهار برابر تراکم بیشتر با کاشت مو به روش میکروفیت
27 تیر

چهار برابر تراکم بیشتر با کاشت مو به روش میکروفیت

به موازات همه جنبه های زندگی، تحولات پزشکی منجر به نوآوری های زیادی شده، کاشت مو Hair Transplant نیز در این میان بسیار پیشرفت کرده و ابزارها و تکنیک های کاشت مو طبیعی نیز پیشرفت زیادی داشته است

جراحی بینی گوشتی توسط جراح متخصص
14 تیر

جراحی بینی گوشتی توسط جراح متخصص

بینی ناحیه ای برجسته روی صورت است که به شدت در زیبایی چهره تاثیر گذار می باشد. بسیاری از افراد به دلایل ژنتیکی دارای بینی گوشتی هستند؛ که ممکن است ظاهر جالبی را به صورت شما نبخشد

تاریخچه کاشت مو MicroFIT
27 تیر

تاریخچه کاشت مو MicroFIT

بسیاری از افراد از ریزش مو شکایت می کنند و افرادی هم هستند که طاسی در کیفیت زندگی و روابط آنها اثر گذاشته است. اگر جز افرادی هستید که به ظاهر خود اهمیت می دهیدو تصمیم به کاشت مو Hair Transplant گرفتید

پوسته پوسته شدن ابروها بعد از کاشت ابروی طبیعی
27 بهمن

پوسته پوسته شدن ابروها بعد از کاشت ابروی طبیعی

کاشت ابرو همانند کاشت مو و مانند بسیاری از عمل های جراحی و درمان های زیبایی دیگر عوارض جانبی محدودی دارد که با توجه به شرایط ممکن است بسیار کوتاه مدت یا شدید باشند. ورم و کبودی، خارش و پوسته، درد و خونریزی جزئی از عوارض رایج کاشت ابرو هستند که در متقاضیان با شرایط جسمی مختلف و تحت نظر پزشکان مختلف، متفاوت می باشد.

بوتاکس گردن و کاربردهای آن
14 تیر

بوتاکس گردن و کاربردهای آن

همانطور که می دانیم کاربرد های تزریق بوتاکس Botox Injection بر کسی پوشیده نیست. امروزه کمتر کسی وجود دارد که از مزیت های بوتاکس اطلاعاتی نداشته باشد. با این وجود ما می خواهیم به شما روش های نوین تزریق بوتاکس را یادآوری نماییم

بهترین پزشک کاشت مو میکروفیت
27 تیر

بهترین پزشک کاشت مو میکروفیت

یکی از روش های مناسب برای کاشت مو برای شخصی که موهای خود را از دست داده یا ریزش موی شدید را تجربه می کند تکنیک میکروفیت است. کاشت مستقیم مو یا MicroFIT در سال های اخیر بسیار رواج یافته و به دلیل مزایایی که دارد در کانون توجه است. این روش حیطه استفاده گسترده دارد

بعد از کاشت ابرو چه باید کرد؟
17 تیر

بعد از کاشت ابرو چه باید کرد؟

کاشت ابرو Eyebrow Transplant به عنوان عمل زیبایی طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده است. نکته مهم این است که بعد از کاشت ابرو چه باید کرد؟

برداشت گرافت مو در کاشت مو به روش میکروفیت
27 تیر

برداشت گرافت مو در کاشت مو به روش میکروفیت

نمی توان کتمان کرد که این روزها ریزش مو، یکی از مهمترین مشکلات زیباییست که بسیاری درگیر آن هستند؛ در مواردی که مو از طریق درمان های پزشکی و دارویی قابل ترمیم نیست، کاشت مو تنها گزینه مهم و کاربردی است.

بانک مو برای انجام کاشت مو چقدر مهم است؟
27 خرداد

بانک مو برای انجام کاشت مو چقدر مهم است؟

داشتن موهایی زیبا و پرپشت برای همه ی افراد خوشایند بوده و همه به دنبال راهی برای افزایش مو و پرپشتی موی سر خود می باشند. یکی از بهترین روش های حل این مساله که امروزه به طور کاملا فرهنگی و تخصصی در کشورمان ایران نیز جای افتاده عمل جراحی کاشت مو طبیعی می باشد، که افراد می توانند از مزایای آن پس از عمل برخوردار شده و شاهد حل مشکل ریزش مو یا طاسی موی سر خود باشند.

ایمپلنتر در کاشت مو میکروفیت و کاربرد آن
23 بهمن

ایمپلنتر در کاشت مو میکروفیت و کاربرد آن

زیبایی ظاهری یکی از فاکتورهای مهم برای سلامت روان و رضایت از خود است. این روزها بسیاری از افراد با ریزش شدید مو یا کم پشتی آن دست و پنجه نرم می کنند و از وضعیت ظاهری خود ناراضی هستند. پیوند مو طبیعی جایگزین روش های سنتی و ناکارآمد شده و نتایج مثبتی نیز به همراه داشته است

آشنایی کامل با تزریق بوتاکس به زیر چشم
22 آبان

آشنایی کامل با تزریق بوتاکس به زیر چشم

تزریق بوتاکس به زیر چشم یکی از رایج ترین روش های بهبود زیبایی، جوان سازی و در نهایت درمان بیماری هایی نظیر میگرن به شمار می رود. همانطور که می دانید با بالا رفتن سن معمولا چین و چروک ها بر اساس از بین رفتن چربی، آب سلول ها و کلاژن ایجاد می شود؛ این مساله چه برای آقایان و چه برای بانوان از اهمیت بسیاری برخوردار است

جراحی بینی استخوانی با فرم فانتزی و طبیعی
14 تیر

جراحی بینی استخوانی با فرم فانتزی و طبیعی

جراحی بینی با توجه به انواع مختلفی که دارد امروزه یکی از محبوب ترین عمل های زیباییست که افراد بسیاری را به خود علاقه مند کرده است. با توجه به اینکه جراحی بینی می تواند بر روی بینی های متفاوتی انجام شود

تفاوت کاشت مو به روش میکروفیت با سایر روش ها
27 تیر

تفاوت کاشت مو به روش میکروفیت با سایر روش ها

با توجه به شیوع کم پشت شدن و ریزش مو، این مسئله می تواند تأثیرات متعدد و مخربی بر روی زندگی و روان فرد داشته باشد، همچنین می تواند باعث استرس، اضطراب و از دست دادن عزت نفس شود. تصمیم گیری برای کاشت مو Hair Transplant اغلب فکریست که در این لحظات به ذهن افراد خطور می کند، اما تصمیم گیری مهمتر، در مورد روش درست و لازم برای کاشت مو طبیعی خواهد بود.

تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو
27 تیر

تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو

یکی از نشانه های افزایش سن در افراد، کم حجم شدن و ریزش ابروها خواهد بود؛ زیرا برخی از افراد با افزایش سن دچار ریزش ابروها خواهند شد. به همین دلیل برای بازگردان زیبایی، جذابیت و سن جوانی در چهره خود خواهید توانست

تفاوت جراحی بینی گوشتی و استخوانی
27 تیر

تفاوت جراحی بینی گوشتی و استخوانی

عمل جراحی بینی یکی از عمل های زیبایی متداول در بین جراحی های زیبایی مخصوصا در ایران می باشد و یکی از اصل های مهم عمل بینی تفاوت جراحی بینی گوشتی و استخوانی است. بسیاری از افراد به دلایل مختلفی از جمله مواجه با حوادثی نظیر تصادفات

تزریق چربی به گونه و جوانسازی صورت
14 تیر

تزریق چربی به گونه و جوانسازی صورت

بی شک می توان گفت که یکی از مهمترین نقاطی که در صورت میتواند زیبایی بی نظیری را ایجاد کند گونه ها هستند. تزریق چربی Fat Injection را می توان یکی از مواردی دانست که در گونه ها می تواند برجستگی ایجاد کند

تزریق ژل به زیر چشم
27 تیر

تزریق ژل به زیر چشم

در دنیای امروزه عوامل متعددی مانند استرس فراوان، موجب پیری زودرس و افزایش خطوط دور چشم و سایر خطوط موجود بر صورت خواهند شد. اما خبر خوب این است که با پیشرفت تکنولوژی و دست یافتن به اطلاعاتی نوین، میتوان مانع از گسترش این امر شد

تزریق چربی به صورت
27 تیر

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی Fat Injection یا انتقال چربی به صورت را می توان یکی از بهترین روش هایی دانست که برای ایجاد زیبایی در صورت مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق چربی را می توان روشی دانست که با استفاده از آن افراد می توانند با استفاده از چربی موجود در اندام های دیگر خود

تزریق چربی به زیر چشم
27 تیر

تزریق چربی به زیر چشم

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از بی خوابی یا بیماری کمی زیر چشتان گودی ایجاد شود؛ این گودی موقتی بوده و از بین خواهد رفت اما بسیاری از افراد با افزایش سن دچار گودی زیر چشم به صورت دائم خواهند ش

تزریق چربی به روش بادی جت
27 تیر

تزریق چربی به روش بادی جت

امروزه ملاک ها و معیار های زیبایی نسبت به دوران گذشته تفاوت های بسیاری کرده و معیار های جدیدی به عنوان ملاک برای زیبا محسوب شدن به وجود آمده است و با توجه به این که افراد بسیار همواره ظاهر هر شخصی برای آن ها عامل مهمی بوده و بر اساس ظاهر قضاوت می کنند، داشتن زیبایی ظاهری مطابق با معیار های امروزی امری مهم تلقی می شود

تزریق چربی به پیشانی
27 تیر

تزریق چربی به پیشانی

تزریق چربی Fat Injection را می توان در مناطقی از صورت انجام داد که دچار چروک های پوستی و افتادگی شده اند؛ خط اخم و خنده نیز می تواند توسط تزریق چربی به صورت از بین برود

تزریق بوتاکس به لب چگونه انجام می شود؟
27 تیر

تزریق بوتاکس به لب چگونه انجام می شود؟

امروزه تزریق بوتاکس به لب ها با استقبال بسیار زیادی در سراسر دنیا روبرو شده و از دلایل استقبال آن می توان به عوارض جانبی کم تزریق بوتاکس Botox injection اشاره نمود و شما می توانید با انجام این تزریق به لب هایتان زیبایی تان را دو چندان کنید

تزریق بوتاکس به گونه راهی آسان برای چهره ای شاداب
14 تیر

تزریق بوتاکس به گونه راهی آسان برای چهره ای شاداب

تزریق بوتاکس به گونه ها یکی از روش های زیبایی و بدون عمل جراحی ست که با استقبال زیادی در سراسر دنیا روبرو شده و دارای محبوبیت بسیاری به خصوص در بین بانوان است

تزریق بوتاکس به صورت در بهترین مرکز زیبایی
14 تیر

تزریق بوتاکس به صورت در بهترین مرکز زیبایی

امروزه تزریق بوتاکس به صورت با استقبال بسیار زیادی در سراسر دنیا روبرو شده و اکثر بانوان به دنبال زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود هستند. از تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک های صورت از جمله صاف کردن خطوط بین ابرو و زاویه سازی و موارد بسیار استفاده می شود

تزریق بوتاکس به شقیقه ها
27 تیر

تزریق بوتاکس به شقیقه ها

امروزه زیبایی چهره و صورت از معیار های پر اهمیت برای بیشتر افراد محسوب می شود. تزریق بوتاکس به شقیقه ها به زیبایی چهره شما کمک شایانی می کند و به وضوح داشتن یک چهره زیبا و خوش آیند در جامعه اهمیت بسیاری در جنبه های مختلف دارد

021-79958